משרה
איזור
עוזר/ת אישי/ת לשותפה כללית
ירושלים והסביבה
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לחברת השקעות בירושלים דרוש/ה עוזר/ת מנכ"ל
התפקיד כולל: ניהול יומן וסיוע אדמיניסטרטיבי לשותפה -רובו טמון בניהול יומן עמוס מאוד באופן שוטף, תיאומי פגישות, שיחות, ניהול לוגיסטי של אירועים המתקיימים במשרד כולל תאומים לחדר הישיבות, הזמנת כיבוד ועוד.
שעות 9.00-18.00
דרישות המשרה:
ניסיון בעבודה עם איש/אשת עסקים /מנכ"ל,כולל ניסיון בניהול יומנים -חובה אנגלית ברמה גבוהה! -התנהלות יומיומית באנגלית.
Office Admin
מרכז
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לחברת סטארט אפ בגבעתיים דרוש/ה מנהל/ת משרד
ניהול משרד בכפיפות ל VP HR, במשרה מלאה (עם גמישות בשעות במידת הצורך). התפקיד כולל ניהול משרד קבלה, סיוע אדמינסטרטיבי לעובדי החברה, קבלת שיחות, תיאום טיסות, הזמנת אספקה וציוד. כמו כן, אחריות על תחזוקה שוטפת של המשרד ומתן תמיכה לתהליכי On-off boarding ואירועי רווחה.
צפש 12-14 תלוי מועמד
דרישות המשרה:
תואר אקדמאי-יתרון
נכונות לישיבה בקבלה-חובה
אנגלית ברמה גבוהה -חובה
ניסיון מחב הייטק או סטארט אפ-חובה
עוזר/ת אישי/ת
מרכז
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לחברה גלובאלית מדהימה עם תנאים מצויינים בתל אביב דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת
התפקיד כולל: תמיכה אדמיניסטרטיבית במספר מנהלים ושותפים ניהול יומנים (80% מהתפקיד),תיאומי פגישות, מענה למיילים וטלפונים, תיאום נסיעות, דיווח הוצאות ודו"ח שעות, תמיכה בצוותים של המנהלים, אדמיניסטרציה שוטפת בפעילויות המשרד וכו'
ישיבה בחדר ! ישנה אפשרות לקבל עוד תחומי אחריות הקשורים בפעילויות המשרד כגון שיווק CR
דרישות המשרה:
אנגלית ברמה גבוהה מאוד -כל העבודה מתנהלת באנגלית .
ניסיון מחברה גלובאלית , או הייטק או טכנולוגית - חובה
תואר ראשון-חובה
נכונות למשרה מלאה-חובה
עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל
שרון
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לחברה בתחום הנדל"ן באזור השרון דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת
התפקיד כולל: עבודה בצמוד למנכ"ל: השתתפות בפגישות עבודה עם גורמי פנים וחוץ, טיפול במשימות מתוך הפגישות, בקרה אחר ביצוע מול בעלי התפקידים השונים,הכנת מבנה ונושאים לישיבות, כתיבת פרוטוקולי ישיבות, הפצה למשתתפים ומעקב אחר החלטות ,ריכוז ובקרת דוחות אודות פעילות המחלקות השונות בחברה,עבודה מול צוות המנהלים והצוות האדמיניסטרטיבי במשרדי החברה,אחריות על מזכירת המנכ"ל, תעדוף משימות, ניהול יומן ולו"ז, בקרה. ועוד
דרישות המשרה:
נכונות למשרה מלאה - חובה
תואר ראשון-יתרון
