כמה מרוויחים ובאיזה תפקיד?
נתוני שכר לשנת 2023
מצאנו עבורך 23 משרות מטה שיווק ומכירות
תיאור המשרה:
תיאור התפקיד ותחומי אחריות
• מנהל/ת אגף בכפיפות לסמנכ''ל חטיבת משאבים, מנהל ותקשורת.
• ניהול אגף קשרי קהילה כולל:
• אחריות על ניהול מערך קשרי הקהילה- בניית מערך הסברתי אינטגרטיבי בליווי ביצוע הפרויקטים בקהילה, בניית הקשר עם התושבים, רשויות מקומיות ובעלי עניין, לרבות מענה לפניות הציבור וליווי הרשויות תוך סיוע בהסרת חסמים, ישוב מחלוקות ויצירת שיתופי פעולה.
• אחריות על ניהול פעילות התקשורת והדיגיטל, הפקת קמפיינים תקשורתיים בערוצי מדיה רלוונטיים וניהול התקשורת השוטפת, בדגש על ערוצי הדיגיטל והרשתות החברתיות.
• ניהול ובנייה של תכנית עבודה ותקציב שנתיים לקשרי קהילה, תקשורת ומיתוג, מעקב אחר ביצוע ועמידה ביעדים.
• הפעלת ותכלול ספקים ונותני שרות בתחומי העיסוק.
תנאי הסף מצטברים לתפקיד:
1. אזרח/ית ישראלי/ת;
2. בעל/ת תואר אקדמי* ראשון או שני ממוסד אקדמי מוכר.
3. בעל/ת ניסיון מצטבר של 6 שנים לפחות, במהלך 12 השנים האחרונות, בניהול בתחום קשרי הקהילה בליווי ביצוע בפרויקטי תשתיות/ תשתיות בינוי/ תשתיות תחבורה בהיקפים גדולים**.
4. בעל/ת ניסיון מצטבר של 4 שנים לפחות, במהלך 12 השנים האחרונות, בעבודה מול מוסדות ממשלה ו/או מוסדות ציבוריים ו/או רשויות מקומיות.
5. בעל/ת ניסיון ניהולי*** מצטבר של לפחות 4 שנים, במהלך 10 השנים האחרונות.
דרישות המשרה:
* תואר המוכר ע"י המל"ג או בעל אישור שקילות מהגף להערכת תארים במשרד החינוך.
**פרויקטי תשתיות בהיקפים גדולים – פרויקט בהיקף של חצי מיליארד ₪ לפחות או עד 5 פרויקטים בהיקף חצי מיליארד ₪.
*** ניסיון ניהולי – משמעו ניהול עובדים ו/או ספקים חיצוניים, באופן ישיר או עקיף, לרבות ניהול יועצים, קבלנים, ספקים והתקשרויות חיצוניות.
קריטריונים נוספים המהווים יתרון:
- ניסיון ניהולי בתחום קשרי קהילה מעבר לנדרש בתנאי הסף (משך הניסיון, מגוון פרויקטים, היקפי הפרויקטים).
- יינתן יתרון לבעלי ניסיון בעבודה מול מוסדות ממשלה, מוסדות ציבוריים ורשויות מקומיות.
- ניסיון רלוונטי בעולם התקשורת הדיגיטלית והרשתות החברתיות ו/או מיתוג ו/או תקשורת ודוברות ובכלל זה, ניסיון בבנייה והובלת קמפיינים תקשורתיים.
- ניסיון ניהולי של עובדים ו/או ספקים בעולמות התוכן הרלוונטיים.
מועד אחרון להגשת מועמדות הוארך לתאריך: 15.5.24 בשעה 10:00
הגשת המועמדות תהא באמצעות הגשת טופס "שאלון למילוי על-ידי המועמד לתפקיד מנהל/ת אגף קשרי קהילה", אשר יימצא באתר האינטרנט של חברת נישה, חברת ההשמה אשר הוסמכה לטפל בתהליך האיתור, בכתובת : www.nisha.co.il/ps/Transisrael-community
כשהוא מלא וחתום, בצירוף קורות חיים מפורטים, מסמכים, תעודות ואישורים המעידים על תנאי הכשירות לתפקיד, שמות של ממליצים, וכן כל מסמך אחר הנראה למועמד כרלוונטי לשקילת מועמדותו על ידי ועדת האיתור, ובהתאם להוראות המפורטות בשאלון. לפרטים נוספים ניתן לפנות למייל Transisrael-community@nisha.co.il
באחריות המועמד לוודא קבלת אישור חוזר במייל כי מסמכי המועמדות נתקבלו. אין להגיש מועמדות אלא כאמור במודעה זו, מועמדות אשר תוגש ללא כל המסמכים המהותיים הנדרשים לא תידון, כמו כן מועמדות אשר תוגש לאחר מועד זה לא תידון.
