משרה
איזור
עוזר/ת אישי/ת לסמנכ"ל חטיבת כספים
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
• ניהול יומן סמנכ"ל החטיבה וסיוע למנהלי האגפים בניהול יומנים. • טיפול אדמיניסטרטיבי ממוחשב בארכוב המסמכים. • הכנת מסמכים לוועדת מכרזים. • מעקב ובקרה אחר ביצוע משימות והחלטות ודיווח סטטוס התקדמות. • כתיבת סיכומי פגישות. • ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית סמנכ"ל החטיבה.
דרישות המשרה:
• תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר – בתחומי כלכלה / מנהל עסקים / מערכות מידע/ סטטיסטיקה / תעשיה וניהול • ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנתיים לפחות בניהול יומנים ובתאומים מורכבים. • ניסיון מעשי של שנתיים לפחות בביצוע בקרה, מעקב ואינטגרציה בארגון. • ניסיון בעבודה מול/עם חברות ממשלתיות- יתרון משמעותי • ביצועיות ומחויבות לתוצאות ולעמידה ביעדים • יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה • יכולת לנהל ממשקים רבים בצורה אפקטיבית • יוזמה סמכותיות ואסרטיביות • יכולת עמידה בלחץ • יסודיות ויכולת ירידה לפרטים יכולת סדר וארגון • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ בעברית, אנגלית ברמה טובה • שליטה בתוכנות office ברמה גבוהה לרבות אקסל
מנהל/ת משרד
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
דרוש/ה מנהל/ת משרד לתפקיד הכולל בעיקר
אחריות אדמיניסטרטיבית ולוגיסטית של משרד
קליטת עובדים
אחריות על תחום הרווחה, ספקים.
כפיפות למנהלת משאבי האנוש.
עבודה היברדית
יושבים בקו רכבת
דרישות המשרה:
3-4 שנות ניסיון בניהול משרד- חובה
ניסיון מחברות הייטק - חובה
אנגלית ברמה טובה - חובה
מזכירת מנכ"ל לבית השקעות החלפה לחל"ד חצי שנה עם...
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
ניהול לו"ז צפוף ומשתנה למנכ"ל הקבוצה התנהלות מול גורמים בכירים בארגון ומחוצה לו הכנת מצגות, ארגון נסיעות, הזמנת טיסות ומלונות סיוע אדמיניסטרטיבי למחלקות המטה טיפול בפעילויות רווחה בשיתוף מחלקת מש"א נדרשת זמינות למשרה מלאה, תתאפשר גמישות לימים קצרים/ארוכים
דרישות המשרה:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם הכולל עבודה עם גורמים בכירים – חובה נסיון בניהול לשכת מנכ"ל- יתרון
נסיון בארגון גדול- יתרון
שליטה מלאה ביישומי Office – חובה
אנגלית- ברמת שיחה
יכולת התנהלות מול מספר משימות במקביל יכולת תעדוף משימות, סדר וארגון דיסקרטיות תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים יכולת עבודה תחת לחץ
Personal Assistant
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
החברה מגייסת: Personal Assistant מאפשרים שילוב עבודה היברידי- יומיים מהבית ו-3 ימים מהמשרד. יכולת קישור בין ממשקים פנימיים וחיצוניים של ה-CEO, ניהול ההיבטים האדמיניסטרטיביים עבור המנכ"ל בצורה יעילה, אפקטיבית ומקצועית. השתתפות בפגישות, שיתוף פעולה ועבודה מול פונקציות שונות וכו'.
דרישות המשרה:
לפחות 4 ש"נ בתפקיד PERSONAL ASSISTANT- חובה יכולת תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה באנגלית ובעברית- חובה יכולות ניהול פרויקטים, תכנון אסטרטגי דייקנות, יכולת ניהול זמן
עוזר/ת אדמינסטרציה
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
לחברה עם הון אנוש איכותי דרושה עוזר/ת אדמינסטרציה
• תפקידי קבלה וטיפול בשיחות נכנסות, אורחים חיצוניים וכו'.
• ארגון ותיאום פגישות
• תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת.
• אחראיות על ניירת משרדית, דואר, חשבוניות ואספקה.
