מצאנו עבורך 1 משרות Service Manager
תיאור המשרה:
החברה מגייסת: Help Desk Manager.
התפקיד כולל ניהול צוות של 10-12 אנשי תמיכה, אחריות על תפעול שוטף של הצוות, ניטור וניהול עומסים, ביצוע יעדי שירות, ביצוע בקרות והתאמות למדיניות וסטנדרטים של הארגון.
דרישות המשרה:
3+ ש"נ בניהול צוות HD – חובה
8+ ש"נ בתפקידי Help Desk / תמיכת משתמשים – חובה
ניסיון עם ServiceNow רצוי Washington Instance.
ידע בסיסי ב-M365, Active Directory, ניהול זהויות, Windows
אנגלית ברמה שוטפת – חובה
על החברה
חברה בת הגדולה ביותר של חברת Tata העולמית, בעלת 55 סניפים בעולם, חברה יציבה בעלת גב כלכלי חזק.החברה עוסקת במתן שירותי טכנולוגיה, תשתיות ואבטחת מידע לחברות מובילות במשק.
אז איך פותחים את הדלת למשרה הבאה?
בישראל פועלות אלפי חברות, לכל אחת ה"נישה" המקצועית שלה.
לנישה ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים למשרות מאתגרות במיוחד, אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות וסטארטפים מובילים, החל מסטארטאפים מגניבים שזה עתה קמו ועד למרכזי פיתוח של חברות ענק בינלאומיות.
במרוצת השנים הצלחנו להרכיב נוסחה מושלמת שהופכת את תהליך חיפוש העבודה לפשוט ונוח יותר עבור אלפי מועמדים כל זאת על ידי שקיפות מלאה, דיסקרטיות וליווי מלא לאורך כל הדרך.