מצאנו עבורך 17 משרות כלכלן
תיאור המשרה:
ניהול בקרה תקציבית ותחזיות עבור כלל תקציבי החברה ואגפיה -הכנסות, הוצאות והשקעותשיפור תהליכים ותמיכה כלכלית שוטפת במנהלי האגפים ניהול תמחיר - אחריות כוללת על תמחיר ועצי מוצר כולל בקרה ותחזוק ה – ניתוח תקן מול בפועלניתוחי רווחיות לקוחותבדיקות כדאיות וניתוחים כלכליים לתמיכה בהחלטות אסטרטגיות וטקטיותניתוח תוצאות פיננסיות ברמה חודשית, בחינת כדאיות פרויקטים, תהליכים ומוצרים שוניםועודבניית דוחות בקרה ומדדים - KPI ניהול בקרות מלאי וספירות
משרה מלאה + שעות נוספות.
המשרה במשרדי החברה בירושלים
דרישות המשרה:
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות – חובה,
תואר שני – יתרון
ניסיון בתחומי הכלכלה /אנליסטיות/תמחירנות בחברה תעשייתית/מוצרי צריכה לפחות ארבעשנים
ניסיון בבניית תקציב וביצוע בקרה תקציבית – חובה
ראייה עסקית רחבה וכישורים אנליטיים ברמה גבוהה
קידום פתרונות חדשניים ויזמות לשיפור כלים ותהליכי עבודה יכולת תפקוד בתנאי לחץ וריבוי משימות
אסרטיביות ויכולת העברת מסרים מורכבים .
תקשורת בינאישית טובה מאוד
תודעת שירות גבוה ויחסי אנוש מעולים יכולת למידה עצמאית והשתלבות בעבודת צוות
על החברה
מפעל מזון תעשייתי- מוביל
תיאור המשרה:
לחברה בינלאומית העוסקת בשירותי אבטחה, דרוש/ה FP&A
במסגרת התפקיד : בניית תקציבים, ביצוע תחזית חודשית/שנתיות, תכנון וביצוע אנליזות של נתונים פיננסים, הסקת מסקנות ותובנות עסקיות, בדיקת כדאיות כלכלית, בניית מודלים כלכליים, זיהוי מגמות. ביצוע בקרות.
עבודה שוטפת עם אקסל.
דרישות המשרה:
ניסיון קודם בתחום FP&A ( תקציבים, תחזיות, אנליזה)- חובה (אפשרי ניסיון שנה שנתיים)
רו"ח מוסמך- חובה
אנגלית ברמה גבוהה(התנהלות באנגלית)- חובה
יכולת אנליטית גבוהה והבנה של דוחות כספיים
וורבלי וכושר ביטוי גבוה, אסרטיביות ויחסי אנוש טובים
שליטה מצוינת באופיס בדגש על אקסל- ברמה גבוהה מאוד
על החברה
חברה בינלאומית העוסקת בשירותי אבטחה
תיאור המשרה:
לחברה טכנולוגית מובילה באיזור תפן דרוש/ה אנליסט/ית עסקי למחלקה הכלכלית תחומי אחריות עיקריים: ביצוע ניתוחים כלכליים מורכבים. ניתוח דוחות כספיים. בקרה תקציבית. בקרת תזרים מזומנים. בניית תחזיות
דרישות המשרה:
רו"ח מוסמך /ת או בוגר/ת תואר ראשון בכלכלה – חובה.
שנתיים ומעלה שנות ניסיון בתפקיד דומה – חובה.
ניסיון בעבודה פרויקטלית יכולת למידה עצמאית והבנה אנליטית
ידע בתוכנות ERP
שליטה ברמה גבוהה באקסל, PowerPoint ותוכנות OFFICE השונות.
על החברה
חברת מכשור רפואית, המפתחת ומייצרת מערכות אטומות להעברת תרופות, לשימוש בטיחותי במטרה להגן על העובדים בענף הרפואה, מהסיכונים הכרוכים בהיחשפות לתרופות מסוכנות.
תיאור המשרה:
לחטייבת הדיאגנוסטיקה של חברה העוסקת במכירה של מכשור רפואי, דרוש/ה כלכלנ/ית
לתפקיד הכולל -הכנת תכנון תקציב, הכנת דוחות ניהול, אחריות לתכנון וחיזוי ,אחריות לדיווח על ניהול
הבטחת הכנת נתונים לביקורות, מעקב אחר סגירת תקופת הדיווח ,פיקוח על עלויות ישירות, עקיפות וכלליות ומינהליות
בקרה תפעולית וניתוח פיננסי של הפעילות הכלכלית של התחום העסקי.
התפקיד משלב יום עבודה מהבית (חמישי)
דיווח לפונקציה בכירה דוברת אנגלית בלבד
דרישות המשרה:
תואר ראשון בכלכלה- חובה
לפחות 7 שנות ניסיון בתפקיד דומה – חובה
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
ניסיון רב בשימוש Excel – חובה
SAP- יתרון משמעותי !