• ניהול יומנים מורכבים להנהלה הבכירה.
• תיאום טיסות ומלונות לכל עובדי החברה
המשרה ברמת אביב יש הסדר חנייה
דרישות המשרה:
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי (כולל ניהול יומנים מורכבים ).
• מיומנויות מחשב גבוהות (Word, Excel וכו')
יכולת עבודה תחת לחץ
• ריבוי משימות ופרואקטיביות
• אנגלית ברמה גבוהה.
דיסקרטיות
Office Manager
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
לחברה בצמיחה, הנמצאת מתחת לראדר דרוש/ה Office Manager
התפקיד הכולל תפעול משרד, ניהול חוזים, סיוע בביצוע פעילויות רווחה, סיוע בתהליכי גיוס וכו'.
כפיפות למנהלת משאבי אנוש
בעוד חודשיים עתידים לעבור למשרדים עם קו רכבת.
דרישות המשרה:
ניסיון של 1-3 שנים כמנהל/ת משרד - חובה
ניסיון מחברות הייטק - חובה
שעות 18:00 -10:00 יש גמישות
אנגלית ברמה גבוה - חובה
Administrative Manager
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
לקרן הון סיכון
ניסיון בניהול אדמינסטרטיבי עבודה מול ספקים, הזמנת ציוד משרדי, הזמנת כיבוד לישיבות מעקב אחר עלויות והוצאות לסיוע בהכנת התקציב ניהול ועבודה מול ספקים ובעלי מקצוע בהעברת המשרדים ארגון ופיקוח על פעילויות משרדיות אחרות (מיחזור, שיפוצים, תכנון אירועים וכו') טיפול ברווחה טיפול בהוצאות ובמחזורי חיוב, כולל הפקת דוחות הוצאות להנהלה אחראי על ארגון אירועי חברה או כנסים הטמעה ותחזוקה של נהלים/מערכות ניהול משרדיות ניהול הצוות האדמיניסטרטיבי
ניסיון בהעברת משרדים
שעות עבודה 9:00-18:00 יש גמישות ,קיימת אפשרות לעבודה היברדית אך נדרשת גמישות לגבי שעות נוספות לעיתים .
דרישות המשרה:
3-4 שנות ניסיון בניהול אדמינסטרטיבי *אנגלית מצוינת - בכתב ובעל פה * תשומת לב לפרטים ברמת דיוק גבוהה * כישורי ארגון וריבוי משימות
*ניסיון ועבודה עם Board
*מוח אנליטי עם כישורי פתרון בעיות * שחקן צוות עם כישורי מנהיגות
*ניסיון מקרן הון סיכון
מנהל/ת משרד/עוזר/ת הנהלה
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
לחברת השקעות ,הממוקמת ברמת החיל תל אביב דרוש/ה מנהל/ת משרד/עוזר/ת הנהלה
התפקיד כולל:ניהול יומנים,עבודה צמודה עם מנכ"ל החברה ו-5 מנהלי תיקי הלקוחות ,קשר מול רלשיות בכירים של אנשים בכירים במשק, הוצאת חשבוניות, גביה, אירוח, ועוד.
דרישות המשרה:
ניסיון קודם איכותי דומה שנתיים לפחות- חובה
יתרון לניסיון מחברות יעוץ, שוק ההון, משרדי עו"ד
אנגלית ברמה טובה-חובה
עוזר/ת אישי/ת למשרד עו"ד
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
למשרד עו"ד מצליח היושב בתל אביב
דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת במסגרת התפקיד- ניהול לו"ז, מענה טלפוני, קבלת אורחים ועבודה מול מנהלת משרד בתחומי רווחה.
דרישות המשרה:
ניסיון קודם בניהול יומנים ותפקיד אדמיניסטרציה דומה
אחריות, יצוגיות, שירותיות ומוסר עבודה גבוה
אנגלית ברמה גבוהה
מזכיר/ת סמנכ"ל
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
לחברת נדל"ן ברמת גן דרוש/ה מזכיר/ת סמנכ"ל
התפקיד כולל: מתן מענה לסמנכ"ל ויד ימינו, ניהול יומן, פגישות, דו"חות, מיון מיילים, קישור בינו לבין יתר עובדי המחלקה, הכנת תקציבים, סיכומי ישיבות במידת הצורך, קבלת אורחים ועוד.