האחריות על הגשה מלאה מדויקת וכנה של המועמדות לרבות המסמכים הנדרשים הנלווים מוטלת אך ורק על המועמד, מועמדות אשר תוגש בדרך אחרת, לרבות באמצעות דואר, פקס, דואר אלקטרוני, או באמצעות "סוכן חכם" לא תידון.
המודעה פונה לנשים וגברים כאחד.
על החברה
חברת חוצה ישראל בע''מ (''החברה''), חברה ממשלתית המופקדת מטעם הממשלה על תכנון וביצוע פרויקטים של תשתיות תחבורה מורכבים בפריסה ארצית, פועלת לאיתור ובחירה של המועמד המתאים ביותר לתפקיד מנהל/ת אגף קשרי קהילה בחטיבת משאבים, מנהל ותקשורת.
משרה מספר: 412444
01/04/2024תיאור המשרה:
לחברת מזון מובילה , מנהל/ת שיווק ומכירות שטח
כפיפות למנכ"ל החברה הוצאה לפועל ובקרה של האסטרטגיה השיווקית של הארגון ניהול אסטרטגיית המותגניהול שירות חווית הלקוח ניהול קמפיינים ATL ו BTL עבודה שוטפת מול משרד הפרסוםניהול תקציב השיווק והפרסום ניהול יחסי הציבור ועבודה מול משפיעניםניהול מועדון הלקוחות של החברה ניהול מבצעים ( משלב גיבוש הרעיון , תמחורו הובלתו ובקרתו ) שת"פ וחדשנות – ייזום שת"פ ופעילויות חדשות ( פיתוח אתר סחר )תפקיד ללא כפיפים
דרישות המשרה:
ניסיון בעולם מסעדנות/מזון/משקאות- חובה
תואר ראשון במינהל עסקים עם התמחות בשיווק.
חשיבה עסקית ויכולת לניהול מו"מ כושר ביטוי ויכולת גבוהה בהעברת מסרים.
ניסיון בעולמות השיווק הדיגיטלי כולל הובלת קמפייניים
ניסיון בניהול אסטרטגיה שווקית של חברה וניהול תקציבים
נכונות לעבודה מאומצת וזמינות לשעות נוספות בהתאם לצורך
שליטה מלאה והכרה של תוכנות PowerPoint ו Excel Monday
על החברה
מסעדה בעלת 6 סניפים וממשיכה להתרחב
תיאור המשרה:
יצירת דיוורים וקמפיינים ללקוחות באמצעות מערכת הדיוור , הכנה ויצירת חומרים שיווקיים , מצגות, ברושורים, סרטונים ועוד
עדכון אתר האינטרנט , סיוע בהפקת כנסים עסקיים ללקוחות ואירוח משלחות מחו"ל, תיאום והפקת ימי צילום מרוכזים ופעילות תקשורת שיווקית נוספת
עזרה לסמנ"כלית שיווק ופיתוח עסקי
דרישות המשרה:
תואר ראשון
שליטה מלאה ביישומי OFFICE וניסיון בבניית מצגות
עד שנתיים ניסיון בתפקיד שיווקי בחברה עם פעילות גדולה -חובה!
יצירתיות, יוזמה, מולטיטאסקינג, יכולת עבודה באופן עצמאי ובצוות
על החברה
משרד עו"ד מוביל, זכה למעמדו היוקרתי בעולם המשפט הישראלי בזכות פעילות ענפה בצמתים משפטיים מרכזיים. מתמחים במשפט המסחרי והמנהלי ומעניק שירותים ללקוחות ישראליים ובינלאומיים.
