|
משרה |
איזור |
|
|
TIER3 Support Engineer
|
שפלה |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברת תקשורת מעולה דרוש/ה TIER3 Support Engineer
דרישות המשרה:
ניסיון בעבודה עם פרוטוקולי VOIP ניסיון בעבודה בסביבת Virtualization - עבודה עם LINUX , כתיבת סקריפטים ב- PERL או SHELL ידע ועבודה עם SIP עבודה עם Layer2/Layer3, VLAN עבודה 24/7
|
|
Escalation support engineer – Tier 2
|
מרכז |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברת מוצר המיועד לזיהוי ואבחון נהיגה בזמן אמת במטרה לשפר את בטיחות הנהיגה דרוש/ה מהנדס/ת תמיכת TIER 2
דרישות המשרה:
נסיון ב- databases כמו MS SQL MYSQL - חובה!!
נסיון בכתיבת סקריפטים ב-SQL חובה!!
נסיון ב- VISIO, CLOUD חומרה, טכנולוגיות מובייל
אנגלית ברמה גבוהה!!
|
|
Customer Success Manager
|
מרכז |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברה המספקת שירותים ומערכות טלפוניה/ VOIP ל-call centers בארץ ובחו"ל, הממוקמת באיזור המרכז,
דרוש/ה: Customer Success Manager
דרישות המשרה:
ניסיון בתפקיד דומה
ניסיון עבודה עם לקוחות
אנגלית ברמה גבוהה מאוד - חובה! (התנהלות באנגלית)
יכולות טכניות גבוהות
שירותיים ואדיבים מאד.
איכויות בינאישיות גבוהות!
|
|
Tech Support
|
מרכז |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברת הייטק המתמחה בפיתוח ואינטגרציה של פתרונות טכנולוגים לcontact centers עבור עסקים דרוש/ה Help Desk and Tech Support
למתן תמיכה ופיתרון תקלות ובאגים למשתמשים על ידי Linux and networking
התמיכה תינתן באנגלית ללקוחות בארץ ובחו"ל בצ'אטים/EMAIL/whatsapp עיקר הלקוחות בחו"ל ובעלי טכנולוגיה מתקדמת שכולה בענן
דרישות המשרה:
1+ ש"נ בLinux Applications
ניסיון בתעשיית התקשורת
אנגלית(דיבור/כתיבה)- חובה!
היכרות עם networks מורכבים
ניסיון עם Asterisk-יתרון
ניסיון עם תעשיית הVoIP -יתרון
יתרון ל- Linux, Telecommunication, VoIP, Communication, Network
|
|
Tier4 Support Engineer
|
שפלה |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברת תקשורת מעולה דרוש/ה Tier4 Support Engineer
דרישות המשרה:
לפחות 3 ש"נ בתמיכת לקוחות בינלאומיים -חובה ניסיון בעבודה בסביבת LINUX -חובה ניסיון בכתיבת סקריפטים ב: Python או Perl או Bash ניסיון בפיתוח ב: Neo4j או Java או JavaScript - יתרון משמעותי אנגלית ברמה גבוהה
|
|
Field Engineer
|
ישראל |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברת SU, העוסקת בתחום אבטחת מידע בעיקר בעולמות של זיהוי פנים דרוש/ה Field Engineer
דרישות המשרה:
ידע ונסיון מעשי ברשתות תקשורת IP.
ניסיון בעבודה עם לקוחות בחו"ל- חובה
נסיון רב בעבודה בסביבת Linux.
מוכנות לטוס לחו״ל
אנגלית - דיבור, קריאה וכתיבה רמה גבוהה.
התנהלות מול לקוחות - שירותיות, תקשורתיות, בטחון עצמי, יודע/ת להסתדר בכוחות עצמו/ה.
|
|
Tier 3 Eng – Service
|
ישראל |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברת SU, בתחום המכשור הרפואי המפתחת מערכת לניתור דרוש/ה Tier 3 Eng – Service. החברה, פיתחה מוצר חדשני הקולט אותות אלקטרוניים באופן מיידי המועברים ישירות לרופא המטפל.
