כמה מרוויחים ובאיזה תפקיד?
נתוני שכר לשנת 2024
מצאנו עבורך 212 משרות פיננסים
תיאור המשרה:
סגירת הדיווחים החודשיים, הרבעוניים והשנתיים של קבוצת חברות.
דיווח רווח והפסד ומאזן חודשי.
הכנה ואיחוד הדוחות הכספיים החודשיים והתאמתם לחוברת הבקרה.
הכנה ואיחוד הדוחות הכספיים הרבעוניים והשנתיים.
ימי שלישי עבודה מהבית
דרישות המשרה:
רו"ח מוסמך/ת
ניסיון של 3-5 שנים כמנג'ר/ית או סניור/ית בכיר/ה במשרד רו"ח big 4
ניסיון כעוזר/ת לחשב בארגון קטן-בינוני בתחום הקמעונאות/מוצרי צריכה/מזון/משקאות – שנתיים לפחות- חובה
אנגלית ברמה גבוהה
משרה מלאה כוללת רכב
על החברה
מפעל ישראלי מוביל בתחומו
תיאור המשרה:
לחברת נדל"ן צעירה ואיכותית בצמיחה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות, עבודה בצוות בכפוף לסמנכ"לית הכספים ובדיווח ישיר למנהלת חשבונות ראשית, נדרשת נכונות למשרה מלאה של 8.5 שעות עבודה ביום (אופציה לימים קצרים וארוכים).
דרישות המשרה:
תעודת מנה"ח-חובה
נסיון עד למאזן-חובה
פריוריטי-חובה
נסיון מחברות נדל"ן- יתרון משמעותי
על החברה
חברת ייזום נדל"ן החברה מתקשרת עם קבלני ביצוע בעלי יכולות מוכחות, ולאחר בדיקות מעמיקות הביצוע מנוהל ע"י החברה באמצעות פיקוח הדוק וקפדני השומר על איכות הביצוע ועמידה בלוחות זמנים.
תיאור המשרה:
דרוש/ה Economy Manager לתפקיד הכולל אחריות על תמחור וכלכלנות על מנת לתרום לצמיחת הכנסות החברה, פיתוח מערכות כלכלה ותגמול על מנת למשוך ולשמור משתמשים, ניתוח ופיקוח על ביצועי KPI לייעול והתאמת אסטרטגיית התמחור בהתאם. עובדים יום אחד מהבית - אין גמישות.
דרישות המשרה:
תואר ראשון במדע מדויק או בכלכלה
לפחות שנתיים ניסיון בתפקיד דומה – חובה
כישורי חשיבה אנליטית ותשומת לב לפרטים – חובה
מיומנויות טכניות מתקדמות, כולל MS Office, Excel, SQL – חובה
ניסיון B2C – חובה
ידע ב-CRM, מערכות back-office, מבני נתונים, דיווח ומתודולוגיית בדיקות AB – חובה
על החברה
חברה בתחום ה Live streaming, מפתחים פלטפורמה המאפשרת למשתמשים לצפות בשידורים חיים של משתמשים אחרים, ליצור קשרים חברתיים ולתמוך ביצירתיות. כמו כן, מפתחים פתרונות AI ייחודיים המאפשרים שיפור חווית המשתמש בפלטפורמות שידור חי, ניתוח נתונים ועוד.
תיאור המשרה:
ניהול והובלת פרויקטים לשווקים הקמעונאים והתעשייתיים.
תמיכה באנשי המכירות בשטח.
אחריות על עיצובי גרפיקה לפי התקן של מוצרי החברה.
קידום הרשתות החברתיות של החברה.
הפקת דוחו"ת שוטפים לאנשי המכירות.
התקשרות ותיאומים למול גורמי וממשקים פנים ארגונים (כגון תפעול, הפצה, כספים).
תמיכה טלפונית מעת לעת במידת הצורך למול לקוחות קיימים.
מעקב על סטטוס לקוחות (לקוחות בשוטף ולקוחות חדשים) והזמנות פתוחות.
דרישות המשרה:
תואר ראשון רלוונטי- חובה
ניסיון מעולם השיווק והמכירות בבק אופיס- יתרון משמעותי.
יכולת הובלת פרויקטים חוצי ארגון.
ניסיון בשיווק דיגיטלי.
שליטה מלאה ביישומי מחשב.
אנגלית ברמה טובה- חובה.
יכולת סדר, ארגון ויכולת השפעה לרתום אנשים.
ניסיון מחברה תעשייתית יהווה יתרון משמעותי.
על החברה
חברה מובילה בתחומה.
