מצאנו עבורך 34 משרות הנה"ח/ חשב שכר
תיאור המשרה:
לחברת נדלן ציבורית וחברות פרטיות דרוש/ה מנהח"ש :התפקיד כולל :טיפול במגוון נושאים במערך הנהלת החשבונות עד הכנת המאזן אחריות על מספר חשבונות בנק כולל התאמה ובקרהסגירה והתאמה חודשית , ניתוחים אנליטיים שונים טיפול בלקוחות- הפקת חשבוניות, מעקב גביה , גיול חובות לקוחות , ביצוע כל הפעולות הקשורות לתשלום חשבונות, לרבות תשלומים לספקים.דיווח לרשויות- ניכויים, מע"מ , מקדמות מס.
עבודה בימים א-ה מהמשרד , 8-16 וחצי
דרישות המשרה:
נסיון קודם בחברות נדלן יזמי/ נדלן מניב- יתרון מהותי
נסיון קודם של לפחות 3 שנים נסיון בעבודה במערכת SAP/priority
שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיסמקצועיות ויחסי אנוש טובים
על החברה
החברה עוסקת באופן ישיר בתחום פעילות הנדל"ן להשקעה
תיאור המשרה:
לחברה אמריקאית גלובאלית באיירפורט סיטי-קרית שדה התעופה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לעבודה בצוות- צוות ספקים.
צוות של 9 עובדים התפקיד כולל עבודה מול חו"ל.
- אנגלית ברמה מעולה- ראיון באנגלית
דרישות המשרה:
סוג 2-3
אנגלית מצויינת – דיבור, כתיבה, קריאה
ניסיון של 5 שנים לפחות בתחום הכספים- ספקים
ניסיון בפריוריטי
שליטה מלאה באקסל – PIVOT, VLOOKUP
הכרה של דרישות ה- US GAAP – יתרון
ידע והבנה בקריאת מאזנים
ניסיון בסביבה רב מטבעית- יתרון
יחסי אנוש מעולים, מוסר עבודה גבוה
על החברה
מספקת פתרונות קישוריות חשמל באיכות גבוהה לתחום הצבאי, האוויוניקה ועבור תעשיות נוספות.
תיאור המשרה:
לחברה מובילה בתחום הדיור המוגן : מנהל/ת מחלקת שכר - ניהול של 2 חשבות שכר , כפיפות לסמנכ"לית מש"א
אחריות על תפעול מערך השכר והנוכחות בארגון של כ- 1000 עובדים.אחריות על הכנת משכורות חודשיות לעובדי הארגון.פיתוח, ייזום והובלת תהליכים, פרויקטים ושיפורים מתמידים בתהליכי השכר והנוכחות.ידע ביישום הסכמי שכר, הכרת הסכמי שכר קיבוציים והסכמים סקטוריאליים.
ניתוח הסכמי שכר ועבודה שונים, התאמת ההגדרות ויישום במערך השכר והנוכחות בהתאם להנחיות.הפקת דו"חות שוטפים ומיוחדים לצרכים שוטפים ומשתנים לרבות סימולציות שכר.פיתוח דו"חות והכנת דוחות שכר להנהלה על פי החלטות והוראות הממונה.פיקוח ובקרה שיטתית שוטפת על דוחות שכר, פעולות רכזות השכר באגף ובקרה על עבודת הרכזות במוסדות בנושא השכר ונוכחות.מתן מענה והכוונה מקצועית בנושא שכר ונוכחות, תנאים סוציאליים, זכויות תעסוקתיות פתרון בעיות ותמיכה שוטפת.
דרישות המשרה:
ניסיון של 7 שנים לפחות בתחום השכר, מתוכן 5 שנים לפחות בניהול מחלקת שכר בארגון גדול, בסקטור הציבורי- יתרון.
בוגר/ת קורס חשבי שכר בכיר מוכר מטעם לשכת רו"ח, בעל/ת תעודת חשב שכר בכיר חובה.
השכלה אקדמאית רלבנטית בתחום הכספים/ כלכלה/ מנהל עסקים.
ידע מעמיק בחוקי עבודה, הסכמי עבודה ושכר, חוקי המס וביטוח לאומי, קרנות פנסיה קופות גמל .
