תיאור המשרה:
לספקית עולמית מובילה של פתרונות מבוססי ענן עבור השכלה גבוהה. מתן פתרונות SaaS לניהול ספקטרום מלא של ספרייה וחומרי לימוד דרוש/ה: Primo Tier 2 Support Analyst
לתמיכה ברמה Tier2 למשתמשי קצה, שותפים, מפיצים וחברות בנות.
ייעוץ ללקוחות לגבי השימוש הנכון של המוצר וטיפול בבעיות משתמש .
התקנות וטיפול בבעיות באתר הלקוח.
דרישות המשרה:
נסיון בתמיכה ברמה Tier2 -חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
תואר אקדמאי - חובה
נסיון בעבודה עם בסיסי נתונים / UNIX / Scripting ו- Networking - יתרון