ניסיון של 5 שנים ומעלה כעוזר/ת אישי/ת
ניסיון מתחום הנדלן-יתרון
מזכיר/ה אישי/ת בירושלים
ירושלים והסביבה
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לפירמה מובילה בירושלים דרוש/ה מזכיר/ה אישי/ת
התפקיד כולל: ניהול יומנים מורכבים של מספר שותפים, מענה לטלפונים,מעקב אחר דוחות והוצאות, טיפול בחשבוניות, עבודה שוטפת מול ממשקים בארגון ועוד
שכר 8
דרישות המשרה:
ניסיון עבודה בניהול יומנים -חובה
ניסיון קודם דומה
נכונות למשרה מלאה -חובה
עוזר/ת מנכ"ל
צפון
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לחברה בינלאומית בצפון דרוש/ה עוזר/ת מנכ"ל
התפקיד כולל: ניהול ממשקים ואינטגרציה בין חברות הבת ומטה החברה,הכנת דיוני הנהלה, סדר יום ותיעוד פרוטוקול ,מעקב אחר קבלת החלטות ופתרון חסמים לישומם,הובלת פרויקטים חוצי ארגון,הכנת מצגות למנכ"ל,בניית תכניות עבודה, הגדרת יעדים ובניית תקציב עם מנהלי היחידות העסקיות,הכנת דוחות בקרה לדירקטוריון,לווי וקבלת אורחים,סיוע בהכנת נסיעות עסקיות של המנכ"ל ועוד
שכר יאה למתאימים/ות
דרישות המשרה:
תואר אקדמאי-חובה
5 שנים בהובלת פרויקטים חוצי ארגון, בארגון גלובלי- חובה
אנגלית ברמה גבוהה מאוד-חובה
Office Admin
מרכז
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לחברת הייטק בבני ברק בת 350 עובדים דרוש/ה פקיד/ת קבלה לעבודה בצוות של 2.
אחריות מלאה על דלפק הקבלה,כל תהליך הזמנות האספקה מטבח ומשרד,לספק תמיכה בתהליכי רכישה
תמיכה אדמיניסטרטיבית ושירותי משרד לעובדים,דאגה לרווחת העובדים - ציוד משרדי, אוכל, חניות, ימי מחלה, הטבות וכו, ניידים, רכבים, הרמות כוסית, הזמנות כיבוד לאירועים, מקומות ישיבה, חשבוניות, קליטה של עובדים חדשים ועזיבה של עובדים שעוזבים ועוד פרויקטים כאלה ואחרים שצצים כל הזמן
צפש 9-10 תלוי מועמד/ת
דרישות המשרה:
אנגלית ברמה גבוהה-חובה
08:30-17:30 או 09:30-18:30 (לסירוגין).
ניסיון מחברות טכנולוגיות-יתרון.
ניסיון דומה-חובה
Office Manager
מרכז
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לחברה מהממת! סטארטפית, ברמת גן, דרוש/ה Office Manager. הזדמנות מדהימה להכנס לחברת הייטק עם אפשרויות קידום בתוך החברה. התפקיד כולל אחריות על תיאום טיסות לעובדים ולמנהלים, שעון נוכחות, התנהלות עם ספקים, תמיכה למחלקת שכר רווחה – הפי הוואר, אירועים, טיול סופ"ש ועוד.
מחפשים מישהי שתנהל את המשרד, תדע לעבוד בצוות, אחראית ומסודרת ויחד עם זאת גם לתת תמיכה לעובדים.
כפיפות ל-Head of HR
דרישות המשרה:
2 שנות ניסיון-חובה אנגלית ברמה גבוהה (כתיבה והתנסחות בע"פ) ניסיון בתמיכה למחלקת כספים, התנהלות מול ספקים, הזמנת טיסות ומלונות, ניהול מטבח וחברת ניקיון תמיכה במחלקת HR, רווחה –ארגוני happy hour', טיולי סוף שנה ועוד.