שעות העבודה-8:30-17:00.
דרישות המשרה:
אקדמאי/ת-יתרון
היכרות עם ענף הנדל"ן- יתרון
ניסיון עבודה מול בכירים
Office Admin
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
לחברת סטארט אפ בגבעתיים דרוש/ה מנהל/ת משרד
ניהול משרד בכפיפות ל VP HR, במשרה מלאה (עם גמישות בשעות במידת הצורך). התפקיד כולל ניהול משרד קבלה, סיוע אדמינסטרטיבי לעובדי החברה, קבלת שיחות, תיאום טיסות, הזמנת אספקה וציוד. כמו כן, אחריות על תחזוקה שוטפת של המשרד ומתן תמיכה לתהליכי On-off boarding ואירועי רווחה.
צפש 12-14
דרישות המשרה:
תואר אקדמאי-יתרון
נכונות לישיבה בקבלה-חובה
אנגלית ברמה גבוהה -חובה
ניסיון מחב' הייטק או סטארט אפ-חובה
מנהל/ת משרד
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
למשרד עו"ד במרכז תל אביב דרוש/ה מנהל/ת משרד.
תפקיד מאוד רחב, ונוגע בכל התחומים האפשריים במשרד.החל מניהול עובדים.
הוצאת חשבוניות ללקוחות, קבלות, ובאופן כללי הנהלת חשבונות עבודה בתוכנת העודכנית, מעקב אחר תשלומים גם בארץ וגם בחו"ל, חומר לרו"ח, הוצאת משכורות וכד'. עבודה מול בנקים בארץ ובעיקר בחו"ל.
עבודה מול ספקים,תשלומים, מעקב, יכולת מו"מ.
אתר החברה, ניראות המשרד, רווחה ופרוייקטים שונים ומגוונים.
ניהול ישיר של פקידת הקבלה ועוד
דרישות המשרה:
אנגלית ברמה גבוהה מאוד- רוב העבודה מתנהלת באנגלית .
ניסיון בתוכנת "עודכנית"-חובה
חובה ניסיון בהוצאת חשבוניות, קבלות, עבודה שוטפת מול בנקים בארץ ובעיקר בחו"ל.
ניסיון ממשרד עו"ד-חובה
נכונות למשרה מלאה-9.00-18.00 -חובה
מנהל/ת משרד ו- PA לסמנכ"ל המסחרי
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
לחברה ציבורית גדולה ויציבה דרוש/ה מנהל/ת משרד ו- PA לסמנכ"ל המסחרי
התפקיד כולל:הסדרת נסיעות - כולל טיסות, מפגשים, אשרות, לוגיסטיקה ולינה תכנון.
ארגון וניהול אירועים ופגישות,התמודדות עם הודעות דואר נכנס ,ביצוע פרויקטים ספציפיים ומשימות
איסוף והכנת מידע לשימוש בדיונים/ פגישות,הכנת חומרי הצגה לפגישות ועוד
דרישות המשרה:
תואר אקדמאי-חובה
3 שנות ניסיון בתפקיד דומה-חובה
אנגלית ברמת שפת אם -חובה
ניסיון משוק בינלאומי- יתרון
מזכיר/ה
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
למשרד עו"ד איכותי במרכז תל אביב דרוש/ה מזכיר/ה
כפיפות למזכירה ראשית
שעות 10:00-19:00 יש צורך בגמישות לשעות נוספות במידת הצורך. התפקיד כולל: מענה טלפוני, אירוחים, יומנים, גביה, וכו
שכר 7-7.500
דרישות המשרה:
ניסיון מזכירותי דומה-חובה
נכונות למשרה מלאה -חובה
מזכיר/ת מנכ"ל
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
לחברה גדולה ויציבה , משרדים חדשים, ממוקמת במתחם הבורסה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל
התפקיד כולל: מתן מענה למנכל, מעקב אחר משימות , ניהול יומן,השתתפות בישיבות , סיכומי פרוטוקולים ועוד
דרישות המשרה:
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
נכונות למשרה מלאה של 9 שעות - חובה
ניסיון של שנתיים לפחות בתחום-חובה
עוזר/ת אישי/ת לשותף בכיר
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
למשרד עו"ד מהגדולים והמובילים דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת לשותף בכיר
התפקיד כולל ניהול יומנים מורכבים, תיאום פגישות עם בכירים ופגישות מרובות משתתפים.