דרישות המשרה:
• הנדסת אלקטרוניקה / הנדסאי/ת - חובה
• 2 + שנות ניסיון - חובה
• חוויית מערכת PLM - חובה
• חוויית מערכת CRM - חובה
• כתיבה טכנית (הוראות עבודה, נהלים, SOPs) - חובה
• נסיעות (רוב השנה ~ 5% - 10%)
|
|
Technical Support Engineer- Tier 2
|
מרכז |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברת סייבר ו-Networking גלובלית, המספקת הגנה לשרתים ולאפליקציות של יותר מ-10,000 חברות וארגונים דרוש/ה Technical Support Engineer- Tier 2
דרישות המשרה:
תמיכת TIER 2-3-4 TCP/IP - חובה ניסיון בתקשורת - חובה !! ניסיון של 4 שנים בתמיכה מחברות הייטק גלובליות- חובה!
נסיון עם טכנולוגיות כמו Switching/Routing/firewalls ועוד.
|
|
Support Engineer
|
דרום |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברת סייבר הממוקמת בפארק "גב ים" בבאר שבע, בצמוד לתחנת הרכבת, דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה. מדובר בחברת סטארטאפ משפחתית ומצליחה. התפקיד כולל תמיכה בלקוחות בינלאומיים וביצוע אנליזות לבעיות העולות מהלקוחות.
דרישות המשרה:
ניסיון של שנה- שנתיים במתן תמיכה בינלאומית ללקוחות מרחוק - חובה!!
ידע ב- Windows internals (7,8,8.1,10)
ידע בעולם הסייבר- יתרון
ידע בשפות סקריפטים שונות כגון: Python/Ruby, Java, Shell- יתרון
ידע בפרוטוקולי תקשורת (TCP/IP, HTTP, SSL, LDAP)
|
|
Support Engineer Tier 3
|
מרכז |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברה רב תחומית סופר מצליחה ומתפתחת, דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה.
התפקיד כולל השתלבות בצוות התמיכה ובתוך כך טיפול בתקלות של לקוחות, תמיכה מרחוק עבור מגוון פונקציות בחברה, תמיכה במעגלי חומרה חשמליים, תמיכה באפליקציות המבוססות על מערכת Embedded, פתרון תקנות תקשורת מרחוק ועוד.
דרישות המשרה:
תואר בהנדסת חשמל/ אלקטרוניקה- יתרון גדול
ניסיון קודם במתן תמיכה בינלאומית ללקוחות- חובה!
ניסיון קודם במתן תמיכה למוצרי חומרה- חובה!
ניסיון במערכות מתח גבוה- יתרון
אנגלית ברמה גבוהה- חובה!!
|
|
Technical Support Engineer
|
ישראל |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברת SU גלובלית, יציבה ומצליחה, ריווחית ומבוססת, אשר הוקמה בשנת 2000 ועוסקת בתחום החם של אבטחת מידע בארגונים דרוש/ה Technical Support Engineer
דרישות המשרה:
5 שנים (גם ניסיון צבאי מיחידות טכנולוגיות רלוונטי)
רקע וניסיון ב-Network-חובה,
לינוקס-יתרון, נ
סיון בעבודה מול לקוחות- יתרון
|
|
IT support
|
מרכז |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברת START UP מעניינת מאד, אשר עושה שימוש בבינה מלאכותית בכדי לנתח במהירות ובדייקנות סריקות CT, דרוש/ה IT support.
דרישות המשרה:
תמיכה TIER-1-2 תמיכה טלפונית + מייל אנגלית ברמה גבוהה ניסיון מחברות בתחום של - מכשור רפואי/HEALTHCARE IT- חובה ניסיון בעבודה עם DICOM/HL7
|
|
Tech Support Engineer
|
מרכז |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברת סטארט אפ המייצרת התקן חומרה זעיר שמאפשר גיבוי קבצים באופן רצוף דרוש/ה Tech Support Engineer
דרישות המשרה:
ניסיון קודם בעבודה בחברת הייטק בתפקיד תמיכה טכנית ללקוחות Enterprise בחו"ל.