יעד ושליטה מלאה במערכות שכר ונוכחות ח.י.ל.ן ומערכת אופק ידע ושליטה טובה מאוד בתוכנות האופיס (word,excel,power-point,outlook).משרה מלאה + גמישות בשעות העבודה +נכונות לשעות נוספות/ לא שגרתיות על פי צורך.
זמינות מידית – יתרון
על החברה
חברה מובילה בתחום הדיור המוגן
תיאור המשרה:
אחריות לניהול מחלקת שכר
ניהול כלל תהליכי השכר בהתאם להסכמים הקיבוציים
ניהול תקציב השכר (ניהול שוטף , בקרות חודשיות וכו) הוצאה לפועל של כלל ההטבות של הסכם הקיבוצי
ניהול צוות חשבי שכר , עבודה שוטפת מול חברת חילן ( פיתוחים והתאמות הנדרשות במערכות על מנת לתמוך בדרישות )
ניהול פרויקטים חטיבתיים
חבר הנהלת חטיבה משאבי אנוש
כפיפות לסמנכ"ל משאבי אנוש ומנהל
שעות העבודה: ימים ראשון, שלישי ורביעי 08:00-16:00, ימים שני וחמישי 08:00-15:30
דרישות המשרה:
ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול מחלקת שכר בארגון גדול ( לפחות 1000 עובדים ) – חובה
ניסיון עם הסכמים קיבוציים – חובה
עבודה בארגון עם ועד עובדים – חובה
היכרות מצוינת עם מערכות חילן – חובה
שליטה באקסל – חובה
תואר רלוונטי – חובה
על החברה
בנק מוביל
תיאור המשרה:
מנהלת חשבונות ראשית לקבוצה הכוללת 4 חברות, עבודה צמודה מול סמנכ"ל כספים וחשבת החברה,
ניהול מחלקת הנה"ח- 6 עובדים , אחריות מלאה לניהול ספרי חשבונות עד המאזן
ניהול שוטף של תזרים מזומנים לרבות בקרה ומעקב , פיקוח ובקרה על מערך הגבייה, דיווחים לרשויות, טיפול ברישום נסיעות לחו"ל התנהלות שוטפת מול הבנקים לרבות ניהול מסגרות אשראי, הלוואות וערבויות עבודה מול גורמים בארץ ובחו"ל מוכנות לעבודה מאומצת
דרישות המשרה:
ניסיון עבודה כמנהלת חשבונות – 7 שנים ומעלה.
ניסיון בניהול עובדים – 3 שנים ומעלה.
תעודת הנה"ח סוג 3 /מדופלם – חובה
ניסיון עבודה ב – SAP – יתרוןמשמעותי
שליטה מעולה באקסל
ניסיון עבודה בחברות מתחום הקמעונאות – יתרון משמעותי
אנגלית ברמה טובה -בייחוד התנסחות במיילים יסודיות ודייקנות בעבודה
יכולת עמידה בתנאי לחץ יכולת תיעדוף וניהול זמן תודעת שירות גבוהה ראש גדול, אחריות, עבודת צוות ויחסי אנוש טובים
על החברה
חברה בבעלות פרטית . הקבוצה מייצרת, מייבאת ומפיצה מובילה בתחומי הבריאות והנוחות, העיצוב וסגנון החיים.
תיאור המשרה:
מנהל/ת חשבונות מנוסה למשרה מלאה בעבודה בצוות.
תיאור התפקיד:ביצוע התאמות בנקים יומיות בחשבונות החברה השונים בארץ ובחו"ל
ביצוע התאמות כרטיסי אשראי חודשיותהכנת דוחות נסיעה לחו"ל של עובדי החברה
ניהול קופה קטנה מעקב אחרי תקבולים מלקוחות החברה והכנת ניירת ציות מתאימה לאישור התקבולים.