מעקב ובקרה על ממשקי עבודה ומשימות מול צוות משפטי רחב.
תיאום וארגון נסיעות לחו"ל, הפקת חשבונות שכ"ט, מענה ללקוחות, טיפול בנושאים אישיים ועבודה שוטפת.
תפקיד מתגמל, תנאי עבודה מעולים, אווירה חברית ומשפחתית
דרישות המשרה:
אנגלית ברמה גבוהה -חובה
ניסיון קודם בעבודה במשרד עו"ד / רו"ח – חובה
ניסיון של 3 שנים ומעלה -חובה
Office Manager
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
לחברת סטארט אפ מצויינת בינלאומית ברמת החייל תל אביב, דרוש/ה מנהל/ת משרד
התפקיד כולל: ניהול משרד שוטף, אירוח, ציוד משרדי, ניהול ספקי תחזוקה חיצוניים , תיאומי טיסות ,עזרה בגיוס ורווחה, טיפול במיילים, מענה לעובדי החברה ועוד
תנאים טובים למתאימים
דרישות המשרה:
2-4 שנים של ניסיון דומה, מ SU או חברת הייטק- חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה שליטה ביישומי אופיס - חובה
למשרד עו"ד בת"א דרושה מזכיר/ה
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
למשרד עו"ד בת"א דרושה מזכיר/ה
התפקיד כולל-
ניהול יומנים, ניהול צרכי המשרד, קבלת מבקרים, הזמנת ציוד משרדי, עדכון במערכת ממוחשבת, הכנות מסמכים לבתי משפט, ועוד
דרישות המשרה:
חובה-
נסיון של שנה ומעלה כמזכיר/ה ממשרד עו"ד
נכונות למשרה מלאה
מזכיר/ת מנכ"ל
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
לחברה הפועלת בתחום הנדלן, ממוקמת במרכז תל אביב דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל.
התפקיד כולל: ניהול יומן מנכ"ל, מענה טלפוני, שירותי אדמיניסטרציה שוטפים ועוד. עבודה בסביבה אינטנסיבית ומרובת משימות ומול ממשקים רבים בארגון.
שעות 9.00-18.00
דרישות המשרה:
ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית או מזכירות - חובה
שליטה ביישומי אופיס-חובה
מזכיר/ת שותף בכיר/ה
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
למשרד עו"ד אחד מהגדולים במרכז תל אביב דרוש/ה מזכיר/ת שותף בכיר/ה.
התפקיד כולל:קשר מול לקוחות גדולים ומורכבים ,טיסות, מיילים, הגהה על מכתבים, הדפסה, יומנים מורכבים,שיחות ועידה.
שעות 9.00-18. או 10.00-19.00 לפי בחירה
דרישות המשרה:
ניסיון ממשרדי עורכי דין/ רו"ח/ חברות ותאגידים גדולים במשק.-יתרון
ניסיון של 4-5 שנים לפחות בתחום האדמיני-חובה
מנהל/ת לשכה לראש חטיבה
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
למוסד פיננסי יציב וגדול דרוש/ה מנהל/ת לשכה לראש חטיבה
התפקיד כולל:ניהול שוטף של הלשכה,ניהול יומן פגישות,טיפול ומעקב בנושאים רגישים ועוד
העבודה לטווח ארוך , משרה של 8 שעות לערך
דרישות המשרה:
תואר אקדמאי-חובה
ניסיון בניהול לשכה או עבודה מול בכירים-חובה
מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ית
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
לחברת הייטק מצליחה בת"א דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ית התפקיד כולל ניהול יומן של חברי ההנהלה והמנכ"ל, ניהול טיסות, עבודה שוטפת באנגלית ומול חו"ל, מענה לעובדי בחברה, קשר מול ספקים, תמיכה בהנה"ח, ועוד. משרה מלאה שעות 9:00-18:00
דרישות המשרה:
נסיון בניהול משרד בחברה איכותית אנגלית שוטפת
אדמיני/ת
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
לחברת הייטק איכותית ברמת החייל דרוש/ה אדמין/ית.
