מצאנו עבורך 23 משרות כלכלן
תיאור המשרה:
ביצוע התכנון העסקי של החברה (תחזיות, תוכניות רב-שנתיות, תקציב). ניתוח נתונים פיננסיים והכנת דו"חות ומצגות להנהלת ולדירקטוריון בנושאים שונים (תוצאות עסקיות, התייעלות, שכר וכיו"ב).בקרה תקציבית על הוצאות החברה.
גיבוש נתונים וביצוע אנליזה לטובת תהליכי מו"מ עם לקוחות. ניתוח היבטי הכנסות בתחום: הנחות, השקות, החזרות, רווחיות ועוד. שותפות בתהליכי הסגירה הפיננסיים החודשיים. ביצוע בדיקות כלכליות לפרוייקטים. המשרה ממוקמת במטה הקונצרני בפתח תקווה.
דרישות המשרה:
תואר ראשון בכלכלה.
ניסיון של 3 שנים לפחות באחד או יותר מהתחומים הנ"ל.
יכולות אינטגרציה של נתונים ודו"חות ממגוון יחידות ומערכות מידע – חובה
ניסיון בעבודה עם מערכות ERP, BI ובסיסי נתונים גדולים – יתרון משמעותי.
יכולת פרזנטציה מעולה.
אנגלית ברמת גבוהה.
נכונות להקף משרה מלאה
על החברה
חברה המתעסקת בייצור מוצרי חלב, ביצים, ירקות קפואים, מוצרי עוף, מוצרי מאפה, פטם טרי, בשר ודגים.
תיאור המשרה:
עבודה כלכלית אל מול חטיבות המטה והקו ביצוע ניתוחים כלכליים ובדיקות כדאיות דיווח ובקרה על עמידה ביעדים ברמה השוטפת הכנת תקציב ובקרה תקציבית ברמה חודשית הכנת תקציב ובקרה אחר השקעות החברה הבנה מעמיקה של דו"ח רווח והפסד
משרה מלאה .
דרישות המשרה:
תואר ראשון בכלכלה \ מנהל עסקים.
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד כלכלן.
ניסיון בעבודה כלכלית הכוללת בחינת ריווחיות ובדיקות כלכליות.
היכרות טובה עם מערכות BI היכרות עם מערכת ה-TM1 – יתרון משמעותי.
שליטה מלאה באקסל יכולת אנליטית גבוהה, ראייה מערכתית יחסי אנוש מצויינים
על החברה
קבוצת תקשורת המספקת מגוון רחב של שירותי סלולר, אינטרנט, טלפוניה ביתית וסל פתרונות תקשורת לעסקים.
תיאור המשרה:
לחברה ממשלתית מובילה לדיור היושבת בפתח תקווה, דרוש/ה כלכלן/ ית לתפקיד הנחשב תקן של מנהל/ ת תחום בתחום תקציב ומודלים כלכליים, פונקציה משמעותית בארגון, הכנת מצגות לפני וועדות כספים ודיריקטוריון, פונקציה בכירה וחלק מההנהלה.
דרישות המשרה:
ניסיון של 3-4 שנים ככלכלן/ית- חובה
ניסיון ניהולי – יתרון משמעותי
תואר אקדמי רלוונטי-חובה
ידע ועבודה על- מערכת PRIORITY – יתרון משמעותי
ידע והבנה בבניית תוכנית עסקית ומודלים כלכליים- יתרון משמעותי
ניסיון בבניית תקציב ובקרה תקציבית- יתרון משמעותי.
יחסי אנוש טובים
על החברה
דירה להשכיר- החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה בע\"מ הינה חברה ממשלתית בבעלות מלאה של המדינה, שהוקמה על פי החלטת ממשלת ישראל לשם קידום נושא הדיור ובכלל זה הקמת דירות להשכרה. כל זאת במסגרת הפרוייקט הלאומי לדיור. חברה ממשליתית בפעילות 3 שנים, תחת משרד האוצר, בוחרים בפינצטה, יש 3 אגפים כספים, פיתוח עסקי ומשפטי ומנהלה.השכרה לטווח ארוך - יש להם אתר .
תיאור המשרה:
לחברה מובילה דרוש/ה כלכלנ/ית תפקיד הכולל: בניית תקציב ובקרה תקציבית ניתוח שוק, תחזיות והפקת דוחות כספיים וניהוליים, ניתוחים כלכליים שונים עבודה מול ממשקי עבודה פנים וחוץ ארגוניים, גיבוש והטמעת תהליכי עבודה כלל ארגוניים.
