מצאנו עבורך 2 משרות Customer Success Manager
תיאור המשרה:
דרוש/ה Customer Success Manager לתפקיד הכולל אחריות על הבטחת השגת התוצאות הרצויות עבור הלקוחות, תוך שימוש במוצרים ובשירותים של החברה. עבודה מול לקוחות בעיקר באירופה וארה"ב, ניטור ביצועים, תמיכה. לא עובדים במודל היברידי.
דרישות המשרה:
לפחות 3 שנות ניסיון כ Customer Success Manager / תפקיד דומה – חובה
ניסיון מחברת תוכנה-חומרה – חובה
אנגלית ברמה גבוהה – חובה
על החברה
חברת סטארט-אפ ישראלית המפתחת מערכת מבוססת בינה מלאכותית (AI), ראייה ממוחשבת ולמידת מכונה לזיהוי נזקים וחריגות במראה החיצוני של כלי רכב.
תיאור המשרה:
החברה מגייסת: Customer Success Manager (CSM)
גיוס לצוות APAC (אסיה- יפן, וויטנאם, סין, סינגפור וכו') בכפיפות ל-DIRECTOR.
שילוב עבודה היברידי
דרישות המשרה:
לפחות 3 ש"נ בתפקיד CSM\\PROJECT MANAGER – חובה.
רקע טכני – חובה.
רקע ב-CYBER – חובה.
ניסיון בעבודה מול לקוחות חיצוניים – חובה.
ניסיון מארגון גלובאלי – יתרון.
אנגלית ברמה גבוהה.
על החברה
חברת START UP בעולמות AUTOMOTIVE ו-CONECTED CARS, פיתוח פלטפורמת CLOUD לאבטחת CYBER וניתוח נתונים לתעשיית ה-MOBILITY. הרכבים חשופים להתקפות סייבר בדומה למחשבים רגילים המחוברים לאינטרנט, אך במקרה של התקפה על רכב התוצאה יכולה גם לפגוע בביטחון הפיזי של הנוסעים. כ-90 עובדים בישראל ו-120 עובדים גלובאלית.
אז איך פותחים את הדלת למשרה הבאה?
בישראל פועלות אלפי חברות, לכל אחת ה"נישה" המקצועית שלה.
לנישה ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים למשרות מאתגרות במיוחד, אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות וסטארטפים מובילים, החל מסטארטאפים מגניבים שזה עתה קמו ועד למרכזי פיתוח של חברות ענק בינלאומיות.
במרוצת השנים הצלחנו להרכיב נוסחה מושלמת שהופכת את תהליך חיפוש העבודה לפשוט ונוח יותר עבור אלפי מועמדים כל זאת על ידי שקיפות מלאה, דיסקרטיות וליווי מלא לאורך כל הדרך.