מצאנו עבורך 106 משרות ירושלים והסביבה
תיאור המשרה:
כפיפות למנכ"ל היקב, חבר.ת הנהלה.
תפקיד Hands On הכולל:
ניהול מחלקת כספים הכוללת 3 מ. חשבונות.
אחריות על הדוחות הכספיים של חברות הבת של החברה.
הכנת חבילות דיווח למנכ"ל ולחברי הדירקטוריון.
ניתוחי רווחיות, תמחיר, החזרי השקעה
ניהול תזרים מזומנים ועבודה עם בנקים
ניהול רווח והפסד ויחידות הרווח השונות.
ניהול ובקרה של לקוחות החברה- גביה, ימי לקוחות
הכנת תקציב שנתי ליקב (רו"ה, תזרים, השקעות)
הכנת חומרים והשתתפות בישיבות דירקטוריון של היקב
בקרות על תחום השכר
הנהלות מול רו"ח המבקרים
דרישות המשרה:
חשב/ת או מנהל/ת בקרה המעוניינים/ות להתפתח למשרת ניהול כספים.
חובה תואר ראשון בחשבונאות ו/או כלכלה (בעדיפות לשניהם), תואר שני- יתרון.
היכרות עם Sap Business One BI,
חובה: שליטה מלאה באקסל, תואר בחשבונאות/ כלכלה, ניסיון ניהולי
עבודה מיד השמונה / נווה אילן
על החברה
אנו מאמינים שייצור יין – הוא עניין הוליסטי, רב מימדי ועיקרו – “לתת זמן לזמן”.הכל כמובן, מתחיל בכרם בהמשך הדרך, הערכים של העשייה היננית שלנו שלובים במבנה היקב שביד השמונה – אסתטיקה, דיוק, עדינות, הרמוניה, סבלנות, אלגנטיות וקפדנות.כל אלה מסייעים בידינו לייצר יינות יינות בעלי נוכחות ועמוד שדרה אך עם מידה של ענווה ו”דרך ארץ”. יינות שאנחנו אוהבים לשתות.
תיאור המשרה:
השתלבות במחלקה הכלכלית של חברת פארמה מובילה במשרה מלאה. התפקיד כולל ניהול תקציבי היחידות בחברה, ניהול תקציבי פרויקטים, ניתוח הכנסות החברה והגשת דוחות להנהלת החברה, דיווח לגופים פנימיים וחיצוניים, לרבות בחו"ל, ביצוע ניתוחים כלכליים שונים ובדיקות כדאיות, תמיכה בתהליכים פנימיים לרבות תמחיר החברה.
דרישות המשרה:
תואר בכלכלה/ מינהל עסקים/ סטטיסטיקה/ תעשייה וניהול.
ניסיון קודם של 2-3 ככלכלן/ית, עדיפות לרקע בחברה יצרנית.
שליטה גבוהה ב-Excel וניסיון בעבודה עם מערכות מידע.
אנגלית ברמה גבוהה.
יכולת עבודה עצמאית.
על החברה
חברת תרופות ישראלית המתמחה בשיווק, ייצור והפצה של תרופות מקור ותרופות גנריות, תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם וכן מוצרים טיפוליים.
תיאור המשרה:
לארגון חברתי מקסים מוביל בפריסה ארצית דרוש/ה סמנכל/ית כספים :
אחריות כללית למערך הפיננסי תקציבי והתפעולי-אדמיניסטרטיבי של הארגון וחברות בהנהלה רב מקצועית. ניהול כספי של הארגון ומחלקת הנהלת חשבונות, תמחיר, תקציב, בקרה וגבייה. ניהול הקשר עם רואי החשבון ומבקר הפנים, הכנות לביקורות חיצוניות ופנימיות,דיווחים ובקרה לרשויות ,אחריות על הדו"חות הכספיים ודיווחים כספיים נלווים כולל אחריות על הניהול התקין.ניהול ובקרה של תזרים המזומנים.