דרישות המשרה:
ניסיון של 3-5 שנים בתחום
תואר ראשון במקצועות כלכליים – חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים וכיו”ב (יתרון לרו”ח)
שליטה בתוכנות ה- OFFICE בעיקר ב – EXCEL
אוריינטציה למערכות מידע (ספציפית למערכות ERP)
ניסיון באפיון ופיתוח דשבורדים – יתרון
על החברה
חברה הפועלת למען קידום מערכת החינוך בישראל ומתמקדת בשילוב טכנולוגיה ופדגוגיה.
תיאור המשרה:
ניהול תקציבים, בניית תמחירים, ייצור התקציבים אל מול ההכנסות המתקבלות, ניהול צוות עובדים (3 איש).
דרישות המשרה:
ניסיון בניהול תקציבים – חובה
תואר ראשון בכלכלה או רואה חשבון – חובה
ידע בבניית תקציבים ותמחירים
ניסיון בניהול צוות עובדים
עדיפות לניסיון בתחום החינוך
שליטה בתוכנות מחשב –ERP יתרון
ראיה מערכתית, הבנה עסקית, מחוייבות, יושר, אמינות, ירידה לפרטים הקטנים יחסי אנוש טובים ויכולת עמידה בלחצים
על החברה
רשת מובילה למוסדות חינוך והשכלה
תיאור המשרה:
ליווי ובקשה אחר מימון פרויקטים, עבודה שוטפת עם צוות הכספים, לקיחת חלק ביצירת מצגות סיכום חודשיות ופגישות להנהלה הבכירה
הכנת מודלים פיננסים לתמיכה בתחזיות פרויקטאליות, הכנת תקציב ומעקב, ניתוח מגמות בתחום רגולציה (אנרגיות מתחדשות)
דרישות המשרה:
3+ שנות ניסיון דומה בארגון פרויקטלי, עם קצב עבודה מהיר.
תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות -חובה
MA בכלכלה/פיננסים – יתרון
ידע ב- SQL – יתרון
שליטה באנגלית ובעברית -חובה
תקשורת בין אישית מצוינת ויכולת פתרון בעיות.
מיומנויות אנליטיות חזקות ,יכולת לחקור להסיק מסקנות ולאתר ליקויים.
על החברה
החברה מקדמת הקמת מערכות ביתיות ומסחריות בדגש על הקמת מערכות במגזר החקלאי, העסקי, מבני תעשיה, ציבור ועוד. כמו כן החברה מקדמת פרויקטים יזמיים ומספקת אפשרויות מימון מגוונות ללקוחותיה.
תיאור המשרה:
לחברה בתחום הצבאי דרוש/ה כלכלן/ית למינהל כספים במרכז הנדסה ופיתוח.
התפקיד כולל: אחריות על ניהול כל הפן הכספי של הפרויקט, הכנת הצעת המחיר, השתתפות במו"מ מול הלקוח, אישור תקציב הפרויקט, בקרה על ביצועים רווח והפסד , בקרת תזרים מזומנים , גבייה , הכנת התקציב השנתי והרב שנתי של הפרויקט.
בקרת עמידה ביעדים כולל הרמת דגלים השתתפות בדיונים עם מנהלת הפרויקט דיווחים שונים להנהלה.
דרישות המשרה:
בוגר/ת תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות- חובה
ניסיון עבודה של שנתיים לפחות בתחום הכספים – חובה
שליטה מלאה בתוכנות office – חובה
ניסיון בשימוש עם SAP – יתרון
רמה גבוהה בכתיבה קריאה ודיבור בשפה האנגלית- חובה
על החברה
פיתוח טכנולוגיות בתחום הצבאי והאזרחי כאחד
אז איך פותחים את הדלת למשרה הבאה?
בישראל פועלות אלפי חברות, לכל אחת ה"נישה" המקצועית שלה.
לנישה ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים למשרות מאתגרות במיוחד, אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות וסטארטפים מובילים, החל מסטארטאפים מגניבים שזה עתה קמו ועד למרכזי פיתוח של חברות ענק בינלאומיות.
במרוצת השנים הצלחנו להרכיב נוסחה מושלמת שהופכת את תהליך חיפוש העבודה לפשוט ונוח יותר עבור אלפי מועמדים כל זאת על ידי שקיפות מלאה, דיסקרטיות וליווי מלא לאורך כל הדרך.