כמה מרוויחים ובאיזה תפקיד?
נתוני שכר לשנת 2024
מצאנו עבורך 212 משרות פיננסים
תיאור המשרה:
לחברת יבוא, שיווק והפצה בתחום המזון דרוש.ה מנהל.ת משאבי אנוש – פונקציה יחידה
תחומי אחריות:
אחריות על כלל תהליכי משאבי אנוש בחברה, אחריות על תחום הפרט, דיני עבודה, שימור עובדים רווחה וכדומה.ניהול תחום הגיוס, הגדרת דרישות מול המנהלים, ניהול מקורות גיוס וביצוע עצמאי של גיוסים לתפקידים השונים.הובלה וניהול תהליכים לאורך כל מחזור חיי העובד.ליווי מנהלים בכל תחום ההון האנושי, בנייה והובלת תהליכי שינוי, ייעוץ בתחום דיני עבודה.עבודה מול ממשקים רבים בארגון ומתן שירות לכלל המנהלים.
דרישות המשרה:
תואר ראשון בתחום רלוונטי – חובה.
ניסיון קודם של 5 שנים בתפקיד ניהול מש"א-חובה
ניסיון מארגון תפעולי/קמעונאי/מוצרי צריכה-חובה.
ניסיון מוכח בגיוסים עצמאיים והכרות טובה עם גיוסים ברשתות החברתיות השונות – חובה.
ניסיון קודם בליווי מנהלים – חובה.
מוטיבציה גבוהה לבנות וליזום שיפור וייעול תהליכים תוך שימת דגש על ההון האנושי.
משרה מלאה באתר החברה בחולון
על החברה
חברה מובילה בתחום ייבוא וייצוא.
תיאור המשרה:
לחברה רב תחומית מובילה בתחומה בפארק המדע ברחובות דרוש/ה HRBP להצטרף לצוות המשאבי אנוש בחברה
התפקיד כולל להוביל את כל מחזור חיי העובדים משלב ההטמעה כולל היבטים תפעוליים, ביצוע פרויקטים הדרכה ופיתוח וכו'.
דרישות המשרה:
לפחות 5 שנות ניסיון בתפקיד HR Business Partner (HRBP)
ניסיון מוכח של ייעוץ, אימון והנחיית מנהלים ועובדים
מומחיות מוכחת בכל תחומי משאבי אנוש כולל יחסי עובדים, ניהול ביצועים, ניהול כישרונות ופיתוח ארגוני
יכולת עבודה יעילה בסביבה גלובלית, מהירה, שיתופית ודינאמית
גישה אסטרטגית, יכולת השפעה וייעוץ עסקית יכולת תקשורת חזקה בכתב ובעל פה ושליטה מלאה באנגלית
על החברה
חברת SU מובילה
תיאור המשרה:
ניתוח התאמות לקוחות וסוכנים
הזנה ובדיקת מבצעים ללקוחות וסוכנים
דיווח דוחות סוף חודש
חישוב מחזורים כספיים והפרשות
התנהלות שוטפת מול לקוחות חוץ ופנים בארגון
הפקה ובדיקת חשבוניות וזיכויי לקוחות וסוכנים
טיפול והתקשרות מול סוכני אוטונומיה באופן ישיר
דרישות המשרה:
הנהלת חשבונות סוג 3 ולפחות חמש שנים ניסיון בתחום – חובה
ניסיון בחברה גדולה – עדיפות לחברות מוצרי צריכה
ניסיון קודם בתחום הלקוחות/גביה – חובה
יחסי אנוש ברמה גבוהה ויכולת עבודה בצוות
תודעת שירות גבוהה
אקסל ברמה גבוהה
אחריות ומוסר עבודה גבוה
יכולת ניהול וארגון
על החברה
חברת יצור משקאות קלים.
תיאור המשרה:
לחברה גלובלית אשר מפתחת תהליך שיודע להפוך פסולת לחומרי גלם יקרי ערך דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ספקים בצוות.
התפקיד כולל- הזמנות רכש, עיבוד חשבוניות ושיתוף פעולה עם חברי צוות בצפון אמריקה ואירופה. דיווחים לרשויות, הכנת ביקורת רו"ח ריכוז דיווחי מע"מ ודיווחים לרשויות (מע"מ חודשי, שנתי, דיווחי 856, התאמות מע"מ / ניכוי מס במקור) אחריות על: ספקים, בנקים, כרטיסי אשראי, תשלומים, נסיעות לחו"ל ועוד בקרת רישומים בהנהלת חשבונות - שלמות והפרשות, בקרת גביה מלקוחות רישומי הנהלת חשבונות והפרשות לסוף תקופה בקרת רישומים לדוחות תמחיריים ומלאים סגירת חברות לקראת ביקורת רואה חשבון התאמות ספקים / לקוחות. התאמות בנקים ופעולות מול בנקים
דרישות המשרה:
ניסיון קודם בעבודה כמנהל /ת חשבונות בחברה בין לאומית / יצרנית
ניסיון בעבודה עם המערכת ERP – Oracle / Priority / SAP
ניסיון בעבודה באקסל – חובה
אנגלית ברמה גבוהה (כתיבה, קריאה, דיבור) – חובה
הנהלת חשבונות סוג 2 – חובה
יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה בצוות, גמישות מחשבתית, מוטיבציה ונכונות לעבודה מחוץ למסגרת השעות.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. ראש גדול, אסרטיביות, חריצות וחשיבה אנליטית
המשרה בתל אביב ליד קו רכבת והרכבת הקלה
על החברה
חברה מובילה וחלוצה בתחומה.