תיאור המשרה:
לחברת סטארט אפ העוסקת בפיתות שבבים מחפשים עוזר/ת מנכ"ל
סיוע בניהול תחומי האחריות של מנכ"ל החברה
שיתוף פעולה עם ממשקים מרובים כולל ה-CTO,מנהלים אחרים ואנשי מקצוע בכירים בתעשייה.
השתתפות בישיבות הנהלה, רישופ פרוטוקולים במהלך הפגישות
ניהול פרויקטים פנימיים וחיצוניים
אחריות על לוחות זמנים, כנסים ושיחות ועידה טלפוניות, תיאום פגישות ו-Follow-up
ניהול נסיעות - הזמנת טיסות, מלונות,תחבורה מקומית
דרישות המשרה:
יכולת למידה מהירה, יוזמה ועמידה תחת לחץ – חובה
יכולת ארגון, תעדוף משימות וניהול פרויקטים – חובה
מיומנות ברמה גבוה עם Microsoft Office – חובה
עברית ואנגלית ברמה גבוה בכתיבה ובדיבור – חובה
נכונות לעבוד היברידי ביקנעם ות"א
תואר MBA או MSC וידע ב-Marketing/Business – יתרון
ניסיון מחברת SU – יתרון
על החברה
חברת START UP מובילה
תיאור המשרה:
לחברת סטארט אפ העוסקת בפיתות שבבים מחפשים עוזר/ת מנכ"ל
סיוע בניהול תחומי האחריות של מנכ"ל החברה
שיתוף פעולה עם ממשקים מרובים כולל ה-CTO,מנהלים אחרים ואנשי מקצוע בכירים בתעשייה.
השתתפות בישיבות הנהלה, רישופ פרוטוקולים במהלך הפגישות
ניהול פרויקטים פנימיים וחיצוניים
אחריות על לוחות זמנים, כנסים ושיחות ועידה טלפוניות, תיאום פגישות ו-Follow-up
ניהול נסיעות - הזמנת טיסות, מלונות,תחבורה מקומית
דרישות המשרה:
יכולת למידה מהירה, יוזמה ועמידה תחת לחץ – חובה
יכולת ארגון, תעדוף משימות וניהול פרויקטים – חובה
מיומנות ברמה גבוה עם Microsoft Office – חובה
עברית ואנגלית ברמה גבוה בכתיבה ובדיבור – חובה
נכונות לעבוד היברידי ביקנעם ות"א
תואר MBA או MSC וידע ב-Marketing/Business – יתרון
ניסיון מחברת SU – יתרון
על החברה
חברת START UP בתחום הצ'יפים אשר מפתחים צ'יפ שנועד לאבטח פלטופרמת Blockchain השלימו סבב גיוס שלישי ע"י קרונות הון סיכון עד לסבב גיוס הבא.
תיאור המשרה:
חברה גלובלית מובילה בתחומה דרוש/ה :
Office Operation Manager
תהיה בלב העסק בישראל ,תקבל את פני האורחים והעובדים שלנו.
ניהול משא ומתן על חוזים ומחירים עם ספקי משרד ונותני שירותים
ארגון התפעול והנהלים של המשרד
דרישות המשרה:
ניסיון מוכח בניהול משרד, אדמיניסטרטיבי ורב לאומית – חובה
מיומנויות מחשב ואופיס – חובה
שליטה שוטפת בשפה העברית ובאנגלית ברמה גבוהה – חובה
יכולת עבודה בריבוי משימות
יכולות ארגון ותכנון
ניסיון בעבודה עם צוות הנהלת החשבונות, טיפול ומעקב אחר חשבוניות.
על החברה
חברה בעלת אפליקציה יחודית ברמת שירות וחווית לקוח יוצאת דופן. החברה שמה דגש על שירות איכותי ולא מתפשר, מענה שליחויות ברמה גבוהה וחווית לקוח. בימים אלו נכנסת החברה לתחומי קמעונאות וצרכנות חדשים בענפי המזון ושיווקו בישראל.