ידע בשרתי תקשורת, TCP/IP.
נסיון בתמיכת Tier 2-3.
נסיון בשרתי LINUX - יתרון.
|
|
Support Engineer Tier2
|
מרכז |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברת סטארט אפ מצויינת בתל אביב אשר פיתחה מוצר שעושה אנליזות ל ad networks דרוש/ה Support Engineer Tier2
דרישות המשרה:
רקע טכנולוגי וניסיון ב-3 TIER 2 ברמה גבוהה- חובה
ניסיון בתמיכה במיילים וטלפון ותמיכה פרונטלית
אנגלית ברמה גבוהה מאוד
|
|
איש/ת Support
|
שרון |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברת Start Up בתחום אבטחת מידע באזור רעננה דרוש/ה איש/ת Support .
דרישות המשרה:
לפחות 1 ש"נ בתמיכת מוצר לחברת הייטק בינלאומית -חובה
ידע ברמת מומחיות Layer 2/Layer 3 Switching/Routing, TCP/IP, IPv4, Layer 4/Layer 7 switching, firewalls, IDS/IPS, VPN, security consulting, SSL, IPSec
|
|
Technical Support Engineer
|
מרכז |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה Technical Support Engineer
דרישות המשרה:
2+ שנות ניסיון ב-IT infrastructure/Operations -חובה ניסיון עם SQL תמיכה TIER 2 Windows OS, PC hardware
|
|
Support Analyst
|
ירושלים והסביבה |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לספקית עולמית מובילה של פתרונות מבוססי ענן עבור השכלה גבוהה דרוש/ה: Support Analyst . מתן פתרונות SaaS לניהול ספקטרום מלא של ספרייה וחומרי לימוד, הממוקמת בירושלים.
עיקר התפקיד הוא מתן תמיכה ראשונית (דרג 1) לרוב לקוחות פנימיים, תוך כדי אפיון והטמעה של מערכות המידע בחברה. העבודה על מערכת Sales Force.
דרישות המשרה:
תואר ראשון בהנדסת תעשייה -חובה ניסיון של שנה בסביבה תפעולית -חובה ניסיון מקצועי עם SALESFORCE- יתרון אנגלית ברמה גבוהה (כתיבה ודיבור)
|
|
In-house Tools Support for DI team
|
ירושלים והסביבה |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברה מובילה בתחומה באזור ירושלים דרוש/ה:
In-house Tools Support for DI team
דרישות המשרה:
תואר BSc בהנדסת חשמל, הנדסת מחשבים או תחום רלוונטי אחר- יתרון ידע וניסיון במערכת LINUX-חובה!
|
|
Primo Tier 2 Support Analyst
|
ירושלים והסביבה |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לספקית עולמית מובילה של פתרונות מבוססי ענן עבור השכלה גבוהה. מתן פתרונות SaaS לניהול ספקטרום מלא של ספרייה וחומרי לימוד דרוש/ה: Primo Tier 2 Support Analyst
לתמיכה ברמה Tier2 למשתמשי קצה, שותפים, מפיצים וחברות בנות. ייעוץ ללקוחות לגבי השימוש הנכון של המוצר וטיפול בבעיות משתמש . התקנות וטיפול בבעיות באתר הלקוח.
דרישות המשרה:
נסיון בתמיכה ברמה Tier2 -חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה תואר אקדמאי - חובה נסיון בעבודה עם בסיסי נתונים / UNIX / Scripting ו- Networking - יתרון
|
|
Integration Specialist
|
מרכז |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברה גדולה ומבוססת בתחום ה- FINTECH דרוש/ה Integration Specialist .
