כמה מרוויחים ובאיזה תפקיד?
נתוני שכר לשנת 2024
מצאנו עבורך 70 משרות פיננסים
כספים, רו"ח, חשבים, הנהלת חשבונות
תיאור המשרה:
לחברה המספקת פתרונות SaaS בתל אביב דרוש/ה Business Analyst Team Lead
ניהול של 2 עובדים (1 בישראל ו-1 בחו"ל), פונקציה חדשה ויחידה בארגון.
החברה עובדת במודל היברידי של יומיים מהבית.
דרישות המשרה:
2+ ש"נ בניהול – חובה
5+ ש"נ בתפקיד דומה – חובה
ניסיון עם SQL ו- Excel – חובה
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים / תעשיה וניהול – יתרון משמעותי
ניסיון בכלי BI כגון Tableau, Power BI או Looker לפיתוח דוחות/דשבורד – יתרון משמעותי
על החברה
חברת ניהול משימות ישראלית המספקת פתרונות SaaS לניהול פרויקטים ארגוניים ואקדמיים בארגונים, במטרה לשפר את התקשורת בתוך ארגונים. החברה מעסיקה כ- 230 עובדים בארץ ובחו"ל, וכ- 62 אלף חברות כבר משתמשות כיום במוצר החברה.
תיאור המשרה:
לחברת נדלן ציבורית וחברות פרטיות דרוש/ה מנהח"ש :התפקיד כולל :טיפול במגוון נושאים במערך הנהלת החשבונות עד הכנת המאזן אחריות על מספר חשבונות בנק כולל התאמה ובקרהסגירה והתאמה חודשית , ניתוחים אנליטיים שונים טיפול בלקוחות- הפקת חשבוניות, מעקב גביה , גיול חובות לקוחות , ביצוע כל הפעולות הקשורות לתשלום חשבונות, לרבות תשלומים לספקים.דיווח לרשויות- ניכויים, מע"מ , מקדמות מס.
עבודה בימים א-ה מהמשרד , 8-16 וחצי
דרישות המשרה:
נסיון קודם בחברות נדלן יזמי/ נדלן מניב- יתרון מהותי
נסיון קודם של לפחות 3 שנים נסיון בעבודה במערכת SAP/priority
שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיסמקצועיות ויחסי אנוש טובים
על החברה
החברה עוסקת באופן ישיר בתחום פעילות הנדל"ן להשקעה
תיאור המשרה:
אחראי לניהול תקציב על כל היבטיו וניהול תחום הכספים , ניהול של עד 20 איש חבר הנהלה בהנהלת – כפיפות למנכ"ל
אחראי לניהול תקציב אחראי לניהול הדיווחים הכספיים הרבעוניים והשנתיים, ולדו"חות תחזיות תקופתיים קבועים, תוך עבודה שוטפת מול אגף הכספיםאחראי לניהול בקרת ה- SOX אחראי להכנת הסקירה הרבעונית והשנתית בתיאום עם רואי החשבון אחראי לניהול תחומי האחריות של תחום הכספים: נזילות והשקעות, ניהול חשיפה מטבעית ניהול KPI's ומעקב אחר תוכנית העבודה השנתיתהמחרה ובדיקות כדאיות עסקיתביצוע בקרות חשבונאיות בתחומי המט"ח, כרטיסים ולקוחותאחריות על תחום הרכש של : התקשרויות, הזמנות רכש ותשלום לספקים מקיים קשר שוטף שם משרדי הממשלה וחברות קשורות בנושאים הנוגעים לפעולות הכספיות אחראי לניהול כספים המועברים לבנק ישראל ולבנקים מסחריים בארץ ובעולם, כולל קשרים פיננסיים והתחשבנות אחראי לקיום הוראות רגולציה ונהלי הבטחון בחברה
דרישות המשרה:
השכלה אקדמאית בראיית חשבון ו/או בכלכלה .נסיון של 5 שנים לפחות כמנהל כספים
ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול מערכת פיננסית בארגון גדול
נסיון מוכח בניהול צוות עובדים גדול ומגוון- חובה
נסיון בתחום הבנקאות/מוסד פיננסי – יתרון משמעותי !!
