כמה מרוויחים ובאיזה תפקיד?
נתוני שכר לשנת 2024
מצאנו עבורך 7 משרות מטה שיווק ומכירות
שיווק, מכירות, משאבי אנוש ואדמניסטרציה
תיאור המשרה:
לחברה טכנולוגית דרוש/ה AP and AR Accounting (Bookkeeper) שילוב עבודה היברידי- יומיים מהבית. בתקופת החפיפה נדרשת הגעה למשרדים בכל יום ולאחר מכן שילוב עבודה מהבית. החברה ממוקמת ביקום (אין תחבורה ציבורית בסמוך) עבודה בצוות של 2 מנהלות חשבונות. בדיווח לראש צוות שהיא עצמה מנהלת חשבונות
דרישות המשרה:
לפחות 2 ש"נ בתפקיד דומה מחברה גלובאלית- חובה
אנגלית ברמה טובה מאוד (בעיקר כתיבה כי ההתנהלות היא במיילים מול ספקים בחו"ל וגם המערכות של החברה באנגלית).
מיומנות ב-EXCEL- חובה TYPE3- יתרון
ניסיון עם מערכות ERP- יתרון
על החברה
מספקת פתרונות תשלום וניהול לעסקים קמעונאיים של דלק וצי. פתרונות החברה מבוססי CLOUD עם תובנות עסקיות, תחומי IOT. חברה גלובלית, ותיקה ויציבה, ויחד עם זאת מתחדשת ומתפתחת.
תיאור המשרה:
לחברת SAAS בתל אביב, החברה מגייסת: Payroll Controller הצטרפות לצוות של 4 חשבות שכר, אחריות על השכר בישראל.
התפקיד כולל - תמיכה בתהליך ניהול השכר, איסוף ועדכון נתונים למערכות שכר, טיפול בניירת עובדים חדשה ופיטורי עובדים, זיהוי תחומים לשיפור בתהליכי שכר והצעת פתרונות להגברת היעילות.
עובדים פעמיים בשבוע מהבית, בשבוע של סגירת שכר עובדים כל השבוע מהמשרד.
דרישות המשרה:
הסמכה של חשב/ת שכר- חובה
5+ ש"נ בתפקיד דומה מחברות הייטק / גלובאליות – חובה
ניסיון בעבודה עם חילן – חובה
אנגלית ברמה גבוהה (דיבור וכתיבה) – חובה
ניסיון בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי
היכרות עם חוקי שכר ותקנות המס בישראל
ניסיון עם NetSuite – יתרון משמעותי
על החברה
חברת ניהול משימות ישראלית המספקת פתרונות SaaS לניהול פרויקטים ארגוניים ואקדמיים בארגונים, במטרה לשפר את התקשורת בתוך ארגונים. החברה מעסיקה כ- 230 עובדים בארץ ובחו"ל, וכ- 62 אלף חברות כבר משתמשות כיום במוצר החברה.
תיאור המשרה:
לחברת תרופות בינלאומית מובילה בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות בצוות זמני/ת להחלפה לחל"ד.(העסקה כעובד.ת חיצוני)התפקיד כולל: תשלומים מול ספקים בארץ ובחו"ל התאמות בנק, כרטיסי אשראי וספקים, פקודות יומן וכו'.זמינות מיידית. הזדמנות מצויינת להתנסות בעבודה בארגון גלובלי בחברה מדהימה
דרישות המשרה:
תעודת מנהל/ת חשבונות 2 – חובה!
ניסיון של 1-2 שנים כמנהל.ת חשבונות ספקים
ניסיון בתשלומים ובבנקים
ניסיון עבודה במערכת SAP R3 יתרון מהותי או סאפ Business One ודומיו
שליטה מלאה באקסל
שליטה באנגלית
על החברה
חברת תרופות בינלאומית מובילה בעולם.נוברטיס בישראל משווקת תרופות במגוון תחומים ומשתתפת במחקרים בינלאומיים.
תיאור המשרה:
Document Control
דרוש/ה Document Control לעבודה בצוות וליווי פרויקט הנדסי מורכב
התפקיד כולל מעבר ובקרה על תוכניות, ריכוז והכנת מסמכים הנדסיים וסיוע שוטף לצוות הפרויקט
העבודה במרכז הארץ
דרישות המשרה:
דרישות:
הנדסאי/ת בניין ו/או אדריכל /ית ו/או מהנדס/ת תעשיה וניהול
5 שנות ניסיון בתפקיד דומה
שליטה מלאה ב-Office
ידע ובקיאות בתוכניות עבודה ו/או שרטוטים
ניסיון קודם בעבודת ארכיב ממוחשבת
סדר ארגון, שירותיות
יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
על החברה
חברה אשר הוקמה בשנת 1990 ועוסקת בניהול תכנון, ניהול ביצוע ופיקוח וכן בניהול סטטוטורי בפרויקטי מגורים, משרדים, מסחר, תשתיות, מרכזים לוגיסטיים, מבני ציבור, מלונאות, התחדשות עירונית ועוד. החברה פועלת בישראל בפרישה רחבה עם משרדים בת"א, ירושלים וב"ש ומעסיקה למעלה מ-300עובדים.