מזכיר/ה לראש מערך הביקורת הפנימית
מרכז
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לחברה פיננסית בתל אביב ברוטשילד. דרוש/ה מזכיר/ה לראש מערך הביקורת הפנימית
מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף. המשימות העיקריות הנכללות בתכולת התפקיד הינן: ניהול יומן, תיאום פגישות וישיבות, ריכוז חומרים לישיבות וועדות,
ביצוע שלב ההפצה של דוחות הביקורת, עדכון מערכות שונות המשמשות לניהול עבודת הביקורת והפקת דוחות ניהוליים, הזמנת ציוד, עדכונים ובקרות נוכחות של עובדי המערך, סיוע בהכנת מסמכים שונים ומשימות אדמיניסטרטיביות נוספות.ועוד
משרה מלאה 8:00-16:00
דרישות המשרה:
תואר ראשון - חובה ידע וניסיון ביישומי אופיס (בעיקר אקסל, וורד) ניסיון ויכולת לעבוד עם מערכות מידע שונות יכולת לנהל סדר קדימויות ולבצע מספר משימות במקביל ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון
מנהל/ת משרד
מרכז
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לקרן הון סיכון איכותית מאוד
בתל אביב - רוטשילד דרוש/ה מנהל/ת משרד
אחראית על ניהול ותפעול משרד שוטף,ציוד משרדי,אירוח, מענה לשלשוה שותפים,ניהול לוחות זמנים, תיאומי טיסות ,מענה למיילים,קשר מול לקוחות בכירים במשק,הכנת חדרי ישיבות, כיבוד,הפקת מצגות,ועוד
שעות 9.00-17.0 או 18.00 עם שעות נוספות כנדרש
דרישות המשרה:
אנגלית ברמה גבוהה-חובה
נכונות למשרה מלאה-חובה
ניסיון בניהול יומנים מורכבים ,תיאומי טיסות -חובה
מזכיר/ת הנהלה
מרכז
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
למשרד גדול ומוביל ברמת החייל דרוש/ה מזכיר/ת מנכל"ים
התפקיד כולל:תיאום יומנים לדרג הבכיר והנהלה (סמנכ"לים)
אחריות על מס' יומנים מורכבים, בהתנהלות עם לו"ז צפוף וממשקים מרובים.
דרישות המשרה:
אנגלית ברמה טובה - חובה
משרה מלאה, ימים א-ה, 09:00-18:00 + נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
Office and Travel Manager
שרון
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לחברת סטארט אפ בהוד השרון דרוש/ה Office and Travel Manager
התפקיד כולל:פיקוח על פעילות משרדית באופן שוטף ,סיוע בצורכי משרד,עבודה צמודה עם מחלקת משא"ב כספים ומחשוב,התנהלות מול נותני שירות,ספקים,טיפול במיני פרוייקטים ובעקר אחריות בלעדית על כלל טיסות עובדי החברה כולל מלונות ולוגיסטיקה,סיוע בדוחות נסיעות לעובדים,מוקדן,מתן מענה לעובדי החברה ,
דרישות המשרה:
תואר אקדמאי-חובה
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
ניסיון מחברת הייטק או שוק גלובאלי -חובה
נכונות למשרה מלאה עם גמישות של פעמיים לאימהות לצאת בשעה 16.00
מזכיר/ה
מרכז
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לחברת השקעות קטנה במרכז ת"א דרוש/ה מזכיר/ה
התפקיד כולל-ניהול משרד שוטף, הזמנת ציוד משרדי,מול ספקים,יומנים, טיפול בדברים אישיים, עזרה בכספים, פעילות שוטפת של העסק, ועוד.
צפש 9-10 תלוי מועמד/ת
דרישות המשרה:
ניסיון קודם בתפקיד דומה - חובה
שליטה מלאה באופיס חובה.
מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת
מרכז
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לחברת הייטק במרכז תל אביב בתחום הCYBER דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת.
