כמה מרוויחים ובאיזה תפקיד?
נתוני שכר לשנת 2024
מצאנו עבורך 45 משרות בינוי תשתיות ותעשייה
מנה"פ, תפעול, רכש, ייצור שילוח ולוגיסטיקה
תיאור המשרה:
לחברת סטארט אפ בתחום ההצפנה הקוונטית במודיעין דרוש/ה Supply Chain Manager.
תפקיד הכולל:
לוגיסטיקה ושילוח – ניהול משלוחים נכנסים ויוצאים, תיאום תחבורה, עמידה בתקנות.
רכש והצטיידות – ניהול רכש עצמאי, הבטחת אספקה, מו"מ עם ספקים.
תכנון ובקרת ייצור (PP&C) – פיתוח תוכניות ייצור, איזון מלאי וקיבולת, מעקב אחר לוחות זמנים.
תכנון חומרים (MRP) – שימוש במערכת Priority לתכנון רכש ואופטימיזציה של מלאי.
ניהול מחסן ומלאי – מעקב אחר מלאים, אחסון ושילוח יעיל.
ייבוא/ייצוא – פיקוח על תהליכים, עמידה בתקנות, תיאום עם מכס.
אופטימיזציה של שרשרת האספקה – שיפור תהליכים, צמצום עלויות, שיפור איכות.
ניתוח ודיווח נתונים – מעקב אחר KPIs: מלאי, עלויות רכש, יעילות ייצור, זמני אספקה.
מודל היברדי - יום בשבוע מהבית (בחצי השנה הראשונה יש חשיבות לנוכחות מלאה)
דרישות המשרה:
תואר ראשון בניהול שרשרת אספקה, לוגיסטיקה או דומה – חובה
לפחות 3 שנות ניסיון בתפקיד ניהול שרשרת אספקה בסביבת ייצור אלקטרוניקה או תקשורת – חובה
מומחיות במערכות MRP וניהול שרשרת אספקה (פריוריטי) – חובה.
ניסיון בניהול פעולות יבוא/יצוא לרבות נהלי מכס ועמידה בתקנות – יתרון.
שליטה באנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור)
על החברה
חברת סטארט אפ בתחום ההצפנה הקוונטית. החברה המפתחת מוצר להגנה על רשתות תקשורת המבוססות על סיבים אופטיים, לחברה אין מתחרים בארץ! עד כה גייסו 2.5 מיליון דולר וכעת נמצאים בסבב גיוס נוסף.
תיאור המשרה:
לחברה שעוסקת בפרוייקט תשתיות בירושלים דרוש/ה מנהל/ת אגף תכנון ורישויתיאור התפקיד:- ניהול אגף התכנון בחטיבת המבנים והצוותים המקצועיים, וכן כל הפרויקטים שאחריות אגף התכנון.- ניהול כלל הליכי התכנון והרישוי של האגף, מול הגורמים העירוניים, מינהל חינוך, מנהליפרויקטים, אדריכלים ועוד.-ניהול תהליכים רוחביים באגף, כגון גיבוש תוכניות עבודה, ביצוע מעקב שוטף, עמידהביעדים והשגת מטרותי ו של האגף.-ניהול ממשקים: ניהול וקידום ממשקי עבודה מול עירית ירושלים, משרדי ממשלה, רשויותוהמזמינים השונים, וכן ייצוג האגף מול ה גופים הרלוונטיים.-מתן מענה בשוטף לגורמים שונים בארגון, כגון: סמנכ"ל חטיבת מבנים, הנהלה, אנשי מטה וכו'.- ניהול 3 אנשים
דרישות המשרה:
תואר רלוונטי – מהנדס/ הנדסאי/ת רשום- חובה.ניסיון של לפחות 5 שנים בתחום למהנדסים/ות, 6 שנות ניסיון להנדסאי/ת- חובה.ניסיון ניהולי של 3 שנים לפחות בניהול צוות עובדים- חובהבעלי ניסיון בקידום וניהול פרויקטים ציבוריים בתחום הבינוי ובכללם ניהול פרויקטים בתחום תכנון, רישוי והקמה של מבני ציבור- יתרוןבעלי ניסיון בעבודה בעלת ממשקים עם עיריית ירושלים ואגפיה השונים /משרדים ממשלתיים/ גופים ציבוריים אחרים- יתרוןבעלי ניסיון בטיפול ישיר בכמות גדולה של פרויקטים ציבוריים בתחום הבינוי, שהינם בעלי היקפים כספיים גדולים (מיליוני ₪)- יתרוןבעלי ניסיון בגיבוש תוכניות עבודה שנתיות ובקידום ויישום תהליכי עבודה שונים- יתרון
על החברה
החברה הוקמה במטרה לבצע עבור העירייה, הממשלה, מינהל מקרקעי ישראל, וגופים ציבוריים אחרים עבודות בתחום פיתוח התשתיות. מקדמת פרוייקטי תשתיות עבור משרד התחבורה, מינהל מקרקעי ישראל ועוד.
