כמה מרוויחים ובאיזה תפקיד?
נתוני שכר לשנת 2024
מצאנו עבורך 58 משרות פיננסים
תיאור המשרה:
אחריות על מספר חברות תחת החשב הגלובאלי של הארגון
סגירת הדיווחים החודשיים והיומיים , בניה ומעקב של תקציב , הכנת דוחות כספיים ודוחות מס לחברות הארגון , הכנת דוחות לרשויות
בניה והובלה של תהליכים ושיפור תהליכים קיימים
ביצוע ניתוחים פיננסיים
פיקוח ובקרה על מחלקת הנהלת חשבונות
עבודה היברידית יום בשבוע מהבית
כפיפות לחשב החברה
דרישות המשרה:
רואה חשבון מוסמך- חובה!
יוצא משרד גדול- חובה!
ניסיון מוכח בהכנת דוחות כספיים ודוחות מס
ידע נרחב בתוכנות מייקרוסופט בדגש על אקסל
מוטיבציה גבוהה ויחסי אנוש מצוינים , דיוק ויסודיות
ניידות חובה- אין תחבורה ציבורית למשרדים
על החברה
עמותה בעלת ערך מוסף
תיאור המשרה:
לחברת מיכשור רפואי מובילה דרוש/ה גזבר/ית להוביל ולפתח את צוות האוצר הארגוני. ניהול הפעילות היומיומית של משרד האוצר העולמי, לרבות עמדת מזומנים, תחזית מזומנים, הקמה ותחזוקה של חשבון בנק ומסגרת אשראי בנקאית. לפתח ולתחזק תחזיות תזרים מזומנים גלובליות וניתוח מגמות.לעקוב אחר גבייה גלובלית ולשמור על קשר הדוק עם השותפים המתאימים.ניהול ביטוח אשראי והארכת אשראי ללקוחות. ניהול תיק הביטוח העולמי. תמיכה בעסקאות מימון של מיזוגים ורכישות ופעילויות לאחר רכישה. התפקיד כולל ניהול של 2 גזברים בפועל.דיווח ל סמנכ"ל מימון תאגידי VP Corp Finance
דרישות המשרה:
תואר ראשון בחשבונאות או מימון – חובה.
ניסיון של שבע שנים לפחות כגזבר/ית במסגרת עולמית.
מומחיות מוכחת בחברה גלובלית.
רצוי ניסיון קודם בחשבונאות ציבורית.
מיומנויות אקסל מתקדמות, כולל יכולת ליצור מודלים וגרפים פיננסיים מתוחכמים.
היכרות עם SAP היא יתרון.
יכולות אנליטיות חזקות מאוד.יכולות תקשורת ובינאישיות חזקות.
שליטה באנגלית שוטפת, בכתב ובדיבור-חובה
עבודה היברידית- יומיים מהבית
על החברה
חברת הלייזר הרפואי הגדולה בעולם, הינה מפתחת, יצרנית ומפיצה גלובאלית של מכשירי לייזר, מכשירים לטיפול באמצעות אור ומכשירים לטיפול באמצעות טכנולוגיית גלי רדיו (RF), המשמשים לצרכים כירורגיים, אסתטיים ולטיפולי עיניים. החברה מונה יותר מ-800 עובדים ברחבי העולם.
תיאור המשרה:
למחלקת ביקורת פנים וניהול סיכונים במשרד רואי חשבון בירושלים,
דרוש /ה עובד /ת צוות ביקורת פנים לעבודה במשרה מלאה. יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות, שכר ותנאים טובים למתאימים !
רישיון רכב - חובה!!!
נכונות לנסיעות לפגישות לפעמים ברחבי הארץ
דרישות המשרה:
ניסיון של 3-4 שנים לפחות בביקורת פנימית.
רישיון רכב – חובה!!!
נכונות לנסיעות לפגישות ברחבי הארץ
ניסיון בביקורת עומק בגופים מתמחים, משרדי ממשלה ורשות התאגידים – יתרון.
ניסיון בביקורת שכר /שכר מורים – יתרון.
רואה /ת חשבון – יתרון.
תעודת בודק שכר – יתרון.
חשיבה אנליטית, יכולת ניתוח והסקת מסקנות.
יכולת הבעה בעל פה, כתיבה וניסוח ברמה גבוהה.
יכולת עבודה עצמאית וקליטה מהירה.
גישה למערכות מחשב ושליטה גבוהה ביישומי אופיס.