התפקיד כולל: ניהול ותפעול משרד שוטף, מתן מענה להנהלה ולמנכ"ל,תיאומי טיסות ,לוגיסטיקה, מעקב אחר ישיבות , תיאומי ישיבות דירקטוריון, הכנת דוחות מצגות ,מעקב אחר משימות, סיוע בפרוייקטים, ועוד
שכר 12
דרישות המשרה:
אנגלית ברמה גבוהה מאוד - חובה
ניסיון של שנתיים ומעלה מחברת הייטק -חובה
Finance and logistics administration
מרכז
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לחברה ביטוח בתל אביב דרוש/ה Finance and logistics administration
עבודה בצוות של 3 עובדות כאשר הפונקציה שתגויס תהיה אחריות בלעדית על תחום הכספים וחשבונות-סיוע לסמנכ"לית כספים, עזרה בסגירת חודש, תשלומים, העברת חשבוניות ממנה"ח, קשר מול בנקים בחו"ל (בדיקת תנועות בנק, העברות בנקאיות, יתרות, אישורים לרו"ח, הגדלת מסגרת אשראי). חולקות/ים ביניהן/ם מענה טלפוני, כיבוד, הכנת קפה, תיאום נסיעות לחו"ל, הזמנת אוכל מבחוץ סיוע בתיאום פגישות למנהלים (חלק קטן מהעבודה) רווחה- תיאום נופשי חברה, הזמנת ובחירת מתנות לעובדים וללקוחות תקשורת עם ספקים - ליסינג, סלולאר, ציוד משרדי עבודה שוטפת בעברית ובאנגלית-שיחות ומיילים יומיים באנגלית מול ההנהלה והבנקים בחו"ל
שעות 8.30-16.3/17.00
תנאים אטרקטיביים למתאימים/ות
דרישות המשרה:
אנגלית ברמה גבוהה -חובה
נסיון דומה של 3 שנים ומעלה
גישה טובה לתוכנות ומחשבים
אוריינטציה לכספים וחשבונות-חובה
מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת
מרכז
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לחברת הייטק מצליחה ומבוססת ברמת החייל בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ת הנהלה
התפקיד כולל: שילוב של OFFICE ADMIN ומזכיר/ת הנהלה
ניהול משרד שוטף, ניהול יומנים, תיאומי טיסות ,מלונות , ציוד משרדי, אירוח,מענה טלפוני, דואר , תחזוקה שוטפת מול ספקים, כיבוד , מזון , ציו משרדי, החסר הוצאות , רווחה ועוד
שעות עבודה 9.00-18.00
דרישות המשרה:
לפחות 2-3 ש"נ רלוונטי בחברת הייטק/חברת סטארט אפ
אנגלית ברמה גבוהה מאוד-חובה
מזכיר/ה
מרכז
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לחברה בתחום ההשקעות בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה.
התפקיד כולל: ניהול משרד ויומנים, עבודה שוטפת מול מנהלים ועובדים,קבלת לקוחות פרונטלי בדלפק הקבלה ומתן שירות,ניתוב שיחות ועבודות משרדיות משתנות,ביצוע בקרה ומעקב אחרי נושאים לטיפול, ועוד
משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 08:30-17 פעמיים /שלוש בשבוע תורנות עד 18:00
דרישות המשרה:
תואר אקדמאי-חובה
נכונות למשרה מלאה - חובה
ניסיון קודם דומה - חובה
מתאמ/ת נסיעות
מרכז
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לחברה טכנולוגית בתל אביב דרוש/ה מתאם/ת נסיעות.
התפקיד כולל ניהול כל תחום הנסיעות מקצה לקצה- טיסות, בתי מלון, קשר עם העובדים, הוצאות עובדים, קשר עם ספקים וסוכנויות, מו"מ ועוד. תיאום נסיעות לכ 40 עובדים בחודש
דרישות המשרה:
לפחות 5-6 שנים בתפקיד דומה כמתאם/ת טיסות-חובה
נסיון מחברת הייטק/ סטארטאפ -חובה
נסיון בניהול עשרות טיסות במקביל ובעולם-חובה.
אנגלית ברמה גבוהה-חובה
מזכיר/ת משרד
מרכז
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לחברה פיננסית ותיקה במרכז ת"א דרוש/ה מזכיר/ת משרד .
אחריות על ניהול משרד שוטף,מענה טלפוני,ציוד משרדי ,עבודה על מספר יומנים , , תיאום פגישות , אירוח
אורחים ועוד .
שעות 10.00-18.00 או 11.00-18.00
שכר 8
דרישות המשרה:
ניסיון בעבודה עם outlook - חובה
נכונות למשרה מלאה-חובה
ניסיון של 2-3 קודם בתחום אדמיניסטרציה-חובה
אדמינ/ית שיווקית
מרכז
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לחברה יזמית גדולה ויציבה בבורסה ברמת גן דרוש/ה אדמיני/ית שיווק
התפקיד כולל:ניהול משרד שוטף, יומנים להנהלה הבכירה, אירוח, תאומי פגישות, העברת שיחות, ריכוז משימות בתחום השיווק, התנהלות מול 2 אנשי פרסום חיצוניים, עריכה, קידום ומעקב על הכנת תשלומי ספקים, החתמת חתימות על הצעות מחיר, ניהול תחום הרווחה ועוד.