תיאור המשרה:
לחברה שעוסקת בפרוייקט תשתיות בירושלים דרוש/ה מנהל/ת תכנון/ ביצוע.התפקיד כולל:- הובלת תכנון וביצוע של פרויקטים ציבוריים בתחומים הבאים: תשתיות, תחבורה, פיתוח אורבני ובינוי, תוך עמידה ב תקציב ולוחות הזמנים.-ניהול מקצועי של מהנדסי פרויקט מטעמי מוריה, של צוות מנהלי פרויקטים/קבלנים/יועצים ושל בעלי תפקיד נוספים המועסקים במסגרת הפרויקטים.-עבודה שוטפת מול מזמיני העבודה הרלוונטיים, גורמי חוץ והנהלת החבברה.
-הובלה וייזום תהליכי בקרה הנדרשים לצורך עמידה ביעדי הפרויקטים ובתוכנית העבודה. ללא ניהול אנשים
דרישות המשרה:
תואר רלוונטי- מהנדס/ת רשום/ה, הנדסאי/ת, אדריכלות, תואר בתכנון ערים או טכנאי רשום- חובה.ניסיון של לפחות 5 שנים בפרוייקטים הנדסיים למהנדסים/ות, 6 שנות ניסיון להנדסאי/ת ו 7 שנות ניסיום לטכנאי/ת- חובה.ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול ישיר של צוות עובדים מקצועי או ניהול עקיף של צוות עובדים מקצועי בהיקף פרויקטים מצטבר שלא יפחת מ-20 מיליון ש"ח- חובה.ניסיון בפרויקטים ציבוריים מורכבים בתשתיות, תחבורה, פיתוח אורבני, בינוי- יתרוןניסיון בעבודה בעלת ממשקים עם רשויות מקומיות/משרדים ממשלתיים/ רמ"י/ גופים ציבוריים אחרים- יתרוןניסיון ב ניהול/ ליווי כמות גדולה של פרויקטים ציבוריים מורכבים בתשתיות, תחבורה, פיתוח אורבני, בינוי-יתרוןניסיון בליווי פרויקטים מורכבים בהיקף כספי של למעלה מ-30 מיליון- יתרון
על החברה
החברה הוקמה במטרה לבצע עבור העירייה, הממשלה, מינהל מקרקעי ישראל, וגופים ציבוריים אחרים עבודות בתחום פיתוח התשתיות. מקדמת פרוייקטי תשתיות עבור משרד התחבורה, מינהל מקרקעי ישראל ועוד.
תיאור המשרה:
לחברת מוצרי צריכה במודיעין דרוש/ה מנהל/ת ארגון ושיטות ומוביל/ת תהליכים עיסקיים
ניהול והובלת פרויקט CRM ושיווק:
אחריות עסקית על פרויקט הטמעת מערכת CRM ושיווק בכל שלבי הפרויקט: דרישות, הטמעה ועלייה לאוויר.
בניית תכנית עבודה מפורטת הכוללת לוחות זמנים, תקציב ואבני דרך.
ארגון ושיטות – ייעול והטמעת תהליכים:
מיפוי וניתוח תהליכים ארגוניים, זיהוי פערים ונקודות לשיפור.
הובלת תהליכי ארגון ושיטות להטמעת מתודולוגיות מתקדמות
כתיבת מסמכי דרישות לשינויים הנדרשים
ניהול מדידה, בקרה ושיפור מתמשך:
הגדרת מדדי הצלחה עסקיים (KPIs), מעקב וניתוח ביצועים.
ניטור שוטף ובקרה על התקדמות הפרויקט והתהליכים הארגוניים.
הכנת דו"חות ומצגות להנהלה הכוללים סטטוס, סיכונים והמלצות לפעולה.
ניהול תהליכי הטמעה וניהול שינוי:
תכנון והובלת פעילויות הטמעה בארגון, כולל הדרכות, חומרי עזר ותמיכה למשתמשים
דרישות המשרה:
תואר ראשון במנהל עסקים, הנדסת תעשייה וניהול, מערכות מידע או תחום רלוונטי.
ניסיון של 3-5 שנים לפחות בניהול פרויקטים עסקיים חוצי-ארגון בדגש על מערכות CRM ושיווק.
ניסיון והבנה מעמיקה בתחום ארגון ושיטות, שיפור תהליכים והטמעת מתודולוגיות מתקדמות.