הכנת שכר ל 15 עובדים הנפקת קבלות רישום פקודות יומן והכנת חומר עד המאזן
דיווחים חודשיים ושנתיים לרשויות , תשלומים לספקים בארץ ובחו"ל, התנהלות שוטפת מול ספקים, הפקת דוחות חודשיים וניתוחים אנליטיים, הכנת חומר לביקורת שנתית של רואה חשבון
דרישות המשרה:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 חובה
ניסיון של לפחות 5 שנים בהנהלת חשבונות חובה
תעודת חשב שכר
כתיבה וקריאה באנגלית ברמה טובה
שליטה מלאה בתוכנת Priority
שליטה גבוהה בתוכנות Office
,יכולת עבודה עצמאית, סדר ודיוקמוטיבציה,
יחסי אנוש מצוינים ויכולת תקשורת מול לקוחות וספקים תנאי עבודה :עבודה בחברה צומחת ומתפתחת בתנאים מצוינים
עבודה ממשרדי החברה בלבד
נכונות לעבודה מאומצת
על החברה
חברה לשירותי גזים וכימיקלים - חברה פרטית
תיאור המשרה:
התפקיד כולל ניהול כולל של תחום הנהלת החשבונות בחברה (ניהול 4 מנה"ח ),
אחריות על דיווחים חודשיים ושנתיים, עבודה מול ספקים, בנקים ורשויות מס, ניהול צוות הנהלת חשבונות ובקרת תקציב. כפיפות לחשבת החברה .
היברידיות - כל הקבוצה עובדת הברדי ביום רביעי.
ניהול מלא של מערך הנהלת החשבונות בחברה.
אחריות על דיווחים חודשיים, רבעוניים ושנתיים בהתאם להנחיות רואה החשבון והנהלת החברה.
פיקוח ובקרה על תהליכי עבודה, ספרים ודוחות כספיים.
הטמעת מערכות ותהליכי עבודה חדשים בהתאם לצרכי החברה.
ניהול צוות הנהלת חשבונות והכוונה מקצועית של העובדים תוך מתן פתרון לבעיות מקצועיות בתחום ניהול הספרים והחשבונאות.
אחריות על תזרים מזומנים. ניהול ממשקים חיצוניים מול רשויות המס, מע"מ (דיווחים למע"מ, איחוד עוסקים, 856), ספקים ובנקים.
הכנת ניירות עבודה ורישום הפרשות לצורך דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים.
דרישות המשרה:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 – חובה
ניסיון של לפחות 5 שנים בהנהלת חשבונות ראשית בארגון גדול – חובה
ניסיון ניהולי מוכח בניהול צוות עובדים – חובה
שליטה מלאה במערכת פריוריטי (כולל מודלים נלווים – רכוש קבוע, הוצאות מראש) – חובה
שליטה מלאה בתוכנות פיננסיות נוספות כגון: כל נתון, חשבים וכו'
שליטה באקסל ויכולת עבודה עם מערכות ERP יכולת ניהול עצמאית, סדר וארגון ודייקנות
יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
אחריות, אמינות ויכולת עבודה בתנאי לחץ
על החברה
אחת מקבוצות המדיה הגדולות בישראל
תיאור המשרה:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לעבודה בסביבת עבודה מקצועית ונעימה
עבודה במשרה משרה מלאה
משרדים במרכז תל אביב – ליד רכבת אפשרות לעבודה היברידית – יומיים בשבוע מהבית
התאמות בנקים, ספקים, לקוחות, כרטיסי אשראי ותזרים מזומנים
דרישות המשרה:
5+ ש"נ בתפקידה דומה
הנה"ח סוג 2 – חובה
אנגלית ברמה גבוהה (חלק מהעובדים לא דוברי עברית)
נסיון בעבודה על נטסוויט ובסביבה רב מטבעית- חובה
ניסיון בתחום ההתאמות – חובה
שליטה באקסל – חובה
שירותיות, דיוק, יכולת למידה ויחסי אנוש מעולים
על החברה
פיתחה פלטפורמה שמאפשרת לצלם פריטי אופנה ועיצוב ביתי ולמצוא מוצרים דומים באתרי שופינג;
אז איך פותחים את הדלת למשרה הבאה?
בישראל פועלות אלפי חברות, לכל אחת ה"נישה" המקצועית שלה.
לנישה ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים למשרות מאתגרות במיוחד, אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות וסטארטפים מובילים, החל מסטארטאפים מגניבים שזה עתה קמו ועד למרכזי פיתוח של חברות ענק בינלאומיות.
במרוצת השנים הצלחנו להרכיב נוסחה מושלמת שהופכת את תהליך חיפוש העבודה לפשוט ונוח יותר עבור אלפי מועמדים כל זאת על ידי שקיפות מלאה, דיסקרטיות וליווי מלא לאורך כל הדרך.