תיאור המשרה:
ניהול שוטף של המחלקה בפן התפעולי, מכירתי ומקצועי.התקשרות עם ספקים לרבות: ביצוע משא ומתן, איתור ספקים, ביצוע וסגירתתנאי עסקאות וחוזים.ניהול הזמנות ומעקב, מועדי אספקה, תשלומים, הפקת דוחות ועוד.ניהול ישיר של 20-15 עובדים.
דרישות המשרה:
ניסיון קודם ומוכח של לפחות 5 שנים כקניינ/ית רכש /מנהל/ת סחר – חובה.
ניסיון קודם בתפקיד זהה בתחום הקמעונאות/ המזון – יתרון משמעותי.
עצמאות, יכולת ניהול משא ומתן וקבלת החלטות.
כושר שכנוע ואסרטיביות.
יכולת בין אישית גבוהה.
יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומאתגרת
על החברה
רשת מזון מובילה בתחומה.
תיאור המשרה:
יצירת דיוורים וקמפיינים ללקוחות באמצעות מערכת הדיוור , הכנה ויצירת חומרים שיווקיים , מצגות, ברושורים, סרטונים ועוד
עדכון אתר האינטרנט , סיוע בהפקת כנסים עסקיים ללקוחות ואירוח משלחות מחו"ל, תיאום והפקת ימי צילום מרוכזים ופעילות תקשורת שיווקית נוספת
עזרה לסמנ"כלית שיווק ופיתוח עסקי
דרישות המשרה:
תואר ראשון
שליטה מלאה ביישומי OFFICE וניסיון בבניית מצגות
עד שנתיים ניסיון בתפקיד שיווקי בחברה עם פעילות גדולה -חובה!
יצירתיות, יוזמה, מולטיטאסקינג, יכולת עבודה באופן עצמאי ובצוות
על החברה
משרד עו"ד מוביל, זכה למעמדו היוקרתי בעולם המשפט הישראלי בזכות פעילות ענפה בצמתים משפטיים מרכזיים. מתמחים במשפט המסחרי והמנהלי ומעניק שירותים ללקוחות ישראליים ובינלאומיים.
תיאור המשרה:
החברה מגייסת: Adminכרגע בהיקף 60% משרה, יכול להיות שבהמשך תהפוך למשרה מלאה. אין ישיבה בקבלה. תחומי אחריות:אחריות על כלל המענה האדמיניסטרטיבי ותפעול החברה בין היתר: קבלת אורחים, ביצוע הזמנות רכש, אחריות בעבודה מול חברת ניקיון, עבודה מול הנהלת חשבונות- ארגון חשבוניות ללקוחות וכו'.
דרישות המשרה:
ניסיון קודם בתפקיד דומה- חובה. ניסיון עם OFFICEהכרות בנושאי הנהלת חשבונותPRIORITY- יתרון ניסיון מחברת הייטק\חברה בתחום ה-HEALTHCARE- יתרוןאנגלית ברמה טובה- יתרון
על החברה
חברת START UP המפתחת מוצר לגיל השלישי. פיתוח מערכת המציעה את פתרון הניטור המדויק ביותר. המערכת מאפשרת גילוי מוקדם, התערבות מוקדמת ומניעה יעילה. המערכת לומדת את הפעילויות היומיומיות של האדם ומזהה מצבי חירום כגון סיכון לנפילות, מצוקה נשימתית, מעקב על איכות השינה וכו'.
כל מה שצריך לדעת כשמחפשים עבודה בהייטק
10 הדיברות לחיפוש עבודה דיסקרטי
אז אתם מתחילים לפזול לצדדים אחרים, פתאום גיליתם שחברים בתפקיד שלכם במקום אחר מרוויחים יותר.
קראו עודאז איך פותחים את הדלת למשרה הבאה?
בישראל פועלות אלפי חברות, לכל אחת ה"נישה" המקצועית שלה.
לנישה ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים למשרות מאתגרות במיוחד, אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות וסטארטפים מובילים, החל מסטארטאפים מגניבים שזה עתה קמו ועד למרכזי פיתוח של חברות ענק בינלאומיות.
במרוצת השנים הצלחנו להרכיב נוסחה מושלמת שהופכת את תהליך חיפוש העבודה לפשוט ונוח יותר עבור אלפי מועמדים כל זאת על ידי שקיפות מלאה, דיסקרטיות וליווי מלא לאורך כל הדרך.