דרישות המשרה:
2-3 ש"נ בתחום ה-SUPPORT בתמיכת מוצר מחברות הייטק-חובה
ניסיון בפרוטוקולי תקשורת כגון : IP, HTTP , TCP/IP וכ"ו - חובה
רקע בכתיבת קוד/ סקריפטים - יתרון
|
|
Customer Operations Manager
|
ישראל |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברה בעלת מוצר בתחום של לוחות השנה דרוש/ה Customer Operations Manager
דרישות המשרה:
אנגלית ברמת שפת אם - חובה
רקע במחשבים - חובה
יכולות אנליטיות - חובה
זמינות למשמרות מהבית בימים ב-ו 7.00-15.00 (ימי א' זמינות ל 3-4 שעות בין 9 ל-12)
|
|
מהנדס/ת תמיכה טכנית
|
שרון |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברת SU המפתחת פתרונות לפרסוליזיציה של תכנים דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה טכנית
דרישות המשרה:
- תואר ראשון במדעי המחשב או דומה לו ממוסד מוכר
- שלוש שנים נסיון בתמיכה טכנית מול לקוחות חיצוניים לחברה
- שליטה באנגלית
- נסיון בתמיכה מרחוק תוך שימוש בכלי ניטור ואו שליטה מרחוק
- יכולת מוכחת להבנה עמוקה של מוצר, תוכונותיו ומגבלותיו ומתן פתרונות יצירתיים לבעיות
|
|
Operations and Support
|
מרכז |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
חברת הייטק מובילה מחפשת Operations and Support
התפקיד כולל :
הובלת הצוות מהפן המקצועי ואחריות על ניהול תקלות ושיפור השירות.
דרישות המשרה:
מינימום 4 שנות ניסיון בתפקידי תמיכה TIER 3/TIER 4
ניסיון בכתיבת סקריפטים בBASH -חובה !
ניסיון בLINUX,NETWORKING -חובה !
|
|
SaaS Operations NOC Engineer
|
שרון |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברה מבוססת ובינלאומית בתחום ה-STORAGE דרושה/ה מהנדס NOC. תנאים מעולים , מתאים לסטודנטים!
העבודה במשמרות בסביבת 24/7 , מינימום 4 משמרות בשבוע.
דרישות המשרה:
- לפחות שנת ניסיון בתפקיד טכני
- ניסיון ב UNIX / LINUX
- ידע בכלי מוניטורניג - יתרון
- ידע טוב computer systems / environments & OS
- אנגלית מצוינת
- יכולת עבודה במשרות של 24X7
|
|
Customer support – network engineer
|
שרון |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
חברת START UP בתחום הטלקומוניקציה באזור השרון מחפשת Customer support – network engineer מוכשר/ת .
עבודה כחלק מצוות , כפיפות למנהל תמיכה ., מתן תמיכה ברמת TIER 3 .
דרישות המשרה:
לפחות 3 ש"נ כמהנדס/ת תמיכה בתחום ה-NETWORKING.
ניסיון חזק בתחום תקשורת ה-IP - חובה
ניסיון חזק עם מוצרים של CISCO ו-JUNIPER
לפחות 4 ש"נ עם רשתות תקשורת מורכבות עם סיייטים מרובים כגוןdata centers / branch locations
ידע וניסיון ברמת מומחה עם פרוטוקולי ניתוב כגון : BGP, OSPF, MSDP, IGMP and PIM .
|
|
מהנדס/ת Professional Services
|
מרכז |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברה המובילה בישראל באספקת פתרונות מתקדמים בתחום ה- E-LEARNING דרוש/ה מהנדס/ת
Professional Service .
תאור התפקיד:
- שיפור איכות מתן השירותים ללקוח: הגדרת פתרונות ללקוחות בתחום הטכני כגון ניטור ובדיקות עומסים, אוטומציה, תהליכים ועוד.
- ניהול וביצוע פרויקטים של אינטגרציה, פריסה ושדרוגים מול לקוחות.
- מתן סיוע טכני לתמיכה וצוותי פיתוח בנושאים מורכבים.
- למידה תמידית ובדיקות של מוצרים חדשים וארכיטקטורות בקדמת הטכנולוגיות בהתאם לצרכי הלקוחות.
- מתן תמיכה לpre/post-sales support – מתן כלים לתמחור, מענה על מכרזים.
דרישות המשרה:
- לפחות 5 שנות ניסיון בעבודה ב- Professional Service.