נסיון בבניה ובניהול תקציב, ניסיון בהכנת תוכניות עסקיות
ידע ונסיון בכללי חשבונאות בינלאומיים IFRS , ידע ונסיון בביקורת בחברות ציבוריות או ממשלתיות
תוך טיפוח תרבות של יעילות ושיפור מתמיד כושר שיקול ושיפוט, כושר הבעה בכתב ובע"פ, כושר בניהול מו"מ ויכולת לקיים יחסי אנוש ועבודה תקינים , אנגלית ברמה גבוהה
על החברה
חברה מובילה המספקת שירות לציבור
תיאור המשרה:
אחראי לניהול הדיווח הכספי, המיסוי והבקרה הפיננסית של החברה
התפקיד כולל אחריות וניהול מערכת ERP הפיננסית של החברה – הנהלת חשבונות, דיווחים למוסדות ודוחות כספיים.חברות בהנהלת אגף כספים, כפיפות לסמנכ"לית כספים ניהול ובקרה על הדיווחים הכספיים הרבעוניים והשנתיים של החברה , ניהול המערך החשבונאי והבקרה הפנימית לדרישות SOX , אחריות על הדיווחים והתשלומים לרשויות המס, כולל מס הכנסה, מע"מ וניכויים.ריכוז פרויקטים מקצועיים בתחומי החשבונאות .ביצוע בקרות בנושאי שכר עובדים, כולל בקרה שוטפת מול בודק שכר מוסמך בכל הנוגע לעובדי קבלן לווי וייעוץ מקצועי על הדיווחים הכספיים של החברה וחברת בת אחריות ליישום הוראות רגולציה והנחיות מקצועיות בתחומי האחריות .משרה ניהולית ובכירה : ניהול של 5-10 איש
דרישות המשרה:
רואה חשבון מוסמך, בעל תואר ראשון- חובה. תואר שני – יתרון ניסיון של לפחות 5 שנים כמנהל כספים/חשב בארגון גדול בעל היקפים משמעותיים.ניסיון קודם מחברה בתחום הלוגיסטיקה – יתרון ידע וניסיון בכללי חשבונאות בינלאומיים IFRS וניסיון דיני המס ודיני העבודה ניסיון בביקורת חברות ציבוריות שליטה במערכת SAP – יתרון שליטה באנגלית ברמה גבוהה .ניסיון מוכח בניהול והובלת צוותים גדולים ומגוונים.חשיבה מערכתית, אוריינטציה לשיפור תהליכים ויעילות תפעולית.כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב .יכולת ניהול ממשקים מרובים ויחסי אנוש מצוינים .
על החברה
חברה מובילה המספקת שירות לציבור
תיאור המשרה:
לחברה אמריקאית גלובאלית באיירפורט סיטי-קרית שדה התעופה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לעבודה בצוות- צוות ספקים.
צוות של 9 עובדים התפקיד כולל עבודה מול חו"ל.
- אנגלית ברמה מעולה- ראיון באנגלית
דרישות המשרה:
סוג 2-3
אנגלית מצויינת – דיבור, כתיבה, קריאה
ניסיון של 5 שנים לפחות בתחום הכספים- ספקים
ניסיון בפריוריטי
שליטה מלאה באקסל – PIVOT, VLOOKUP
הכרה של דרישות ה- US GAAP – יתרון
ידע והבנה בקריאת מאזנים
ניסיון בסביבה רב מטבעית- יתרון
יחסי אנוש מעולים, מוסר עבודה גבוה
על החברה
מספקת פתרונות קישוריות חשמל באיכות גבוהה לתחום הצבאי, האוויוניקה ועבור תעשיות נוספות.
תיאור המשרה:
לחברה מובילה בתחום הדיור המוגן : מנהל/ת מחלקת שכר - ניהול של 2 חשבות שכר , כפיפות לסמנכ"לית מש"א
אחריות על תפעול מערך השכר והנוכחות בארגון של כ- 1000 עובדים.אחריות על הכנת משכורות חודשיות לעובדי הארגון.פיתוח, ייזום והובלת תהליכים, פרויקטים ושיפורים מתמידים בתהליכי השכר והנוכחות.ידע ביישום הסכמי שכר, הכרת הסכמי שכר קיבוציים והסכמים סקטוריאליים.
ניתוח הסכמי שכר ועבודה שונים, התאמת ההגדרות ויישום במערך השכר והנוכחות בהתאם להנחיות.הפקת דו"חות שוטפים ומיוחדים לצרכים שוטפים ומשתנים לרבות סימולציות שכר.פיתוח דו"חות והכנת דוחות שכר להנהלה על פי החלטות והוראות הממונה.פיקוח ובקרה שיטתית שוטפת על דוחות שכר, פעולות רכזות השכר באגף ובקרה על עבודת הרכזות במוסדות בנושא השכר ונוכחות.מתן מענה והכוונה מקצועית בנושא שכר ונוכחות, תנאים סוציאליים, זכויות תעסוקתיות פתרון בעיות ותמיכה שוטפת.