ישיבה בקבלה
צפש 10
דרישות המשרה:
נכונות למשרה מלאה 9.00-18.00-חובה
תואר אקדמאי-חובה
2-3 שנים ניסיון קודם-חובה
עוזר/ת אישי/ת משרה זמנית
שפלה
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לחברה ציבורית גדולה ויציבה באזור השפלה דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת.
התפקיד כולל: ניהול יומנים מורכבים, פגישות מחזוריות ביומן. לעשות הרבה שינויים ביומן ותיעדופים, קביעת ישיבות דריקטוריון, הבטים אישיים פרטיים משפחתיים, תורים לרופאים וכו, אירוח וקפה לפי הצורך, רכש , נסיעות לחו"ל- עבודה עם תקציבים, ספקים, סנכרון בין הרבה גורמים,מערכות ממוחשבות:עבודה עם מערכת רכש ועוד
דרישות המשרה:
תואר אקדמאי-חובה
נכונות למשרה מלאה - חובה
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
ניסיון קודם 1-2 שנים בתחום-חובה
מזכיר/ת סמנכ"ל
מרכז
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לחברת נדל"ן ברמת גן דרוש/ה מזכיר/ת סמנכ"ל
התפקיד כולל:מתן מענה לסמנכ"ל ויד ימינו, ניהול יומן, פגישות, דו"חות, מיון מיילים, קישור בינו לבין יתר עובדי המחלקה, הכנת תקציבים, סיכומי ישיבות במידת הצורך, קבלת אורחים ועוד.
שעות העבודה-8:30-17:00.
דרישות המשרה:
אקדמאי/ת-יתרון
היכרות עם ענף הנדל"ן- יתרון
ניסיון עבודה מול בכירים
מזכיר/ת חברה
שרון
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לחברה ביוטכנולוגית ברעננה דרוש/ה מזכיר/ת חברה
ישיבה בקבלה
ניהול ותפעול משרד שוטף, סיוע למנכ"ל
סיוע למנכל בעזרה ביומנים טיסות ועוד
יבוא ויצוא של המוצר – עבודה מול חברות השילוח /מכס
הכנת חומר להנח"ש חיצונית
גיוסים פרסום משרות ברשתות חברתיות ועד
דרישות המשרה:
אנגלית ברמה גבוהה-חובה
ניסיון קודם דומה-חובה
ניסיון מחברות ביוטכנולוגיות -יתרון
גיוסים פרסום משרות ברשתות חברתיות – חובה
מזכיר/ת מנכ"ל
שפלה
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לחברת שירותים מובילה הממוקמת בעזריאלי חולון דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל
דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל
ישיבה במשרד
תיאום פגישות ליו"ר החברה ולמנכ"ל אחריות על פקידת קבלה ניהול ותפעול משרד שוטף תיאום ישיבות סדרתיות ושינויים – הנהלה מורחבת ,ביקור בסניפים, שגרות ניהול וכיוצ"ב. תיאום ישיבות דירקטוריון + אירוח והכנת חדר ישיבות רווחה - הרמת כוסית, אירועי חברה וכו'. רישום פרוטוקולים בישיבות הנהלה ניהול יומן עבור מנכ"ל החברה מתן מענה ליו"ר החברה במידת הצורך
דרישות המשרה:
אקדמאית-יתרון
ניסיון של שנתיים כראלש/ית- יתרון
מזכיר/ת מחלקה
שרון
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לחברה הנדסאית באיזור השרון דרוש/ה מזכיר/ת מחלקה
אחריות על מתן מענה למנכ"ל ול2 הבעלים של החברה , כולל תיאום יומנים, לוחות זמנים ועוד שעות עבודה - 08:00-17:00 , 5 ימים בשבוע תנאים סוציאליים מעולים !