תיאור המשרה:
הקמה, תמיכה ותחזוקה של מערכות ליבה בארגוןעבודה בסביבה מבוססת WINDOWS + VMWARE
דרישות המשרה:
נסיון של 5+ שנים בארגון עם מעל 500 משתמשים כאיש סיסטם בכיר/ה
ניסיון של 5+ שנים בניהול, הקמה ותחזוקה של שרתים, כולל עבודה עם מערכות אחסון
ניסיון בעבודה עם OFFICE 365, AD, ESXI, VDI
היכרות טובה עם סקריפטים ו- POWERSHELL, DNS, DHCP, EXCHANGE SERVE
ניסיון בעבודה גיבויים/שחזורים
הכרות עם מערכות אחסון
משרה מלאה, נכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה ובסופי שבוע בעת הצורך.
על החברה
משרד עו"ד מוביל
תיאור המשרה:
לחברה הנותנת ייעוץ פיננסי לחברות הייטק דרוש/ה
VP FINANCE
ניהול עובדים , טיפול בלקוחות - ביקורת להיי טק
יום בשבוע היברידיות
דרישות המשרה:
רו"ח מוסמך – חובה
ניסיון בחברות ייעוץ /משרדים /הי טק – חובה
ניסיון בתפקידי VP FINANCE או DIRECTOR OF FINANCE
על החברה
עושים חשבות וייעוץ פיננסי לחברות הייטק
תיאור המשרה:
תפקיד של שותף עסקי- ליווי מנהלים לאורך כל שלבי חיי עובד, ליווי בתהליכים
להוביל את תחום OD LD.
בנית תוכניות והוצאה לפועל, עבודה מול מנהלים להבנת צרכים, הובלת פעילויות של עבודה מול קהילה וכו'.
עבודה מפתח תקוה והגעה לחיפה כל שבועיים/ שלושה
עבודה היברידית- 3 ימים מהמשרד והיתר מהבית.
עבודה רבה מול חו"ל
דרישות המשרה:
אקדמאי/ת
ניסיון של 3-7 שנים כ – HR בחברות הייטק גלובליות- חובה
שנתיים לפחות ניסיון כ -HRBP חובה
אנגלית ברמה גבוהה( כתיבה, קריאה ודיבור)- חובה
ניסיון בגיוס- יתרון
על החברה
חברת הייטק גלובאלית מובילה
תיאור המשרה:
ניהול עסקי ופיננסי של המותג, ייזום והובלת מהלכים שיווקיים והשקותניהול המותג מתחילתו ועד סופו כ-OWNER של כלל התהליכים, לרבות תקציב, נראות, לוגיסטיקה, ניהול פורטפוליו, ניהול מדיה ודיגיטלניהול יום-יומי של ממשקים פנימיים וכן עם ספקים חיצוניים שונים, ברמה העולמית והגלובאליתהובלה של מהלכים חדשניים, ניהול פרוייקטים חוצי ארגון ותוכניות עבודה שנתיות לכדי עמידה ביעדים פיננסיים
דרישות המשרה:
תואר ראשון רלוונטי (מנהל עסקים, שיווק, כלכלה) – חובה, תואר שני – יתרון.
ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקידי ניהול מותג -עדיפות לחברה גלובאלית בתחום מוצרי הצריכה / קימעונאות.
יכולות אנליטיות והבנה פיננסית ברמה גבוהה
אנגלית ברמה גבוהה (שיח, התכתבות, והעברת מצגות) – חובה
על החברה
חברה גלובאלית, הנהלה יושבת בחו"ל. החברה מורכבת משתי חטיבות: חטיבת מוצרי צריכה וחטיבת בריאות. החברה פועלת ב- 60 מדינות בעולם.
כל מה שצריך לדעת כשמחפשים עבודה בהייטק
10 הדיברות לחיפוש עבודה דיסקרטי
אז אתם מתחילים לפזול לצדדים אחרים, פתאום גיליתם שחברים בתפקיד שלכם במקום אחר מרוויחים יותר.
קראו עודאז איך פותחים את הדלת למשרה הבאה?
בישראל פועלות אלפי חברות, לכל אחת ה"נישה" המקצועית שלה.
לנישה ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים למשרות מאתגרות במיוחד, אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות וסטארטפים מובילים, החל מסטארטאפים מגניבים שזה עתה קמו ועד למרכזי פיתוח של חברות ענק בינלאומיות.
במרוצת השנים הצלחנו להרכיב נוסחה מושלמת שהופכת את תהליך חיפוש העבודה לפשוט ונוח יותר עבור אלפי מועמדים כל זאת על ידי שקיפות מלאה, דיסקרטיות וליווי מלא לאורך כל הדרך.