דרישות המשרה:
ניסיון של 7 שנים לפחות בתחום השכר, מתוכן 5 שנים לפחות בניהול מחלקת שכר בארגון גדול, בסקטור הציבורי- יתרון.
בוגר/ת קורס חשבי שכר בכיר מוכר מטעם לשכת רו"ח, בעל/ת תעודת חשב שכר בכיר חובה.
השכלה אקדמאית רלבנטית בתחום הכספים/ כלכלה/ מנהל עסקים.
ידע מעמיק בחוקי עבודה, הסכמי עבודה ושכר, חוקי המס וביטוח לאומי, קרנות פנסיה קופות גמל .
יעד ושליטה מלאה במערכות שכר ונוכחות ח.י.ל.ן ומערכת אופק ידע ושליטה טובה מאוד בתוכנות האופיס (word,excel,power-point,outlook).משרה מלאה + גמישות בשעות העבודה +נכונות לשעות נוספות/ לא שגרתיות על פי צורך.
זמינות מידית – יתרון
על החברה
חברה מובילה בתחום הדיור המוגן
תיאור המשרה:
החברה מגייסת: Corporate Controller בכפיפות ל Director Finance.התפקיד כולל הובלת תהליכי סגירת סוחות כספיים ותקופתיים, תמיכה בתהליכי סגירת סוף חודש ושנה, ניתוח חשבונות ותיאום מאזן, ניתוח תוצאות כספיות של החברה ביחד לרווחים ומגמות, ניהול פרויקטים ותהליכים פיננסים כולל הטמעת מערכות חדשות, סיוע בפיתוח ותיועד תהליכים עסקיים, אחריות על דיווח תקופתי ל OCS/IIA, הכנת דוחות מס, עבודה צמודה עם רו"ח בביקורות שנתיות ופרויקטים פיננסים AD-HOC.עובדים יומיים מהבית.
דרישות המשרה:
4+ ש"נ כרו"ח – חובה
התמחות באחד ממשרדי BIG4 – חובה
ידע ב US GAAP
תקשורת שוטפת באנגלית (דיבור וכתב)- חובהידע במערכות ERP – יתרון משמעותי
על החברה
חברה חלוצה באספקת פתרונות שידור וידאו איכותיים וניידים על גבי רשת הסלולר
תיאור המשרה:
אחריות לניהול מחלקת שכר
ניהול כלל תהליכי השכר בהתאם להסכמים הקיבוציים
ניהול תקציב השכר (ניהול שוטף , בקרות חודשיות וכו) הוצאה לפועל של כלל ההטבות של הסכם הקיבוצי
ניהול צוות חשבי שכר , עבודה שוטפת מול חברת חילן ( פיתוחים והתאמות הנדרשות במערכות על מנת לתמוך בדרישות )
ניהול פרויקטים חטיבתיים
חבר הנהלת חטיבה משאבי אנוש
כפיפות לסמנכ"ל משאבי אנוש ומנהל
שעות העבודה: ימים ראשון, שלישי ורביעי 08:00-16:00, ימים שני וחמישי 08:00-15:30
דרישות המשרה:
ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול מחלקת שכר בארגון גדול ( לפחות 1000 עובדים ) – חובה
ניסיון עם הסכמים קיבוציים – חובה
עבודה בארגון עם ועד עובדים – חובה
היכרות מצוינת עם מערכות חילן – חובה
שליטה באקסל – חובה
תואר רלוונטי – חובה
על החברה
בנק מוביל
כל מה שצריך לדעת כשמחפשים עבודה בהייטק
10 הדיברות לחיפוש עבודה דיסקרטי
אז אתם מתחילים לפזול לצדדים אחרים, פתאום גיליתם שחברים בתפקיד שלכם במקום אחר מרוויחים יותר.
קראו עודאז איך פותחים את הדלת למשרה הבאה?
בישראל פועלות אלפי חברות, לכל אחת ה"נישה" המקצועית שלה.
לנישה ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים למשרות מאתגרות במיוחד, אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות וסטארטפים מובילים, החל מסטארטאפים מגניבים שזה עתה קמו ועד למרכזי פיתוח של חברות ענק בינלאומיות.
במרוצת השנים הצלחנו להרכיב נוסחה מושלמת שהופכת את תהליך חיפוש העבודה לפשוט ונוח יותר עבור אלפי מועמדים כל זאת על ידי שקיפות מלאה, דיסקרטיות וליווי מלא לאורך כל הדרך.