ניסיון מוכח בניהול ועדות היגוי ועבודה עם הנהלה בכירה.
מיומנויות ניתוח תהליכים, תיעוד והכנת מסמכים מקצועיים.
יכולת הובלת צוותים רב-תחומיים, תקשורת בינאישית גבוהה ואסרטיביות.
אנגלית ברמה גבוהה, נכונות למשרה מלאה ונסיעות בין אתרי הקבוצה.
על החברה
חברה לייבוא ושיווק של מוצרי צריכה סיגריות וממתקים- סוכריות ומסטיקים. המותגים: וינסטון, לאקי סטרייק, ריגלי. החברה אחראית גם על הפצת מוצרי יוניליוור ופררו רושה בחנויות נוחות, מכולות ומינימרקטים. מטה החברה נמצא בת"א והמרכזים הלוגיסטיים במודיעין ובקרית אתא. החברה מפיצה מותגים של חברות כגון: ריגלי, BAT-בריטיש אמריקן טבאקו, ו-JTI -ג'פן טבאקו אינטרנשיונל
תיאור המשרה:
לחברה מובילה בתעשיית טיפול המים, המתמחה בטכנולוגיות חדישות ופתרונות חדשניים. אנו מחפשים מהנדס תהליכים מיומן ובעל ניסיון לטיפול במים להצטרף לצוות שלנו.
האדם הזה ימלא תפקיד קריטי באופטימיזציה של תהליכי טיפול המים שלנו כדי לעמוד בסטנדרטים המחמירים של תעשיית המוליכים למחצה.
ניתוח, תכנון ואופטימיזציה של תהליכי טיפול במים כדי לעמוד בדרישות המחמירות של תעשיית המוליכים למחצה.
יישום שיפורים באיכות המים, יעילות ויעילות עלויות.הישאר מעודכן בנוגע להתקנות סביבתיות וסטנדרטים של תאימות הקשורים לטיפול במים בתעשיית המוליכים למחצה.
יוודא כי תהליכי טיפול המים של החברה עומדים או עולים על כל הדרישות הרגולטוריות.
ניהול קשרים עם ספקים ושותפים כדי להשיג טכנולוגיות וציוד חדישים לטיפול במים.
דרישות המשרה:
תואר ראשון או שני בהנדסת כימיה, הנדסת סביבה או תחום קשור.לפחות 4 שנות ניסיון בתפקיד דומה בתחום טיפול המים.היכרות עם תקנות סביבתיות וסטנדרטים של תאימות – יתרוןניסיון בתעשיית המוליכים למחצה – יתרון
אנגלית – שליטה מלאה
מיומנויות מצוינות בתקשורת ובין אישיות לשיתוף פעולה יעיל עם שותפים בתעשייה וצוותים פנימיים.
חובה ניסיון בתחום המים
על החברה
החברה הינה חברה גלובלית המונה למעלה מ400 עובדים ,מטה החברה נמצא בישראל בקדימה. מובילה עולמית בפתרונות לטיפול במים ומתמחה בתכנון, הקמה והפעלה של כמה מתקני ההתפלה, וכמו כן עוסקת במתן פתרונות לטיפול בשפכים תעשייתיים ולמחזור מי קולחין.לחברה חברות בנות עם צוותים בארצות הברית, סין, הודו וצ'ילה.
תיאור המשרה:
לחברה ביטחונית בבעלות פרטית בהרצליה דרוש/ה VP Operations , בכפיפות למנכ"ל.
ניהול ישיר של 5, וניהול מחלקה של 25 עובדים בסה"כ.תחומי אחריות: ניהול והובלה של מחלקות שרשרת האספקה, ייצור, לוגיסטיקה, בקרת תצורה ו IT פיתוח ויישום אסטרטגיות לשיפור היעילות והרווחיות של החברה עבודה צמודה למול מנכל החברה לגיבוש ויישום תוכניות עסקיותהבטחת עמידה ביעדים התפעוליים והאסטרטגיים של החברה ניהול ופיתוח צוותים רב תחומיים גיוס עובדים וטיפוחם
דרישות המשרה:
תואר אקדמי רלוונטי – חובה
ניסיון מחברות תעופה/ ביטחוניות- יתרון משמעותי!
10+ ש"נ בתפקידי ניהול בכירים בעולמות הרכש והתפעול – חובה
ניסיון מוכח בניהול אנשים וראשי צוותים – חובה
הבנה מעמיקה של תהליכי ייצור, שרשרת אספקה ולוגיסטיקה
על החברה
חברה בבעלות פרטית שהוקמה ע"י 3 מייסדים. החברה הינה ספקית גלובלית מובילה של מערכות הגנה אוויריות ופתרונות מערכתיים לממשלות וגופים צבאיים, עוסקים בפיתוח מערכות הגנה לכלי טייס,עוסקים בפרוייקטים משלב הפיתוח, שלב החומרה ועד ההתקנה.
