מגייסים עובדים?
עמוד הבית > בלוג > מאמרי ביוטק > משרות ביוטק – הצטרפו לחזית הטכנולוגיה הרפואית!

משרות ביוטק – הצטרפו לחזית הטכנולוגיה הרפואית!

אם יש תחום אחד בתעשייה שמשבר הקורונה עשה לו רק טוב, זהו תחום הביוטק.

בשנתיים האחרונות אנחנו עדים לשבירת שיאים בגיוס עובדים ובהנפקות, וחברות ההייטק הישראליות גדלות ומתפתחות. אם בעבר המניע הגדול להצטרפות לשורות ההייטק היה טבלאות שכר חריגות בנוף השכר הישראלי לצד תנאים מצוינים, כיום ישנו מניע נוסף – הידיעה שחברות ההייטק משנות את החיים שלנו. 

בין פיתוח של אוזניות אלחוטיות, תוכנה לניהול כוח אדם ומערכת חדישה למטוסים, יש חברות שמפתחות ומייצרות מערכות מצילות חיים. תחום פיתוח ביוטק הוא בדיוק התחום הזה, שמושך אליו להצטרף לחזית הטכנולוגיה הרפואית בישראל עם משרות ביוטק נחשקות.

משרות ביוטק - הצטרפו לחזית הטכנולוגיה הרפואית!

טיפים לראיון מקצועי ונינוח:

  1. סביבה נקייה מרעשים: המרחב הסביבתי בו אתם מקיימים את הראיון הוא ה"תפאורה" שלכם. כדאי לדאוג מבעוד מועד לנקות את כל רעשי הרקע הקיימים או כאלו שעלולים לצוץ באמצע הראיון, כמו ילדים, טלפונים, מכשירי חשמל רועשים וכל גורם מרעיש אחר.
  2. אל תשאירו את הטכנולוגיה לרגע האחרון: בדקו מראש את האפליקציה או היישום שבאמצעותם הראיון ייערך. דאגו שאיכות השמע והצפייה ברמה טובה, ותכינו את הכול מספיק זמן לפני הראיון. במידה ואתם משתמשים באפליקציית וידאו מותאמת, למדו עליה וודאו שאתם מכירים את כל הפונקציות שבה. כך למשל, באפליקציית ZOOM מתאפשר לכם לבחור רקע במקום הקיר של החדר שלכם בבית.
  3. עשו הכנה וסימולציה: כבכל ראיון, התכוננו לשאלות אפשריות ותרגלו מול המראה. לא משנה באיזה דרג אתם, סימולציה מכשירה אתכם למצב האמיתי. העובדה שהראיון מתקיים בוידאו, לא תהפוך אותו לפשוט או נוח יותר. הגיעו מוכנים. תוכלו להתחיל בסמול טוק קצר על המצב במדינה, רק זכרו לעצור בזמן. אתם המרואיינים לא המראיינים.
  4. התלבשו בהתאם: אמנם אתם בבית שלכם, אבל מחויבותכם להיראות בדיוק כפי שהייתם נראים אם הייתם מגיעים לראיון פרונטלי – כולל בגדים מגוהצים, איפור אם אתם חשים צורך, שיער מסודר ואפילו ריח. כל אלה יתרמו לתחושה קרובה ככל הניתן של ראיון אמיתי.
  5. בשיחות וידאו הקשב מוגבל: בראיון וידאו הקשב של המראיין יהיה מוגבל, ולכן התשובות שלכם צריכות להיות ממוקדות וקוהרנטיות. כדי לשמור על ריכוז המראיין ולהעביר את המסר בצורה הטובה ביותר מעבר למילים – שמרו על טון דיבור, קשר עין, יציבה בטוחה וכמובן התנסחו בבהירות.
  6. סיימו את הראיון בצורה נכונה: השאירו טעם של עוד. חייכו, נסו להעביר אנרגיה נעימה, חיובית, כזו שמי שמולכם ירצה לראות אתכם שוב. זכרו לשאול מה כולל המשך התהליך ומה אתם צריכים לעשות על מנת לקדם זאת. הודו למראיין על המאמץ לפגוש אתכם על אף המגבלות – זה נראה שהיה לו חשוב לקיים את הראיון למרות האילוצים בתוך כל הטירוף ומיליון המשימות בימים אלה.

למאמר המלא באתר מאקו>

מחפשים את האתגר הבא שלכם?
תנו לסוכן החכם שלנו לעשות את העבודה
הגדירו אותי
מכירים חבר שמתאים בול למשרה?
גם עוזרים לחברים וגם מרווחים!
המליצו לנו על החברים הטובים שלכם
ותוכלו לזכות עד 1,000 ₪ מאיתנו!
המליצו על חבר

אולי יעניין אותך עוד...

מאמרי ביוטק

התחזית לסגר הבא: יהיה חם

ממעבדות הקורונה, דרך החיסונים העתידים לבוא ועד לרפורמת הקנאביס

קראו עוד
לכל המדריכים

מגוון רחב של הזדמנויות, בדרך לתפקיד הבא שלך…