- עבודה מול לקוחות גדולים בארץ ובעולם.
- היכרות נרחבת עם שרתי Microsoft (DNS, AD, DHCP,IIS etc…)
- עבודה נרחבת עם Data base Oracle אוMSSQL (כתיבת שאילתות, תחזוקה)
- פרוטוקולי תקשורת TCP/IP
- עבודה שוטפת עם פרוטוקולי ושפות תקשורת כגון – FTP, TCP-IP, HTTP, XML , HTML, JSON, SOAP
- Shell, PowerShell, batch etc scripting
- Cisco Routers and Switches configuration
- Shell, PowerShell, batch etc scripting
- היכרות עם VMware, IIS, LAN/WAN.
- ניסיון רב בכתיבת מסמכים טכניים (עברית ואנגלית)
- נדרש ידע ברמה טובה ב: מערכות הפעלה מיקרוסופט, SQL & T-SQL, IIS, SSRS Reporting Server.
- במסגרת התפקיד יתכנו טיסות ללקוחות בחו"ל.
|
|
Onsite AV Technician
|
מרכז |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברה טכנולוגית גדולה גלובאלית ומאוד אטרקטיבית בת"א
דרוש/ה טכנאי/ת AUDIO VISUAL
לתמיכה בתחומי ה AUDIO/VIDEO CONFERENCE בחברה
דרישות המשרה:
Excellent written and oral communication skills Experience in reading/understanding AV systems drawings Analytical and problem-solving/troubleshoot PC and Network knowledge Ability to work day, evening or weekend shifts Preferred Experience CTS and or CTS-I, NSCA, or Cedia equivalent Additional Certifications or formal training by manufacturer or product a plus. (Crestron, Nexia, Tandberg, Biamp, ClearOne, Polycom Etc Cisco, Tandberg, Polycom Telepresence installation experience / certification SynAudCon Training
|
|
מהנדס/ת תמיכה
|
מרכז |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
חברת הייטק מובילה מחפשת מהנדס/ת תמיכה למתן תמיכה ברמת Tier 3 ו- Tier 4 ללקוחות בינלאומיים
דרישות המשרה:
ניסיון במתן תמיכה ברמת Tier 3 ו- Tier 4
אנגלית ברמת שפת אם
ניסיון עם מערכות Linux
היכרות עם DATABASES
|
|
מהנדס/ת תמיכה ואינטגרציה
|
מרכז |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברה מובילה בתחום פתרונות התקשורת IP דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה ואינטגרציה בסביבת LINUX.
דרישות המשרה:
ניסיון במערכות LINUX - חובה
ניסיון בכתיבת סקריפטים כגון: PYTHON. BASH, PERL - חובה
ידע בתחום ה- VOIP - יתרון. ידע בתחום התקשורת - יתרון. ידע בתחום רשתות - יתרון .
|
|
AV/IT EXECUTIVE SUPPORT TECHNICIAN
|
מרכז |
שלח קו"ח
|
תיאור המשרה:
לחברת הייטק גדולה מוכרת מאוד בת"א דרוש/ה תומך/כת AUDIO VISUAL
מדובר על תמיכה בעובדי החברה בכל הנושאים הקשורים למערכת וידיאו, מקרנים, רמקולים ועוד
דרישות המשרה:
נדרש ניסיון בתמיכה בעולם ה IT בכלל
ובפרט:
Troubleshoot LCDs, Touch Screens, Projectors, Cameras, Amplifiers, Microphones, Control Systems, DSPs, Codecs, Video Walls. Familiarity with products from Cisco, Crestron, Planar, Spyder, Oblong, NEC, Mitsubishi, Clear One, Polycom, etc. Experience implementing digital signage solutions from providers such as Scala and Bright Sign. Must be very strong with all conferencing/presentation technologies: PowerPoint, Keynote, WebEx, Hangouts, Blue Jeans, Intercall, etc. Computer networking: VLANS, subnets, whitelists, firewall configurations as applied to AV/VC technologies. General graphic design and video production experience,
|