תיאור המשרה:
מהנדס/ת לוחות זמנים
משרה היברידית, נוחה וגמישה
לחברה העוסקת בבקרת פרויקטים הנדסיים בתחומי תחבורה/תשתיות / בניין , דרוש/ה יועצ/ת לוחות זמנים
הכנת גאנטים, מעקב ועדכון הלו"ז באופן שוטף, תמיכה במנהלי הביצוע של הפרויקטים בנושאי מעקב התקדמות ולו"ז, איסוף נתונים ועבודה מול המהנדסים בשטח, ניתוח נתיבים קריטיים של הפרויקטים, הרמת דגלים לגבי עיכוב או בעיה בהתקדמות הפרויקט,
הערכת סיכונים ומזעורם.
המשרה מתאימה לגם למהנדסים בביצוע והתכנון שרוצים לעבוד מהבית :)
דרישות המשרה:
הנדסאי/מהנדס – חובה
ניסיון במעקב ובקרת לוחות זמנים בפרויקטים – חובה
ניסיון מפרויקטי תשתיות/תחבורה – יתרון משמעותי
שליטה באופיס בפרט רמה גבוהה באקסל, MS PROJECT
אנגלית – רמה גבוהה
יחסי אנוש טובים
על החברה
חברת אשר מרכזת תחת קורת גג אחת התמחויות הנוגעות בכל אספקט של הפרויקט, החל מפעולות מקדימות לכתיבת המפרט ועד לבדיקת החשבון הסופי ויישוב תביעות. כמו כן, לחברה קיימות התמחויות רבות נוספות הכוללות פעילות בודק הנדסי ועוד.
תיאור המשרה:
השתלבות באחד מקווי רשת המטרו בגוש דן.
דרישות המשרה:
אחריות על ביצוע מערכת קווי המטרו בהתאם לתכנון.
לוווי כל שלבי התכנון בקרקע ובתת קרקע.
בקרה על קבלת היתרים ואישורים, בקרה על תיאום התכנון בין הדיסציפלינות השונות ועבודה ב-BIM.
בקרה על תכנון לוחות הזמנים לביצוע וכן אינטגרציה בין השלבים השונים.
בקרה על היתכנות שלבי הביצוע ובקרה על תקציבי הבנייה.
התאמת התכנון וההקמה לתוכניות עתידיות, ליווי בקרת איכות הבנייה וליווי הביצוע עד למסירה למפעיל ולרשויות.
סיוע למנהל הקו בכל הנדרש בתחום ההכנה להקמה ולהקמת עצמה.
תיאום מלא עם מנהל התכנון באגף ההנדסה.
על החברה
חברה צרפתית גלובלית המתמחה בתשתיות. הינה חברה בינלאומית בעלת מומחיות רחבה במגוון תחומי הייעוץ ההנדסי (רכבות, מים, אנרגיה, תעופה, כבישים, נמלים, מבנים ועוד..) 2500 עובדים בעולם , בישראל 25 עובדים 85% עובדים מחו"ל- במשרדים בירושלים -4 אנשי הנהלה ישראלים. קבלני משנה עושים את העבודה בפועל.
כל מה שצריך לדעת כשמחפשים עבודה בהייטק
10 הדיברות לחיפוש עבודה דיסקרטי
אז אתם מתחילים לפזול לצדדים אחרים, פתאום גיליתם שחברים בתפקיד שלכם במקום אחר מרוויחים יותר.
קראו עוד8 טיפים לחיפוש עבודה בצורה דיסקרטית
חברות השמה להייטק ולתחומי בכירים אחרים, הן כלי משמעותי בארגז הכלים של מחפש העבודה בדרך לתחנה הבאה בקריירה
קראו עודאז איך פותחים את הדלת למשרה הבאה?
בישראל פועלות אלפי חברות, לכל אחת ה"נישה" המקצועית שלה.
לנישה ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים למשרות מאתגרות במיוחד, אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות וסטארטפים מובילים, החל מסטארטאפים מגניבים שזה עתה קמו ועד למרכזי פיתוח של חברות ענק בינלאומיות.
במרוצת השנים הצלחנו להרכיב נוסחה מושלמת שהופכת את תהליך חיפוש העבודה לפשוט ונוח יותר עבור אלפי מועמדים כל זאת על ידי שקיפות מלאה, דיסקרטיות וליווי מלא לאורך כל הדרך.