מצאנו עבורך 6 משרות כלכלן
תיאור המשרה:
התפקיד, בכפיפות לסמנכ"ל וראש חטיבת מדיניות ברשות, כחלק מצוות חטיבת מדיניות האמון על גיבוש מדיניות הפעולה של הרשות למול ההייטק הישראלי, על הערכה ומחקר כלכלי של פעילות הרשות וסקטור ההייטק ועל ניהול תקציב הרשות. החטיבה תומכת במגוון פעילויות הרשות המשקיעה בחברות הייטק בכל השלבים, בהיקף השקעות שנתי של כ- 1.5 מיליארד ₪, ובמאות פרויקטים וחברות.
דרישות המשרה:
תיאור תפקיד:
- ניהול אגף המחקר והכלכלה בחטיבת המדיניות של הרשות.
- איסוף נתונים ובניית כלים לטובת עריכת ופרסום מחקרים ודוחות על שוק ההייטק ואקוסיסטם החדשנות בישראל ובעולם, וכן לטובת עיצוב מדיניות הרשות וקבלת החלטות מבוססת נתונים
- בניית מודלים כלכליים העומדים בבסיס כלי ומנגנוני הרשות
- ניהול הערכות כלכליות על פעילות הרשות, תוך בחינת ההשפעה והאפקטיביות של כלים אלו וגיבוש הצעות לטיובם
- בניית שיתופי פעולה נרחבים של הרשות עם גופי ממשל, מחקר ואקדמיה לטובת קידום ויצירת תשתית מחקר מעמיקה בתחומי התוכן הנ"ל ולטובת הנעת מדיניות מקדמת חדשנות
- ייצוג הרשות בפורומים בינלאומיים העוסקים במדיניות ובמחקר חדשנות.
דרישות המשרה:
תנאי סף:
- תואר שני לפחות, כאשר אחד מהתארים (הראשון, השני או השלישי) הינו תואר בכלכלה.
- ניסיון מצטבר של 7 שנים לפחות בתפקידים כלכליים, מחקריים או אסטרטגיים בסקטור הציבורי ו/או בתעשייה עתירת הידע ו/או בגוף מימון המשקיע בטכנולוגיות/ ו/או בגוף מחקר.
- ב-10 השנים האחרונות:
- ניסיון של לפחות 4 שנים במצטבר, בתפקיד מחקר כלכלי או מחקר מדיניות.
- ניסיון של לפחות 3 שנים במצטבר, בתפקיד המדווח לסמנכ"ל/מנכ"ל
- ניסיון של לפחות 3 שנים במצטבר בניהול צוות המונה 2 עובדים לפחות.
- כתיבה/קריאה/דיבור באנגלית ברמה גבוהה מאוד.
- ניסיון בבניית והעברת מצגות והופעה בפני פורומים רבי משתתפים בעברית ובאנגלית
- ניסיון בכתיבת מחקרים / ניירות עמדה
- ניסיון בהובלת שיתופי פעולה עם גופים רבים
דרישות נוספות המהוות יתרון:
- תואר שלישי באחד מהתחומים הבאים: כלכלה / מנהל עסקים / מדיניות ציבורית
- ניסיון בניהול צוות מחקר כלכלי ובבניית מאגרי מידע מחקריים
- ניסיון של 7 שנים לפחות בביצוע מחקר כלכלי בישראל או בחו"ל
- ניסיון בביצוע מחקר בתחומי התעשייה עתירת הידע
- ניסיון והיכרות עם מדיניות חדשנות והיכרות עם גופי המחקר בתחום, לרבות יכולת מוכחת לביצוע שיתופי פעולה מחקריים
- היכרות עם הסקטור הציבורי בישראל
- ניסיון בבחינת, בקביעת, בייזום ובליווי יישום מדיניות ציבורית בישראל, בפרט בתחומי חדשנות וטכנולוגיה
התמודדותך במכרז מותנית במילוי השאלון בצרוף תעודות וקורות חיים עד לתאריך 18/5/2025 בשעה 11:00
את השאלון ניתן להוריד מהקישור: http://www.nisha.co.il/ps/Inn-economy2025
אין להגיש מועמדות אלא כאמור בהודעה זו. מועמדות אשר תוגש בדרך אחרת, לרבות באמצעות דואר, פקס או דוא"ל, לא תידון. הצעות אשר תגענה לאחר המועד הנ"ל לא תידונה.
לשאלות בקשר לאופן ההגשה בלבד ניתן לפנות לקבוצת נישה, חברת ההשמה אשר הוסמכה לטפל בהליך האיתור לדוא"ל Inn-economy2025@nisha.co.il
וועדת האיתור תהיה רשאית לזמן לראיונות וכן לראיין ממליצים, לפנות למועמדים לברורים, הבהרות, השלמת מידע, מסמכים נוספים, מבחני התאמה וכיו"ב על פי שיקול דעתה.
