מצאנו עבורך 4 משרות Brand Manager
תיאור המשרה:
מנהל/ת מותגים בינלאומיים וחדשנות מוכשר/ת ומנוסה שיצטרף לצוות השיווק. התפקיד כולל אחריות על הניהול השוטף של פרויקטי חדשנות,בדגש על עבודה מול מותגים גלובאליים, החל משלב הפיתוח והובלתו כולל הוצאה לפועל תוך עמידה בלוח זמנים.
תחומי אחריות:
• יישום תוכניות עבודה ופרוייקטי חדשנות החל משלב הפיתוח ועד להוצאה לפועל תוך עמידה בלוחות זמנים.
• הובלה וניהול פרוייקטי ייבוא ופרוייקטי חדשנות מפעליים, כולל חיבור לרצפת הייצור.
• התנהלות שוטפת מול ספקים בינלאומיים, טיפול ואחריות על נראות המותג, פעילויות שיווקיות ושמירה על ערכי המותג.
• ניהול החומרים השיווקיים כולל כתיבת בריפים, קשר עם משרדי הפרסום והוצאה לפועל של פעילויות.
• ניהול תקציב שיווקי והבטחת עמידה ביעדי התקציב
• הנעת והובלת צוותים - צוות המפעל, צוות המכירות וחיבור בין ממשקים שונים
היברידיות : לאחר חפיפה עד פעמיים בשבוע
דרישות המשרה:
• ניסיון קודם בניהול מותג בינלאומי גדול או ניהול מותג מקומי.
• יכולת עבודה שוטפת בשפה האנגלית – בע"פ ובכתב
• יכולת עמידה באתגרים וריבוי משימות עם גישה חיובית וחיוך
• יכולת אנליטית גבוהה.
• הבנה מעמיקה של השוק התחרותי.
• ניסיון בעבודה עם תחום המכירות והכרת השוק הקמעונאי.
• הבנה בתמחור והמחרה וראייה כוללת של ניהול העסק.
על החברה
חברה יצרנית המתמחה בעולם המתוקים
תיאור המשרה:
ניהול עסקי ופיננסי של המותג, ייזום והובלת מהלכים שיווקיים והשקות
ניהול המותג בכלל התהליכים שלו כגון: תקציב, לוגיסטיקה, נראות המותג, ניהול פורטפוליו, ניהול מדיה וניהול דיגיטל.
ניהול שוטף של ממשקים פנימיים ועבודה עם ספקים חיצוניים ברמה גלובאלית.
הובלה של מהלכים חדשניים, ניהול פרוייקטים חוצי ארגון ותוכניות עבודה שנתיות, עמידה ביעדים פיננסיים.
דרישות המשרה:
תואר ראשון רלוונטי (מנהל עסקים, שיווק, כלכלה) – חובה, תואר שני – יתרון
ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקידי ניהול מותג בחברה גלובאלית מתחום הקימעונאות/צרכנות בלבד- חובה
יכולות אנליטיות וניתוח פיננסי של מותגים- חובה
אנגלית טובה מאוד ברמת שיח והעברת מצגות – חובה
משרה מלאה והיברידית באזור מרכז.
על החברה
חברה גלובאלית
תיאור המשרה:
ניהול הפעילות השוטפת של המותג (פרסום | סושיאל I קד"מ | יח"צ), בהתאמה לאסטרטגיה השיווקית. אחריות על הפעילות השיווקית ברצפת המכירה (מיתוג | מיצוב | בידול) כולל ניהול הקשר עם הלקוחות העסקיים בהיבטי השיווק (תצוגות | נראות וכד’). תכנון וניהול שיתופי פעולה, הפקות ותקציב שנתי. עבודה מול ממשקים רבים פנים וחוץ ארגוניים, כולל הספקים בחו"ל ןמערך הסחר המקומי בארגון (מנהלי/ות המכירות וסוכני השטח).
דרישות המשרה:
תואר ראשון בתחומי השיווק / מנהל עסקים.
ניסיון מוכח בתחום הפרסום והשיווק בתפקיד דומה (מנהל/ת מותג/ סופרוויזר/ית / מנהל/ת פרסום וכדומה).
הכרות טובה עם עולם מוצרי הצריכה- יתרון.
הכרות טובה עם עולם הדיגיטל- יתרון.
אנגלית ברמה טובה מאוד – חובה.
שליטה מלאה בתוכנות אופיס.
ראש גדול, עצמאות, דינמיות ויחסי אנוש מעולים. משרה מלאה במטה החברה בראשל"צ
על החברה
קבוצה המתמחה ביבוא, שיווק, הפצה ושירות של מוצרי אלקטרוניקה וחשמל ביתיים.
תיאור המשרה:
סיוע בפיתוח ויישום אסטרטגיות המותג, תכנון וביצוע קמפיינים שיווקיים לרבות פרסום דיגיטלי, מדיה חברתית ואירועים שונים, מעקב וניתוח ביצועי המותג ואספקת תובנות להנעת צמיחת המותג, ממשקים תכופים עם צוות המכירות, כספים, שרשרת אספקה וסוכניות מדיה בכדי להביטוח לניהול מותג תקין, סיוע בניהול תקציב המותג ובקרת עלויות.
דרישות המשרה:
תואר ראשון בכלכלה/שיווק
אנגלית ברמה גבוהה – חובה (התנהלות יומיומית באנגלית)
יכולות אנליטיות גבוהות
יכולת לנהל מספר פרוייקטים במקביל
נכונות למשרה מלאה ממשרדי החברה בחולון.
על החברה
חברת מוצרי צריכה איטלקית, המטה בלוקסנבורג, יושבים ב 160 מדינות בעולם, עם קרוב ל34000 עובדים.בארץ פועלים 44 שנים, בשנתיים האחרונות היקף המכירות צמח בצורה משמעותית והקימו שלוחה.
אז איך פותחים את הדלת למשרה הבאה?
בישראל פועלות אלפי חברות, לכל אחת ה"נישה" המקצועית שלה.
לנישה ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים למשרות מאתגרות במיוחד, אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות וסטארטפים מובילים, החל מסטארטאפים מגניבים שזה עתה קמו ועד למרכזי פיתוח של חברות ענק בינלאומיות.
במרוצת השנים הצלחנו להרכיב נוסחה מושלמת שהופכת את תהליך חיפוש העבודה לפשוט ונוח יותר עבור אלפי מועמדים כל זאת על ידי שקיפות מלאה, דיסקרטיות וליווי מלא לאורך כל הדרך.