ניסיון בעבודה בחברה גלובלית – יתרון
על החברה
עוסקים במכירה ותחזוקה של מכשור רפואי לבתי חולים
תיאור המשרה:
לחברת הייטק גלובאלית דרוש/ה FP&A Manager, הובלת צוות, כפיפות ל Director of Finance , עבודה מול מנהלים, בקרה תקציבית שוטפת, עובדים יומיים בשבוע מהמשרד.
דרישות המשרה:
תואר רלוונטי
10 +ש"נ בתפקידים בתחום
+ 2ש"נ ניהולי
אנגלית ברמה גבוהה
ניסיון מחברות הייטק גלובאלית
על החברה
חברה דיסקרטית
תיאור המשרה:
עבודה צמודה עם אנליסטים של FP&A, אנשי מקצוע בתחום הפיננסים ומנהלי תאגידים,
תחומי אחריות מרכזיים: להוביל את תהליך דיווח הנתונים הפיננסיים עבור חברות בנות, תוך הקפדה על דיוק ועמידה בתקני החברה.
מעקב אחר הביצועים של חברות וניתוח נתונים, מתן תובנות חשובות לשיפור הביצועים העסקיים.
ניהול ניתוחי עלות תועלת.לספק המלצות פיננסיות לתמיכה ביוזמות אסטרטגיות.
דרישות המשרה:
תואר ראשון בכלכלה (עדיפות ל-MBA).
3-5 שנות ניסיון בתפקידי FP&A.
ניסיון מוכח בדיווח רווחים וניתוח נתונים במגזר הקמעונאי/סיטונאי.
מיומנויות אנליטיות ומתמטיות חזקות בגישה שיטתית ומתודולוגית.
שליטה באנגלית.
כישורי מחשב ברמה גבוהה, במיוחד בתוכנת FP&A ו- Microsoft Excel.
על החברה
חברת מזון ומשקאות מובילה במשק.
תיאור המשרה:
השתלבות במחלקה הכלכלית של חברת פארמה מובילה במשרה מלאה. התפקיד כולל ניהול תקציבי היחידות בחברה, ניהול תקציבי פרויקטים, ניתוח הכנסות החברה והגשת דוחות להנהלת החברה, דיווח לגופים פנימיים וחיצוניים, לרבות בחו"ל, ביצוע ניתוחים כלכליים שונים ובדיקות כדאיות, תמיכה בתהליכים פנימיים לרבות תמחיר החברה.
דרישות המשרה:
תואר בכלכלה/ מינהל עסקים/ סטטיסטיקה/ תעשייה וניהול.
ניסיון קודם של 2-3 ככלכלן/ית, עדיפות לרקע בחברה יצרנית.
שליטה גבוהה ב-Excel וניסיון בעבודה עם מערכות מידע.
אנגלית ברמה גבוהה.
יכולת עבודה עצמאית.
על החברה
חברת תרופות ישראלית המתמחה בשיווק, ייצור והפצה של תרופות מקור ותרופות גנריות, תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם וכן מוצרים טיפוליים.
תיאור המשרה:
Business Controller של חטיבה עסקית
אחריות על תקציב, ובקרה של מספר יחידות עסקיות וביצוע ניתוחים רלוונטיים.
תמחור הצעות מחיר/מכרזים, בדיקת רווחיות של פרויקטים.
הכנה, הפקה וניתוח של דוחות רווח והפסד חודשיים של יחידות עסקיות תוך שימוש ב Power BI ובתוכנת ERP.
הצגת נתונים להנהלה, השתתפות בהכנת תוכניות עבודה רב חודשיות וביצוע מעקב אחרי יישומן
אינטרקציה ושיתוף פעולה עם מנהלים ועובדים אחרים בארגון (תפעול ומטה), ליווי פרויקטים חוצי ארגון
המשרה הינה גלובלית ומצריכה, לעיתים, שעות עבודה מרובות
דרישות המשרה:
תואר ראשון בכלכלה – חובה, תואר שני – יתרון
ניסיון של לפחות 4-5 שנים בתפקיד דומה- חובה
ניסיון עבודה עם POWER BI ומערכת ERP – חובה
ניסיון בחברה תעשייתית – יתרון
ניסיון בארגון גלובלי – יתרון
אנגלית ברמה טובה – חובה
שליטה מצוינת באקסל (פונקציות מורכבות) – חובה
יכולת ניהול משימות עצמאית, ביצוע מספר משימות במקביל, עבודה תחת לחץ , יכולת לימוד עצמית גבוהה
על החברה
חברה בנלאומית לשירותי איכות חיים לעסקים ורווחת העובדים
אז איך פותחים את הדלת למשרה הבאה?
בישראל פועלות אלפי חברות, לכל אחת ה"נישה" המקצועית שלה.
לנישה ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים למשרות מאתגרות במיוחד, אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות וסטארטפים מובילים, החל מסטארטאפים מגניבים שזה עתה קמו ועד למרכזי פיתוח של חברות ענק בינלאומיות.
במרוצת השנים הצלחנו להרכיב נוסחה מושלמת שהופכת את תהליך חיפוש העבודה לפשוט ונוח יותר עבור אלפי מועמדים כל זאת על ידי שקיפות מלאה, דיסקרטיות וליווי מלא לאורך כל הדרך.