תיאור המשרה:
ניהול ישיר ומטרציוני של מערך המכירות.סיוע בבניה, ניהול ויישום אסטרטגית ומדיניות המכירה.בניית יעדי מכירות שנתיים ונקודתיים.גיבוש תכניות קידומי מכירות ייעודיות לערוצי מכירה, סוגי נקודות מכירה/מוצרים ועוד.ניהול המכירות ברשת ההפצה הארצית:קיום הכשרות בשיתוף עם מחלקת ההדרכה, וניהול מקצועיות הרשת.הנעה לעמידה ביעדי המכירות באמצעות תוכנית תמריצים, פעילויות קד''מ מגוונות ועוד.ניהול, פיתוח והובלת צוות מנהלי המרחבים. כפיפות למנהל אגף מכירות.
דרישות המשרה:
תואר ראשון – חובה. תואר במנהל עסקים ו/או כלכלה ו/או ניהול, עם התמחות בשיווק/מכירות – יתרון משמעותי.
לפחות 7 שנות ניסיון בניהול מערך מכירות והפצה קמעונאית בפריסה רחבה בהיקף מכירות של 100 מיליון ₪ ומעלה.
לפחות 5 שנות ניסיון בניהול ישיר או עקיף של צוות המונה למעלה מארבעה מנהלים ועובדים.
יכולת וניסיון בהפעלה וניהול גורמים וממשקים רבים פנים וחוץ ארגוניים, תוך הובלה והנעה לעמידה ביעדים תחת עומסים ושינויים.
יכולת בניתוח והבנת צרכי מערך המכירות ובניית מענה אופרטיבי.
ניסיון בעבודה עם אנליסטים ויכולת הבנת נתונים (דאטה).
ניסיון בעבודה עם מערכות עיבוד מידע, כגון: BO.
יכולת העברת מצגת וניהול ישיבותמרובות משתתפים.
שליטה טובה בשפה האנגלית.
אוריינטציה מחשובית ושליטה באופיס.
על החברה
גיוס כספים מהציבור באמצעות הגרלות ומשחקי מזל למען הגשמת מטרות ציבוריות ושיפור איכות חיי הקהילה בישראל.
תיאור המשרה:
ניהול ותחזוקה של יומנים מורכבים של Executive ניהול המשימות היומיומיות של Executive ומעקב אחר פרויקטים.
הכנת חומרים הדרושים לפגישות , כתיבת מסמכים, דוחות, מצגות- באנגלית!
טיפול בלוגיסטיקה של נסיעות בינלאומיות.משרת אמון- יד ימינו של המנכ"ל
דרישות המשרה:
ניסיון של שנתיים לפחות כעוזר/ת אישית בסביבה דינמית ומשתנה
ניסיון בחברה גלובאלית-חובה
אנגלית שפת אם חובה
ניסיון בכתיבה ותרגום לאנגלית ללקוחות ומשקיעים.
ניסיון בניהול סדרי עדיפויות מרובים, תיאום אדמיניסטרטיבי ולוגיסטיקה
ניסיון רב עם Office , מצגות , הכנת דוחות – באנגלית
המנכ"ל נמצא חודשיים בארץ וחודשיים בחו"ל ולכן נדרשת זמינות לאורך היום.
על החברה
קרן הון סיכון להשקעות בסטארטפים בתחום אבטחת סייבר, מודיעין והתחום הטכנולוגי מבוססי בינה מלאכותית.
כל מה שצריך לדעת כשמחפשים עבודה בהייטק
10 הדיברות לחיפוש עבודה דיסקרטי
אז אתם מתחילים לפזול לצדדים אחרים, פתאום גיליתם שחברים בתפקיד שלכם במקום אחר מרוויחים יותר.
קראו עודאז איך פותחים את הדלת למשרה הבאה?
בישראל פועלות אלפי חברות, לכל אחת ה"נישה" המקצועית שלה.
לנישה ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים למשרות מאתגרות במיוחד, אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות וסטארטפים מובילים, החל מסטארטאפים מגניבים שזה עתה קמו ועד למרכזי פיתוח של חברות ענק בינלאומיות.
במרוצת השנים הצלחנו להרכיב נוסחה מושלמת שהופכת את תהליך חיפוש העבודה לפשוט ונוח יותר עבור אלפי מועמדים כל זאת על ידי שקיפות מלאה, דיסקרטיות וליווי מלא לאורך כל הדרך.