רק פניות מתאימות תיעננה
המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תינתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם ולפיכך המועמד רשאי, אך לא חייב, לציין זאת בקורות החיים שהוא מעביר.
מקום העבודה ירושלים (אפשרות לעבודה היברידית)
על החברה
הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית ("רשות החדשנות"), היא תאגיד ציבורי המופקד על תעשיית ההייטק בישראל ומשימתו לפתח את התחרותיות של ישראל מול האבים אחרים של חדשנות בעולם. רשות החדשנות משקיעה מדי שנה מענקים במאות חברות – מחברות הזנק בתחילת דרכן ועד לתאגידים גדולים הפועלים בישראל וכן במוסדות מחקר המבצעים מחקר יישומי. כמו כן עוסקת הרשות בפיתוח מדיניות והסרת חסמי צמיחה בהיבטי רגולציה, מיסוי ועוד. לרשות החדשנות דרוש כלכלן ראשי וראש אגף מחקר וכלכלה. אגף המחקר והכלכלה ברשות אחראי על העמדת בסיס ידע ונתונים אשר מאפשר לרשות לבצע תהליכי קבלת החלטות ברמות מדיניות המו"פ הלאומית, מדיניות הרשות והחלטות ועדות המחקר. האגף בונה את הידע באמצעות מחקר והבנה מעמיקים של שוק ההייטק בארץ ובעולם, של מדיניות חדשנות בארץ ובעולם, ועל ידי רשת שיתופי פעולה נרחבים מול גופי מחקר ומדיניות בישראל ובחו"ל . בנוסף, אחראי האגף על ההערכה השוטפת של ביצוע תוכניות הרשות ואיכות פעילותה.
משרה מספר: 416045
24/04/2025תיאור המשרה:
לחברה לתועלת הציבור דרוש/ה כלכלן/ית
תפקיד המשלב ניתוח כלכלי, עבודת בקרה תקציבית והובלת תהליכים בארגון.
דרישות המשרה:
תואר ראשון במקצועות כלכליים – חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים וכיו”ב (יתרון לרו”ח)
ניסיון של 3-5 שנים בתחום- חובה
שליטה בתוכנת EXCEL- חובה
אוריינטציה למערכות מידע (ספציפית למערכות ERP)
על החברה
חברה לתועלת הציבור, פועלת למען קידום מערכת החינוך בישראל ומתמקדת בשילוב טכנולוגיה ופדגוגיה. כיום קיימים 1000 עובדים בחברה- מתוכם 650 במטה.
תיאור המשרה:
במסגרת התפקיד:ניהול של 2-3 עובדים ו- ועבודה היא 60%
HOהובלה מקצועית של מחלקת אנליזה הכוללת ניתוח נתונים וניהול פרויקטים בתחום. • בנייה, איפיון ותחזוקה של תשתיות מידע אנליטיות, דו"חות ודשבורדים בכלי - BI Qlik Sense • ניהול שוטף של צוות אנליסטים והנעה לעמידה ביעדים. • ביצוע ניתוחים אנליטיים של פעילות מחלקות החברה. • עבודת ממשקים מרובה מול דרגים בכירים ואחריות על הצגת מסקנות והמלצות להנהלה הבכירה. • איסוף, ניתוח ועיבוד נתונים ממערכות רבות.(מערכות פנימיות/מערכת CRM+BI)
דרישות המשרה:
ניסיון קודם של מעל 7 שנים בתחום האנליזה מארגונים בינוניים-גדולים • ניסיון ניהולי של 3 שנים של צוות שמונה 2-3 אנליסטים • ידע מתקדם בSQL וEXCEL • השכלה אקדמאית רלוונטית (כלכלה, מנהל עסקים) • ניסיון בחברות עם כמות טרנזקציות גבוהה • מיומנות גבוהה בכלים אנליטיים • אנגלית ברמה גבוהה
על החברה
חברה בינלאומית בתחום המזון ומשקאות
תיאור המשרה:
לחברה מובילה: רו"ח או יועץ מס מנוסה בתחום המיסים לתפקיד מקצועי, מאתגר, ובעל השפעה
מתן מענה מקצועי מעמיק בתחום המיסים – בטלפון ובכתב, תוך יישום פרשנויות וניתוחים מתקדמים. אוטוריטה מקצועית בתחום המיסוי, ייעוץ מומחה לצוותים פנימיים וללקוחות. ליווי והשתתפות בתהליכי חשיבה ופיתוח של פתרונות מיסוי טכנולוגיים וחדשניים, מחשבונים פיננסים ועוד. תמיכה בפיתוח ושיפור מערכות מידע פיננסיות והתאמתן לשינויים רגולטוריים. עבודה היברידית - יומיים הזדמנות להשתלב בחברה מובילה ומתחדשת בתחום הפינטק הישראלי.
