תיאור המשרה:
החברה מגייסת לחברת Xerox תפקיד של Onsite Support תפקיד יחידני.
תפקידו כולל מתן תמיכה באתר להענקת תמיכה תפעולית וטכנית, פתרון בעיות בקשורות לציוד ותוכנה, מיומנות בפתרון בעיות חומרת IT ועבודה עם מערכות Windows, תפעול תקלות ב MsOffice ו Outlook.
התפקיד ללא כוננויות, 100% מהמשרדים בחיפה.
פעמיים בחודש מצריך נסיעה למשרדים בפתח תקווה.
דרישות המשרה:
6+ ש"נ בתפקיד דומה – חובה
ניסיון בתמיכה במחשוב קצה – חובה
ניסיון ב Service Management / Service Now – חובה
ידע תהליכי ITIL – חובה
אנגלית שוטפת (עבודה מרובה מול צוותים גלובאליים ) – חובה
על החברה
חברה יציבה בעלת גב כלכלי חזק.החברה עוסקת במתן שירותי טכנולוגיה, תשתיות ואבטחת מידע לחברות מובילות במשק.