הצטרפות לחברת ייעוץ פרטית ומצליחה, המספקת שירותי ייעוץ, עבור חברות מובילות בתעשית המכשור הרפואי והביוטק. התפקיד כולל מגוון של משימות, בהן:
- ניהול האופרציה – פתיחה, מעקב וסגירת פרויקטים בשיתוף פעולה עם הצוות המקצועי, ניהול סידור עבודה, באופן הממקסם את הכנסות החברה.
- ניהול מערך ה- Billing אל מול לקוחות החברה.
- תמיכה בהקמת משכורות ותשלומי ספקים.
- דיווח למנכ"ל על תפוקות עבודה ותחזיות כלכליות בשיתוף מחלקת הכספים.
- טיפול שוטף במשאבי אנוש- אחריות לגיוס וקליטה של עובדים חדשים, מענה שוטף, רווחה.
- ניהול הקשר העסקי והתפעולי עם ספקי החברה.
- ניהול צוות אופרציה.
• כפיפות לסמנכ"לית ומנהלת קשרי לקוחות.
- בוגר/ת תואר ראשון – עדיף בתחום רלוונטי.
- ניסיון ניהולי.
- ניסיון של שלוש שנים לפחות בתפקידי אופרציה.
- יכולות הנעת תהליכים ועובדים, משימתיות, מסירות וחריצות.
- יחסי אנוש מצוינים.
- שליטה גבוהה ביישומי אופיס בכלל ובאקסל בפרט.
- יכולת הבעה גבוהה בכתב ובעל פה באנגלית ועברית.
- ירידה לפרטים, יכולת ראייה של התמונה הכוללת, הגדלת ראש, סדר ודיוק.
- אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם מערכות ERP
- יכולת עבודה על מספר משימות במקביל.
- ניסיון עם עולמות גיוס ורווחת עובדים - יתרון.
- ניסיון והיכרות עם עולמות השיווק – יתרון.
- ניסיון בחברת מכשור רפואי או חברה העוסקת במתן שירותים - יתרון.