דרישות המשרה:
רו"ח מוסמך/ת או יועץ/ת מס, עם ניסיון בטיפול בתיקי עצמאיים וחברות ,כולל הכנת דו"חות והגשה לרשויות המס יכולת התנסחות גבוהה בע"פ ובכתב אוריינטציה טכנולוגית יכולת עבודה עצמאית, יחסי אנוש מעולים ושחקן/ית צוות
על החברה
חברה ציבורית, נסחרת בת"א, בעלת מספר חברות בתחום שוק ההון והפיננסים.הקבוצה המובילה בישראל בפתרונות טכנולוגיים, כלים מקצועיים, מידע ותובנות עסקיות מבוססי דאטה בתחומי שוק ההון משפטים, כספים, מיסוי, עבודה, פנסיה וגמל.
תיאור המשרה:
2 תקנים למחלקות שונות :תיאור התפקיד
1:יועץ-ת בכיר-ה למחלקת Risk Business consultingהמחלקה מסייעת לחברות וארגונים להתמודד ולהגן על עצמן מסיכונים, וכן לנהל, לשפר ולהבטיח תהליכי טרנספורמציה ארגוניים.
יעוץ והובלת פרויקטים לגופים בינוניים וגדולים בתחום ניהול הסיכונים (ERM), הן באזורי ההערכה והן באזורי הניהול
עבודה שוטפת מול לקוחות בארץ ובחו"ל
העבודה היא בתחומי ניהול הסיכונים ובממשקים מקבילים ורגולציות דומות
כפיפות לסניור מנג'ר המרכז את התחום
תאור תפקיד 2:יועץ-ת בכיר-ה לצוות ניהול סיכונים פיננסיים
פיתוח וביצוע ניתוחים אנליטיים מורכבים, כולל בניית מודלים ופתרונות מותאמים ללקוחות
ייעוץ לגופים פיננסיים בעבודה מול רגולטורים, כולל תמיכה בתהליכי חקירה והפקת לקחים
פיתוח יוזמות עסקיות ושירותים חדשים בהתאם לדרישות רגולציה משתנות וצרכי הלקוחות
דרישות המשרה:
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים/ חשבונאות/ הנדסת תעו"נ – חובה
4-3 שנות ניסיון לפחות בביג 4 או בפירמות ייעוץ גדולות – חובה
הסמכות רלוונטיות – יתרון
מעורבות והיכרות עם מגוון תעשיות וארגונים בגדלים שונים בדגש על חברות נסחרות בארץ ובחו"ל
ניסיון בעבודת ניהול סיכונים (תאבון סיכון, בניית "מפות חום", סדנאות, מדדי סיכון ובקרה, תוכניות הפחתה וכיו"ב) – חובה
ניסיון כמנג'ר או בתפקיד ניהולי מקביל
אנגלית ברמה גבוהה
יכולת ניתוח והבנה עסקית
אחריות אישית גבוהה, יחסי אנוש טובים ותקשורת בינאישית טובה, יכולת עבודה עצמאית אל מול לקוחות ומנהלים
על החברה
ארגון גלובלי הפועל בלמעלה מ-140 מדינות שייך לפירמה בינלאומית. מונה כ-1500 עובדים בישראל.
תיאור המשרה:
לחברה בתחום הצבאי דרוש/ה כלכלן/ית למינהל כספים במרכז הנדסה ופיתוח.
התפקיד כולל: אחריות על ניהול כל הפן הכספי של הפרויקט, הכנת הצעת המחיר, השתתפות במו"מ מול הלקוח, אישור תקציב הפרויקט, בקרה על ביצועים רווח והפסד , בקרת תזרים מזומנים , גבייה , הכנת התקציב השנתי והרב שנתי של הפרויקט.
בקרת עמידה ביעדים כולל הרמת דגלים השתתפות בדיונים עם מנהלת הפרויקט דיווחים שונים להנהלה.
דרישות המשרה:
בוגר/ת תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות- חובה
ניסיון עבודה של שנתיים לפחות בתחום הכספים – חובה
שליטה מלאה בתוכנות office – חובה
ניסיון בשימוש עם SAP – יתרון
רמה גבוהה בכתיבה קריאה ודיבור בשפה האנגלית- חובה
על החברה
פיתוח טכנולוגיות בתחום הצבאי והאזרחי כאחד
אז איך פותחים את הדלת למשרה הבאה?
בישראל פועלות אלפי חברות, לכל אחת ה"נישה" המקצועית שלה.
לנישה ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים למשרות מאתגרות במיוחד, אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות וסטארטפים מובילים, החל מסטארטאפים מגניבים שזה עתה קמו ועד למרכזי פיתוח של חברות ענק בינלאומיות.
במרוצת השנים הצלחנו להרכיב נוסחה מושלמת שהופכת את תהליך חיפוש העבודה לפשוט ונוח יותר עבור אלפי מועמדים כל זאת על ידי שקיפות מלאה, דיסקרטיות וליווי מלא לאורך כל הדרך.