התפקיד כולל: אירוחים, מענה טלפוני, סידור חדרי ישיבות, דואר, להזמין ציוד משרדי, ניהול יומן, דוחות הוצאות, ועוד.
ישיבה בקבלה
דרישות המשרה:
אנגלית ברמה גבוהה מאוד- חובה
נכונות למשרה מלאה בשעות 10.00-19.00 או 9.00-18.00
ניסיון של שנה לפחות בתחום האדמינ' -חובה
לחברה טכנולוגית מובילה בתל אביב דרוש/ה אדמינ/ית
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
לחברה טכנולוגית מובילה בתל אביב דרושה אדמינ/ית
התפקיד כולל:
ניהול משרד שוטף
תיאום ישיבות רבות משתתפים
הזמנת ציוד משרדי
התנהלות מול ספקים
תיאום סידורי טיסות של העובדים
איוש הקבלה
דרישות המשרה:
תואר ראשון חובה
אנגלית ברמת שפת אם
נכונות למשרה מלאה בשעות 9-18
נסיון של שנה לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי/מזכירותי מחברת הייטק/ביוטק/תעשייה/שוק ההון (או נסיון צבאי מזכירותי)
פקיד/ת קבלה
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
לחברת הייטק מובילה בתחומה דרוש/ה פקיד/ת קבלה
לתפקיד הכולל:
קבלת קהל ומתן מענה אדמיניסטרטיבי לעובדי החברה ולאורחיה
מענה טלפוני
קבלת ציוד משרדי וחלוקתו
ניהול הזמנות לחדרי ישיבות, כיבוד, ציוד וכד'.
מיון והפצת מיילים, פקסים וכד' ליחידות העסקיות השונות בחברה
טיפול בפתיחת ספקים- הכנסה למערכת ומעקב אחרי האישורים הדרושים.
הנפקת דרישות רכש
מעקב אחר הזמנות ותשלומים
דרישות המשרה:
תואר ראשון - יתרון
1-2 שנים ניסיון תעסוקתי בתפקיד דומה– חובה
שליטה בעברית ובאנגלית- חובה
ניסיון תעסוקתי בחברה גדולה ובינל'– יתרון
גמישות בשעות העבודה (רוטציה חצי שבועית - בימים מסוימים 8:00-17:00 ובימים הנותרים 09:30-18:30 – ימי ה מסיימים ב 17:30)
דגשים :
זמינות לשעות העבודה חשוב מאוד!
אנגלית ברמה טובה- חשוב מאוד!
שירותיות, אדיבות, מוטיבציה לתפקיד
Office Manager
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
לחברה טכנולוגית באיזור המרכז דרוש/ה מזכיר/ה
בתפקיד: אחריות על ניהול יומנים ולוחות זמנים של מנכ"ל הקבוצה וכלל חברי הנהלה, עבודה מול ספקים, רכש של ציוד משרדי,הזמנת טיסות ,מלונות,טיפול בהוצאות ויזה,ריכוז פרוייקטים אדמיניסטרטיביים,טיפול בגביה מול לקוחות חו"ל.תמיכה במחלקת משא"ב ועוד
דרישות המשרה:
נכונות למשרה מלאה של 9 שעות - חובה
אנגלית ברמה גבוהה-חובה
ניסיון של לפחות 4 שנים בתפקיד מזכירותי-חובה
מזכיר/ת חברה
מרכז
קו''ח לכאן
תיאור המשרה:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מזכיר/ת חברה
התפקיד כולל
ניהול יומנים וקביעת פגישות, מתן שירות אדמינסטרטיבי כולל מתן ענה טלפוני, קביעה ותיאום לוחות זמנים, עבודה מול גורמים ניהוליים בכירים, קופה קטנה, הזמנת מיוד משרדי
ישיבה בקבלה כפיפות למנהל משרד
דרישות המשרה:
ניסיון של שנה ומעלה בתחום אדמיניסטרציה- חובה תואר- יתרון