תיאור המשרה:
אחריות על רישום מדויק של הפעולות הכספיות של הארגון במערכת הנה"ח, כגון: רישום חשבוניות ספקים, קבלות לתורמים וכו’ • ביצוע התאמות לבקרה • הזנת תקציב למערכות • פתיחת הזמנות רכש • הקמת הוראות לתשלום • דיווחים לרשויות • התאמת מערך הדיווח לצורכי מערך התפעול ועוד
משרה מלאה, א'-ה', 8:00-17:00 (יש גמישות בשעות, מינימום 7 שעות ביום)
דרישות המשרה:
ניסיון של שלוש שנים ומעלה בחברה או בעמותה- חובה
ניסיון כמנהל/ת חשבונות העוסקת במגוון נושאים בתחום כגון: ספקים, לקוחות, התאמות בנקים, גביה ועוד
ידע באקסל- חובה
ניסיון עם מערכת Priority- יתרון משמעותי
על החברה
ארגון מוביל בעל אפשרויות להתפתחות והתקדמות
תיאור המשרה:
קליטת חשבוניות ספקים ארץ/חו"ל / יבוא למערכת
ביצוע התאמות מול ספקים
מתן, מענה וטיפול בפניות של ספקים
ביצוע תשלומים במס"ב לספקים
גיול חשבונות ספקים
עבודה בצוות הנהלת חשבונות
שימוש באקסל לבקרה ועבודה נוחה יותר
דרישות המשרה:
מנה"ח סוג 2/3 עם ניסיון משמעותי- חובה
ידע וניסיון בעבודה מול ספקים
ניסיון קודם בעבודה עם מערכת PRIORITY – יתרון משמעותי
משרה מלאה של 8.25 שעות
בעל/ת רצון ללמוד דברים חדשים ורצון לקחת על עצמו משימות משתנות ומאתגרות.
שירותיות גבוהה,ראש גדול, ראייה רחבה, ויכולת עבודה עצמאית
על החברה
חברה מובילה בתחום התיירות
תיאור המשרה:
הנהלת חשבונות שוטפת עד מאזן לחברות קטנות ולעצמאים.
דיווח לרשויות המס השונות, רישום השקעות בני"ע וביצוע התאמות בנקים בש"ח ובמט"ח.
עבודה בצוות עם יכולת עבודה עצמאית.
דרישות המשרה:
מנהל/ת חשבונות סוג 3 ומעלה – חובה
עצמאי/ת עד מאזן – חובה
תוכנות פריוריטי ואקסל – חובה
נסיון בדיווח לרשויות המס השונות, רישום השקעות בני"ע וביצוע התאמות בנקים בש"ח ובמט"ח.
3 שנות ניסיון
בעל/ת כושר ביטוי בכתב ובע"פ.
על החברה
משרד עורכי דין וותיק ומוביל. מציעים שירותים משפטיים מקיפים, בפרט בתחומי המשפט המסחרי, האזרחי והציבורי.
תיאור המשרה:
ייזום וקידום מהלכי ואמצעי השיווק והפרסום, איתור מידע, כתיבת ועריכת תכנים ומצגות שיווקיות בעברית ואנגלית , כתיבת ברושורים
ניהול וטיפול בהגשות של המשרד למדריכי דירוג מקומיים ובינלאומיים ,
ניהול וטיפול באירועים וכנסים
טיפול שוטף בנכסים הדיגיטליים, לרבות אתר האינטרנט והרשתות החברתיות
סיוע בקידום המשימות של מחלקת שיווק ופיתוח עסקי ,
הכפיפות למנהלת מחלקת שיווק ופיתוח עסקי
דרישות המשרה:
תואר ראשון רלוונטי
יכולת הבעה טובה בעברית ובאנגלית (אנגלית שפת אם)
ניסיון במדיה הדיגיטלית והחברתית
ניסיון של שנה לפחות בעולמות המשפט/ליגל מרקטינג או בחברות גלובליות – יתרון משמעותי
יכולת תיעדוף משימות, סדר וארגון
שליטה בתוכנות – excel, office, powerpoint
על החברה
משרד עורכי הדין וותיק ומוביל. מציעים שירותים משפטיים מקיפים, בפרט בתחומי המשפט המסחרי, האזרחי והציבורי. זוכים להכרה בישראל גם על ידי מדריכי דירוג בינלאומיים.
כל מה שצריך לדעת כשמחפשים עבודה בהייטק
10 הדיברות לחיפוש עבודה דיסקרטי
אז אתם מתחילים לפזול לצדדים אחרים, פתאום גיליתם שחברים בתפקיד שלכם במקום אחר מרוויחים יותר.
קראו עודאז איך פותחים את הדלת למשרה הבאה?
בישראל פועלות אלפי חברות, לכל אחת ה"נישה" המקצועית שלה.
לנישה ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים למשרות מאתגרות במיוחד, אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות וסטארטפים מובילים, החל מסטארטאפים מגניבים שזה עתה קמו ועד למרכזי פיתוח של חברות ענק בינלאומיות.
במרוצת השנים הצלחנו להרכיב נוסחה מושלמת שהופכת את תהליך חיפוש העבודה לפשוט ונוח יותר עבור אלפי מועמדים כל זאת על ידי שקיפות מלאה, דיסקרטיות וליווי מלא לאורך כל הדרך.