מצאנו עבורך 9 משרות Help Desk
תיאור המשרה:
החברה מגייסת: IT Engineer
שילוב עבודה היברידי- יומיים מהבית.
עבודה כחלק מצוות של 5 עובדים.
דרישות המשרה:
3 ש"נ בתפקידי HelpDesk / IT Specialist – חובה
ניסיון במערכות Windows , MacOS
ניסיון עם כלי Endpoint כמו Intune, Jamf וכדומה
ניסיון עם AD, GPO, Okta, Google Workspace
ניסיון מחברות SaaS / הייטק – יתרון משמעותי
ניסיון בכתיבת סקריפטים (PowerShell, Bash) – יתרון משמעותי
היכרות עם VM – יתרון משמעותי
על החברה
החברה המפתחת מוצר BIG DATA , אשר אוסף נתונים מאלפי לקוחות ומשתמשים, מנטר ומרכז אותם ב- CLOUD.מתמחים בפתרונות מחשוב והטמעה של מערכות מתקדמות בארגוני Enterprise.כיום החברה שותפה בכירה של חברות תוכנה מהמובילות בשוק.
תיאור המשרה:
לחברה העוסקת בפיתוח מכשור רפואי פורץ דרך בתחומו, דרוש/ה IT Support Specialist.
במסגרת התפקיד - מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה, ניהול תחזוקה של מערכות IT על בסיסי נתונים, חקר בעיות IT, תשתיות רשת (LAN, WAN, VPN), ניהול מלאי של ציוד היקפי, אחריות לקליטה של עובדים חדשים והקמה של משתמשים. עבודה עם Google Workspace.
המשרה לא משלבת היברידיות.
דרישות המשרה:
מינימום 2 שנות ניסיון בתפקיד דומה בסביבת ענן ו-Windows – חובה.
הסמכות רלוונטיות כגון MCSA, CCNA, Google IT Support, Google Workspace Admin או JumpCloud Associate – יתרון משמעותי.
ניסיון בעבודה עם קריאות שירות (Tickets) בתחום התמיכה הטכנית בהתאם ל-SLA ולמדדי KPI.
רמה גבוהה של ניהול ופתרון תקלות בסביבות דומיין וענן (Active Directory, רשתות, תוכנות, פלטפורמות SaaS, הרשאות, אבטחה ועוד).
יכולת עבודה על מספר משימות בו-זמנית תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
יכולת עבודה עצמאית, מוטיבציה עצמית גבוהה, תשומת לב לפרטים, סדר וארגון, ונכונות ללמידה מתמדת.
על החברה
חברת הייטק שפיתחה טכנולוגיה פורצת דרך - משאף לקנאביס רפואי , למתן מינון מדויק ונמוך של מולקולות הקיימות בצמחים באופן טבעי.
תיאור המשרה:
החברה מגייסת: Help Desk Manager.
התפקיד כולל ניהול צוות של 10-12 אנשי תמיכה, אחריות על תפעול שוטף של הצוות, ניטור וניהול עומסים, ביצוע יעדי שירות, ביצוע בקרות והתאמות למדיניות וסטנדרטים של הארגון.
דרישות המשרה:
3+ ש"נ בניהול צוות HD – חובה
8+ ש"נ בתפקידי Help Desk / תמיכת משתמשים – חובה
ניסיון עם ServiceNow רצוי Washington Instance.
ידע בסיסי ב-M365, Active Directory, ניהול זהויות, Windows
אנגלית ברמה שוטפת – חובה
על החברה
חברה בת הגדולה ביותר של חברת Tata העולמית, בעלת 55 סניפים בעולם, חברה יציבה בעלת גב כלכלי חזק.החברה עוסקת במתן שירותי טכנולוגיה, תשתיות ואבטחת מידע לחברות מובילות במשק.
תיאור המשרה:
החברה מגייסת: איש/ת IT
דרישות המשרה:
5+ ש"נ על מערכת הפעלה Windows בכל הגרסאות – חובה
שליטה מלאה בסביבת ויראטולית של VM – חובה
ידע במערכות אבטחה והגנה כמו EDR, FortiGate, הקשחות שרתים.ידע במערכוות גיבוי כמו Veeam
ניסיון בסביבת עבודה עם טרמינלים כמו Windows ו Citrix – יתרון משמעותי
על החברה
חברה ציבורית הנוסדה בשנת 1953, אחת מהחברות הותיקות והמובילות בתחום השירותים הלוגיסטיים בישראל. כחלק מקבוצה בינלאומית, מציעים את מכלול הפתרונות לניהול שרשרת האספקה תחת קורת גג אחת - One Stop Shop.
תיאור המשרה:
לחברת FinTech בירושלים דרוש/ה IT Enterprise System Support Team Lead
עבודה בצוות האחראי לתת תמיכה פנים ארגונית.