משרה מלאה באזור בית שמש . גמישות לעבודה חלקית היברידית
דרישות המשרה:
תואר ראשון חובה באחד מהתחומים הבאים כלכלה או חשבונאות או מנהל עסקים .
היכרות וניסיון מוכח בעבודה עם משרדי ממשלה ורשויות מקומיות – חובה
ניסיון בניהול בארגון חברתי – יתרון.
ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בניהול מערכות כספיות במחזור שנתי של לפחות 40 מיליון ₪.
ניסיון בהגשת מכרזים – יתרון
יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה בצוות, יכולת הובלה והנעה ובניית שותפויות בתוך ומחוץ לארגון.יכולת מרשימה לעבודה בלחץ ובריבוי משימות )"מולטי טאסקינג"(. עבודה בתנאי לחץ.יכולת בניהול מו"מ
על החברה
ארגון חברתי חל"צ גדול בפריסה ארצית
תיאור המשרה:
הכנת דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים משלב מאזן בוחן ועד לדו"ח כספי מלא איחוד ועריכת דוחות כספיים מאוחדים לפי IFRS דיווחים לרשות לני"ע ולרשויות נוספותבקרה תקציבית רבעונית על הוצאות הקבוצה ניהול צוות הנהלת חשבונות ובקרה שוטפת הכנת תקציב שנתי עבודה שוטפת מול רו"ח המבקר הכנת דוחות מס שנתיים של החברה. דיווחים חודשיים להנהלה הכנת דוחות בקרה והתנהלות אל מול מבקר פנים.התנהלות מול בנקים.עבודה שוטפת מול רואי החשבון של החברה.כפיפות לסמנכ"ל כספים
דרישות המשרה:
רו"ח ניסיון של כ 2-3 שנים כחשב/ת בחברה ציבורית.
היכרות וניסיון עם דיווח כספי בהתאם לתקני דיווח כספי בינלאומיים (IFRS)- חובה
ניסיון בעבודה עם מלאי (יתרון)
ניסיון בחברות מענף המזון (יתרון)
יכולות גבוהות בEXCEL.
היכרות עם מערכות מידע
אנגלית ברמה גבוהה חשיבה חשבונאית, יכולות אנליטיות, יצירתיות ופתיחות ללמידה והתפתחות מקצועית
על החברה
חברת שמשווקת לחנויות מגוון רחב של מוצרי מזון איכותיים מהארץ ומהעולם, באמצעות מערך שיווק מתקדם בפריסה ארצית רחבה.
תיאור המשרה:
לחברת הייטק מובילה דרוש/ה Bookeeper
עבודה בצוות של 2 מנה"ח תחת מנהלת צוות
העבודה באיזור ירושלים
עבודה היברידית- יומיים מהבית
דרישות המשרה:
הנה"ח- סוג 1 ו 2 – חובה
5 + ש"נ בתפקיד דומה
ניסיון עבודה עם Netsuite- יתרון
EXCEL ברמה טובה
אנגלית ברמה גבוהה
ניסיון מחברה גלובאלית יתרון גדול
על החברה
חברת הייטק מובילה
תיאור המשרה:
לחברה הנותנת שירותי IT גלובלית דרוש\ה Linux System Administrator.
הצטרפות לצוות - יש שני תקנים, אחד Senior ואחד MID.
עבודה 100% מהמשרד.
דרישות המשרה:
2-5 ש"נ בתפקיד Linux Administrator – חובה
2-5 ש"נ ניסיון עם VMware – חובה
ניסיון ב-Storage – יתרון משמעותי
ניסיון בכתיבת סקריפטים/אוטומציה בשפות Python / Bash / PowerShell – יתרון משמעותי.
על החברה
חברת שירותי IT גלובאלית, הנחשבת לחברת שירותי התוכנה הגדולה בעולם.
תיאור המשרה:
אחריות כוללת על הנעשה במרחב, בהתאם למדיניות ונהלים תוך בקרה ושיפור תהליכים
ניהול ישיר של מנהלי המרפאות, המכונים ויחידות השירות במרחב– כולל מתן תמיכה וחניכה מקצועית,
שגרות ניהול, הטמעת נהלים, הערכת ביצועים , פיתוח וטיפוח מקצועי של המנהלים והמשאב האנושי במרחב.