דרישות המשרה:
ניסין דומה קודם-חובה
מזכיר/ה למחלקה
מרכז
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
למשרד עו"ד מוביל בשדרות רוטשילד בת"א (המשרה אינה כוללת חניה) דרוש/ה
מזכיר/ה למחלקה
התפקיד כולל מענה אדמיניסטרטיבי למחלקה, קבלת אורחים, מענה טלפוני,מענה לפניות, סיוע לעו"ד, ועוד.
שעות עבודה: 8:30-17 או 9-17:30. אין גמישות בשעות
שכר 7.500
דרישות המשרה:
ניסיון דומה -יתרון
מזכיר/ה למשרד עו"ד בוטיק
מרכז
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
למשרד עו"ד בוטיק קטן במגדלי בסר רמת גן דרוש/ה מזכיר/ה-מנהל/ת משרד
התפקיד כולל: הקלדה מהירה עיוורת, הכנת ניירת לבימ"ש, מענה טלפוני , הכנת חשבונות שכ"ט, הנפקת חשבוניות, ניהול ספקים, ציוד משרדי, תפעול המשרד, הגשות למערכת נט משפט , ועוד.
שעות 9-17, יש מעט גמישות
דרישות המשרה:
נסיון עדכני של 3 שנים ומעלה במזכירות או ניהול משרד במשרד עו"ד-חובה
חובה הדפסה עיוורת ומהירה בעברית! רצוי נסיון עם מערכת נט המשפט יכולת ונסיון בהכנת חשבוניות במשרד עו"ד-חובה
מוכנות לעבודה בלחץ
מזכיר/ה
מרכז
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
למשרד עו"ד בוטיק מוביל ליד עזריאלי ת"א דרוש/ה מזכיר/ה
חלק מצוות של 4 מזכירות/ים. כפיפות למנהל משרד
התפקיד כולל: התנהלות מול מנהל דובר אנגלית ,חל מהעבודה דורשת שימוש בשפה האנגלית ניהול יומנים, איסוף דואר, מענה טלפוני, ניהול וסידור חדרי ישיבות, עזרה למנכ"ל ולעוזרת של הבעלים, הדפסות,
צפש 9-9.500
שעות : חלק מהשבוע עבודה בשעות 11-20 וחלק מימי השבוע עבודה בשעות 8-17. (המזכירות/ים חולקות/ים ביניהן/ם את המשמרות)
דרישות המשרה:
אנגלית ברמת שפת אם-חובה
אקסל ברמה גבוהה מאוד! עם נסיון עבודה באקסל
מנהל/ת משרד
מרכז
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
לחברת סטארט אם רפואית מקסימה בפתח תקווה דרוש/ה מנהל/ת משרד
שעות נוחות וגמישות 9.00-16.00
התפקיד כולל: ניהול משרד, הזמנות, רכש, קשר להנהח, משלוחים, יבוא\יצוא, כח אדם, עזרה למנכל, סיוע לצוות ועוד
דרישות המשרה:
אנגלית ברמה גבוהה מאוד-חובה
ניסיון מחברות סטארט אפ רפואיות -יתרון
אקסל ברמה גבוהה-חובה
רקע בבנהלת חשבונות והתנהלות מול ספקים -יתרון
מזכיר/ת שותפים בוקר
מרכז
שלח קו"ח
תיאור המשרה:
למשרד עו"ד בעל מוניטין וניסיון רב ברמת גן דרוש/ה מזכיר/ת שותפים בוקר
התפקיד כולל :מתן שרות אדמיניסטרטיבי ל- 3-4 שותפים,ניהול יומנים מורכבים,מענה טלפוני ובמייל בעברית ובאנגלי,תיאום ישיבות ושיחות ועיד,סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף בכל תחומי הפעילות המקצועית.
שעות המשרה: 08:00-17:00 גמיש מעט
שכר 8-8.500 תלוי מועמד/ת
דרישות המשרה:
ניסיון כמזכיר/ה או עוזר/ת אישית - אפשרי ניסיון של שנה מהצבא
שליטה מלאה בניהול יומנים בOUTLOOK