תיאור המשרה:
ניהול עסקי ופיננסי של המותג, ייזום והובלת מהלכים שיווקיים והשקותניהול המותג מתחילתו ועד סופו כ-OWNER של כלל התהליכים, לרבות תקציב, נראות, לוגיסטיקה, ניהול פורטפוליו, ניהול מדיה ודיגיטלניהול יום-יומי של ממשקים פנימיים וכן עם ספקים חיצוניים שונים, ברמה העולמית והגלובאליתהובלה של מהלכים חדשניים, ניהול פרוייקטים חוצי ארגון ותוכניות עבודה שנתיות לכדי עמידה ביעדים פיננסיים
דרישות המשרה:
תואר ראשון רלוונטי (מנהל עסקים, שיווק, כלכלה) – חובה, תואר שני – יתרון.
ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקידי ניהול מותג -עדיפות לחברה גלובאלית בתחום מוצרי הצריכה / קימעונאות.
יכולות אנליטיות והבנה פיננסית ברמה גבוהה
אנגלית ברמה גבוהה (שיח, התכתבות, והעברת מצגות) – חובה
על החברה
חברה גלובאלית, הנהלה יושבת בחו"ל. החברה מורכבת משתי חטיבות: חטיבת מוצרי צריכה וחטיבת בריאות. החברה פועלת ב- 60 מדינות בעולם.