אחריות על ניהול השירות ושביעות רצון הלקוחות במרחב לרבות טיפול בפניות הציבור
אחריות לבטיחות וביטחון במרחב
אחריות למוכנות ולתפעול המרפאות והמתקנים במרחב , בהתאם לדרישות הרגולציה
אחריות כוללת לתפעול , להיערכות ולמוכנות המרפאות והמתקנים במרחב בשגרה ובשע״ח
אחריות על ניהול ומימוש תוכנית העבודה השנתית, ועמידה ביעדים, כפי שהוגדרה ע"י מנהל המחוז
אחריות על שימור וגיוס לקוחות לפי היעדים שהוגדרו למרפאות המרחב
דרישות המשרה:
דרישות סף:
תעודת בגרות מלאה או חלופה מוכרת לבגרות
ניסיון ניהולי של 7 שנים לפחות
או
תואר ראשון
ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול צוות רב-מקצועי
ניסיון של שנתיים לפחות בניהול מנהלים
יתרון:
ניסיון בניהול מרפאה גדולה / מגה
ניסיון בתפקיד מטה
ניסיון עבודה בארגון ציבורי/בריאות
תואר בתחום הניהול / מקצועות הבריאות
משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות ולנסיעות רבות ברחבי המרחב
על החברה
קופת חולים מובילה
תיאור המשרה:
מתן מענה שוטף לספקים.קליטת חשבוניות ובדיקת התאמת כמויות ומחירים.עדכון מחירונים, ביצוע התאמות מול ספקים וסגירת חודש.ביצוע תשלומי מס"ב.ביצוע הזמנות רכש מספקים.
המשרה ממוקמת במודיעין (מרחק הליכה מהרכבת).
העבודה הינה חלק מצוות, ישנה חלוקה מסדורת ולכן פה ההתמקדות בעיקר על ספקים.
כפיפות לסמנכלית כספים.
דרישות המשרה:
ניסיון בהנהלת חשבונות ספקים סוג 2 או 3.
זמינות למשרה מלאה, ימים א-ה 8:00-16:30.
ניסיון בעבודה במערכת חשבשבת – יתרון.
יכולת עבודה עצמאית ובצוות הנהלת חשבונות יחסי אנוש טובים, סדר, ארגון ודייקנות.
על החברה
חברה העוסקת בייבוא, שיווק, והפצת חומרי הגלם הטובים ביותר בתחום הבשרים, דגים ופירות הים, לשוק הסיטונאי והקמעונאי.
אז איך פותחים את הדלת למשרה הבאה?
בישראל פועלות אלפי חברות, לכל אחת ה"נישה" המקצועית שלה.
לנישה ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים למשרות מאתגרות במיוחד, אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות וסטארטפים מובילים, החל מסטארטאפים מגניבים שזה עתה קמו ועד למרכזי פיתוח של חברות ענק בינלאומיות.
במרוצת השנים הצלחנו להרכיב נוסחה מושלמת שהופכת את תהליך חיפוש העבודה לפשוט ונוח יותר עבור אלפי מועמדים כל זאת על ידי שקיפות מלאה, דיסקרטיות וליווי מלא לאורך כל הדרך.
![לוגו WOLT](https://www.nisha.co.il/wp-content/uploads/2023/10/3.png)
![לוגו microsoft](https://www.nisha.co.il/wp-content/uploads/2023/10/14.png)
![לוגו monday](https://www.nisha.co.il/wp-content/uploads/2023/10/13.png)
![לוגו amdocs](https://www.nisha.co.il/wp-content/uploads/2023/10/2.png)
![לוגו melio](https://www.nisha.co.il/wp-content/uploads/2023/10/8.png)
![לוגו VIA](https://www.nisha.co.il/wp-content/uploads/2023/10/6.png)
![לוגו pentera](https://www.nisha.co.il/wp-content/uploads/2023/10/7.png)