לימודי ביקורת פנימית ותעודות מקצועיות (לדוגמה CISA, CIA)- יתרון.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
על החברה
משרדי רו"ח מהותיקים בירושלים המעניק ייעוץ בינלאומי ללקוחות. לקוחות המשרד כוללים מגוון רחב החל מחברות פרטיות וציבוריות דרך רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה ועד ליחידים מלכ"רים ועמותות
תיאור המשרה:
למשרד רואי חשבון גדול , מוביל וותיק בירושלים דרוש /ה רואה /ת חשבון בכיר /ה.
ניהול מחלקת הביקורת , הובלת תהליכים וקשרי לקוחות , ניהול ויזמות , עבודת ביקורת עבור חברות פרטיות וציבוריות ועריכת דוחות כספיים
תפקיד ניהולי ובכיר , להכנס לצוות הניהול במשרד
דרישות המשרה:
ניסיון של לפחות 7 שנים בתחום – חובה
יזם באופיו, שמעוניין להיכנס לצוות הניהול במשרד. יכולות ניהול ויזמות , הובלת תהליכים וקשרי לקוחות. דרוש ניסיון רב בעבודת ביקורת ועריכת דוחות כספיים
ניסיון במתן שירותי חשבות וניהול כספים לחברות – יתרון משמעותי
שליטה מלאה באקסל ואופיס
שליטה טובה בשפה האנגלית
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
על החברה
משרדי רו"ח מהותיקים בירושלים וחלק מרשת המסייעת בהענקת ייעוץ בינלאומי ללקוחותינו . לקוחות המשרד כוללים מגוון רחב החל מחברות פרטיות וציבוריות דרך רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה ועד ליחידים מלכ"רים ועמותות
תיאור המשרה:
לחברה טכנולוגית מובילה דרוש/ה עוזר/ת חשב להצטרף למחלקת הכספים
התפקיד כולל ניתוח נתונים פיננסיים ויישומם.
פיקוח ומתן תמיכה מקצועית לצוות הנהלת חשבונות
יישום בקרות ומדיניות חשבונאית.
ההכנת דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים. הכנת חומר לסקירה וביקרות רו"ח.
סיוע בניהול בקרות פנימיות ותהליך SOX.
סיוע בדיווחים למוסדות ובדיווחים לרשות להשקעות ולרשות לחדשנות
כפיפות לחשב החברה
דרישות המשרה:
תואר ראשון בראיית חשבון
ניסיון של שנה ומעלה בתפקיד דומה- חובה
התמחות באחד ממשרדי רואי חשבון BIG4- יתרון
אנגלית ברמה טובה- חובה
ידע וניסיון על פריורטי- יתרון
על החברה
חברה ישראלית רב לאומית הפועלת בתחום התעופה
תיאור המשרה:
ניהול צוות הנהלת חשבונות – הן באופן ישיר במטה הארגון והן באופן מטריציוני.
ביצוע עבודת הנהלת חשבונות עד מאזן )ספקים, לקוחות, גזברות, דיווח לרשויות ועוד
ניהול, רישום וביצוע משימות הנהלת חשבונות, פיקוח ובקרה על תקינות הנתונים במערכת הכספית , לרבות פקודות המבוצעות ע"י מנהלי החשבונות.
סגירת ספרים בדוחות כספיים רבעוניים ושנתיים
ניהול, רישום ובקרה על מערכת תרומות מיועדות.
הכנת דיווחים ניהוליים שוטפים, טיפול בסוגיות חשבונאיות ובקרה על תשלומים, ביצוע בקרה וניהול שגרות עבודה במחלקת הכספים .
ביצוע ואחריות על משימות נוספות במחלקת הכספים.
דרישות המשרה:
מנהל/ת חשבונות מדופלם השכלה רלוונטית בכלכלה/ מנהל עסקים/ראיית חשבון
ניסיון בתפקיד דומה של 4-5 שנים לפחות – חובה
נסיון בניהול בקרות על מחלקת הנה"ח
נסיון בעריכת דוחות כספיים, הכנת דוחות מס, מאזן ודיווחים לרשויות
היכרות עם עולם העמותות –יתרון
ניסיון ניהולי קודם- 2-3 שנים לפחות –חובה.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות – ERP
יתרון לניסיון עם מערכת תפנית ,
אקסל ברמה גבוהה, בתוכנות אופיס, יכולת הצגה ניתוח נתונים
נסיון בעבודה בארגון הכולל חברות בנות. – יתרון
נסיון בעבודה מול סמנכ"ל כספים והנהלה בכירה
על החברה
הארגון מונה כ- 420 עובדים, העוסקים בגיוס תרומות, במימוש התרומות
תיאור המשרה:
למשרד המתמחה במתן שירותי ניהול כספים לסטארטאפים, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות יחיד/ה, לעבוד מול מספר חברות במקביל.
