מגייסים עובדים?
עמוד הבית > הייטק > PPC > PPC Team Lead

תיאור המשרה:

דרוש/ה: PPC Team Lead כפיפות ל-VP Marketing, התפקיד כולל 10% ניהול והיתר HandsOn תחומי אחריות:ניהול צוות של 2 מנהלי קמפיינים PPCפיתוח והטמעה של קמפיינים ממומנים אפקטיביים בהתאם ליעדי החברהיצירת תהליכי עבודה ושימורם בתוך צוות השיווקשיתוף פעולה עם גורמים בכירים בארגון לפיתוח טכנולוגיות חדשניות והשגת יעדי השיווקשימוש בכלים אנליטיים לשיפור ביצועים, ניהול תקציבים והגדלת ה-ROIמעקב אחר מגמות, טרנדים וחידושים בתחום ה-PPC כדי להבטיח יתרון תחרותי

דרישות המשרה:

ניסיון קודם כמנהל קמפיינים PPC וניהול צוות
יכולת אנליטית גבוהה והסקת מסקנות מבוססות נתונים
יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה לפתרון אתגרים ושיפור ביצועים
יכולת ניהול מספר קמפיינים ופרויקטים במקביל
עובדים עם גוגל ובינג
עבודת צוות ושותפות אמיתית עם תשוקה לעולם השיווק הדיגיטלי

על החברה

חברת SU ישראלית מובילה בתחום ה-E-commerce ושיווק דיגיטלי. הלקוח הכי גדול שלהם זה Amazon ובין היתר גם חברת Walmart, Target ו-Ebay. המוצר של החברה נמצא ב-20 מדינות בעולם-אירופה וארה"ב עם 30 מיליון משתמשים!

משרה מספר: 415767
18/03/2025
הגישו עבור חבר שלכם שליחת קורות חיים
מחפשים את משרת החלומות?
icon man היעזרו בסוכן החכם
הגדירו אותי

תחומים נוספים שנישה מתמחה בהם

הבלוג שלנו מלא במידע שיקדם אותך למשרה הבאה שלך

מאמרי הייטק

הכנה לראיון עבודה בהייטק: למה זה שונה מתחומים אחרים?

ראיונות עבודה בהייטק לא דומים לראיונות בתחומים אחרים – לא במבנה, לא בתוכן, ולא ברמת הציפיות.

קראו עוד
מאמרי הייטק

מקצועות העתיד בחברות הייטק!

תעשיית ההייטק מתפתחת בקצב מסחרר וכדי להישאר בחזית הפיתוחים הטכנולוגיים ולהתברג בתפקידים..

קראו עוד
כללי

חברות מבוססות או סטארטאפים?

מחפשים עבודה בהייטק? זוהי כבר התחלה טובה. סביר להניח שאחת ההתלבטויות שלכם היא לאיזו סוג של חברה ללכת.

קראו עוד
מאמרי הייטק

ספר/י לי על עצמך – איך עונים על השאלה הכי קריטית בראיון עבודה?

"ספר/י לי על עצמך". נשמע תמים, נכון? שאלה פשוטה, כללית, ואפילו קצת חמודה. בפועל – זו אחת מסט שאלות רעיון עבודה. אולי השאלות המורכבות והחשובות ביותר בכל ראיון.

קראו עוד
כללי

מי בכלל צריך חברות השמה?

חברות ההשמה הן כלי משמעותי בארגז הכלים של מחפש העבודה בדרך לתחנה הבאה בקריירה.

קראו עוד
מאמרי הייטק

הייטקיסט: כך תהפכו למותג נחשק בתעשייה

מותג טוב נמדד קודם כל בחוויה שהוא מעניק, באיך שהוא גורם לנו לדמיין את עצמנו איתו.

קראו עוד
לכל המדריכים