עובדים 100% ממשרדי החברה.
דרישות המשרה:
5+ ש"נ בתפקידי Help Desk או תמיכה בארגון הייטק בינוני-גדול – חובה
ניסיון עם Windows ו- Mac – חובה
אנגלית ברמה גבוהה – חובה
ניסיון בתמיכה בחומרה של Mac ומערכות הפעלה OSX – חובה
ניסיון בפתרונות MDM כגון Intune או Jamf
על החברה
החברה מספקת תשתית טכנולוגית המניעה את עתיד השירותים הפיננסיים. באמצעות ליבת בנקאות קניינית בזמן אמת, מספקת תשלומים, כרטיסים, הלוואות ופתרונות קריפטו חדשניים וניתנים להרחבה למיליוני צרכנים ועסקים. החברה נתמכת על ידי משקיעים מובילים ומשרת את חברות הפינטק והטכנולוגיה החיוניות ביותר בעולם.
תיאור המשרה:
לחברה מובילה דרוש/ה ר"צ Help-Desk.
כפיפות ל- IT Manager וניהול צוות של 3 עובדים תוך שמירה על HO באחוזים גבוהים.
ניהול וטיפול בתקלות שוטפות בתחנות העבודה ומתן תמיכה לסניפים מרוחקים.
טיפול בתקלות במערכות העסקיות והבטחת זמינות ותקינות מערכות ה-IT של החברה.
התקנות והגדרות מחשבים ותוכנות למשתמשי החברה.
שיפור תהליכים ונהלים לתמיכה יעילה ואיכותית.
נכונות לעבודה בשעות הערב/ימי שישי לפי צורך.
דרישות המשרה:
2+ ש"נ בתפקיד ניהולי – חובה
עבודה מעמיקה עם מערכות הפעלה Wiindows – חובה
ניסיוןבניהול תחנות ושרתי הפצה בסביבת Microsoft – חובה
ניסיון עם Citrix = יתרון משמעותי
נכונות לעבודה בשעות הערב/ימי שישי לפי צורך
על החברה
חברה ציבורית הנוסדה בשנת 1953, אחת מהחברות הותיקות והמובילות בתחום השירותים הלוגיסטיים בישראל. כחלק מקבוצה בינלאומית, מציעים את מכלול הפתרונות לניהול שרשרת האספקה תחת קורת גג אחת - One Stop Shop.
תיאור המשרה:
דרוש/ה Senior IT Helpdesk Technician - כחלק מהתפקיד תמיכה, פתרון בעיות בתחום ה-IT.
תפקיד זה כולו מהמשרד ברעננה ולא כולל עבודה מהבית.
דרישות המשרה:
לפחות 3 שנות ניסיון כ- IT Helpdesk/Support Technician – חובה
שליטה בשפה האנגלית – חובה
ניסיון ב- Microsoft Windows – חובה
ניסיון ב- Office 365 – חובה
על החברה
חברת סטארטאפ מוצלחת וצומחת במהירות, פיתחה מערכת שמסוגלת להשתלט מרחוק על כלי טיס בלתי מאוישים בתרחישים ביטחוניים. החברה פועלת עם ארגוני הביטחון המתקדמים והיוקרתיים ביותר בעולם.
תיאור המשרה:
לחברה מעולה דרוש/ה IT Systems & Security Administrator
אחריות על תפעול, תחזוקה, תמיכה ותכון של תשתית ה IT בחברה.
עובדים יומיים מהבית.
דרישות המשרה:
2 + ש"נ בתפקידי System או Security administrator – חובה
ניסיון עם ענן (עדיפות ל-GCP) – חובה
ניסיון עם מערכות הפעלה Windows, Linux , Mac
ניסיון עם אפליקצוית SAAS כמו Google Workspace ו- JumpCloud.
ניסיון עם פרוטוקלי תקשרות FW, VPN, WAF, EDR וSSO protocols.
ניסיון עם לפחות אחת מהשפות- PYTHON / BASH
על החברה
חברה מובילה בעלת מנוע חיפוש של אנשים. עובדים בעיקר בחו"ל
- 1
- 2
אז איך פותחים את הדלת למשרה הבאה?
בישראל פועלות אלפי חברות, לכל אחת ה"נישה" המקצועית שלה.
לנישה ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים למשרות מאתגרות במיוחד, אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות וסטארטפים מובילים, החל מסטארטאפים מגניבים שזה עתה קמו ועד למרכזי פיתוח של חברות ענק בינלאומיות.
במרוצת השנים הצלחנו להרכיב נוסחה מושלמת שהופכת את תהליך חיפוש העבודה לפשוט ונוח יותר עבור אלפי מועמדים כל זאת על ידי שקיפות מלאה, דיסקרטיות וליווי מלא לאורך כל הדרך.