תחומי אחריות:
ניהול חשבונות שוטף של חברות סטארטאפים.
ביצוע התאמות בנקים, ספקים ולקוחות.
הכנת דוחות כספיים חודשיים ושנתיים.
טיפול בחשבוניות, קבלות ותשלומים.
מתן מענה שוטף ללקוחות המשרד בנושאים פיננסיים.
שיתוף פעולה עם רואי חשבון ומנהלי כספים חיצוניים.
דרישות המשרה:
ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול חשבונות.
ידע בפריוריטי וחשבשבת -חובה
ידע בשכר-יתרון משמעותי
יכולת עבודה עצמאית ועמידה בלוחות זמנים.
תשומת לב לפרטים ויכולת אנליטית גבוהה.
ניסיון בעבודה עם חברות סטארטאפים – יתרון.
כישורי תקשורת מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
על החברה
חברה פרטית ישראלית המספקת מגוון שירותים פיננסיים, הכוללים: שירותי CFO: סיוע ליזמים בהקמת חברות בחו"ל, גיוס הון, ביצוע בדיקות נאותות פיננסיות, כתיבת הסכמי השקעה, הכנת תוכניות פיננסיות ועוד. ייעוץ כלכלי: ניתוח נתונים, ייעוץ כלכלי לחברות ופיתוח מודלים פיננסיים. שירותי ייעוץ: סיוע לחברות בכל שלבי חייהן, החל מהקמה ועד לגיוס הון ומיזוגים ורכישות.
תיאור המשרה:
מנהל/ת מותגים בינלאומיים וחדשנות מוכשר/ת ומנוסה שיצטרף לצוות השיווק. התפקיד כולל אחריות על הניהול השוטף של פרויקטי חדשנות,בדגש על עבודה מול מותגים גלובאליים, החל משלב הפיתוח והובלתו כולל הוצאה לפועל תוך עמידה בלוח זמנים.
תחומי אחריות:
• יישום תוכניות עבודה ופרוייקטי חדשנות החל משלב הפיתוח ועד להוצאה לפועל תוך עמידה בלוחות זמנים.
• הובלה וניהול פרוייקטי ייבוא ופרוייקטי חדשנות מפעליים, כולל חיבור לרצפת הייצור.
• התנהלות שוטפת מול ספקים בינלאומיים, טיפול ואחריות על נראות המותג, פעילויות שיווקיות ושמירה על ערכי המותג.
• ניהול החומרים השיווקיים כולל כתיבת בריפים, קשר עם משרדי הפרסום והוצאה לפועל של פעילויות.
• ניהול תקציב שיווקי והבטחת עמידה ביעדי התקציב
• הנעת והובלת צוותים - צוות המפעל, צוות המכירות וחיבור בין ממשקים שונים
היברידיות : לאחר חפיפה עד פעמיים בשבוע
דרישות המשרה:
• ניסיון קודם בניהול מותג בינלאומי גדול או ניהול מותג מקומי.
• יכולת עבודה שוטפת בשפה האנגלית – בע"פ ובכתב
• יכולת עמידה באתגרים וריבוי משימות עם גישה חיובית וחיוך
• יכולת אנליטית גבוהה.
• הבנה מעמיקה של השוק התחרותי.
• ניסיון בעבודה עם תחום המכירות והכרת השוק הקמעונאי.
• הבנה בתמחור והמחרה וראייה כוללת של ניהול העסק.
על החברה
חברה יצרנית המתמחה בעולם המתוקים
כל מה שצריך לדעת כשמחפשים עבודה בהייטק
10 הדיברות לחיפוש עבודה דיסקרטי
אז אתם מתחילים לפזול לצדדים אחרים, פתאום גיליתם שחברים בתפקיד שלכם במקום אחר מרוויחים יותר.
קראו עודאז איך פותחים את הדלת למשרה הבאה?
בישראל פועלות אלפי חברות, לכל אחת ה"נישה" המקצועית שלה.
לנישה ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים למשרות מאתגרות במיוחד, אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות וסטארטפים מובילים, החל מסטארטאפים מגניבים שזה עתה קמו ועד למרכזי פיתוח של חברות ענק בינלאומיות.
במרוצת השנים הצלחנו להרכיב נוסחה מושלמת שהופכת את תהליך חיפוש העבודה לפשוט ונוח יותר עבור אלפי מועמדים כל זאת על ידי שקיפות מלאה, דיסקרטיות וליווי מלא לאורך כל הדרך.