מצאנו עבורך 23 משרות כלכלן
תיאור המשרה:
הכנת דיווחים חודשייים
בניית תקציב ,בקרה ומעקב על הוצאות והשקעות
פיתוח דוחות וכלי בקרה לצורך ניתוח וקבלת החלטות
ניתוחים כלכליים ובדיקות כדאיות
הכנת ניתוחי רווחיות והסקת מסקנות
ליווי אנשי מכירות בהיבטים כלכליים
יוזמה וניהול של מהלכים לחסכונות
דרישות המשרה:
תואר ראשון בכלכלה, יתרון לתואר שני
ניסיון של 2-5 שנים ככלכלן, בחברה דומה לטמפו , רצוי בחטיבת מכירות
אנגלית ברמה גבוהה
אקסל ברמה גבוהה
יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
בעל יכולת אנליטית גבוהה, ירידה לפרטים ויכולת הבנת תהליכים
מוטיבציה גבוהה ונכונות לעבודה מאומצת
אסרטיביות , דיוק ויסודיות , יעילות , יוזמה וחריצות .
בעל /ת רקע במדידת ביצועים . יכולת עמידה בלוחות זמנים.
משרה מלאה באזור השרון
על החברה
מפעל ישראלי מוביל בתחומו
תיאור המשרה:
עבודה צמודה עם אנליסטים של FP&A, אנשי מקצוע בתחום הפיננסים ומנהלי תאגידים,
תחומי אחריות מרכזיים: להוביל את תהליך דיווח הנתונים הפיננסיים עבור חברות בנות, תוך הקפדה על דיוק ועמידה בתקני החברה.
מעקב אחר הביצועים של חברות וניתוח נתונים, מתן תובנות חשובות לשיפור הביצועים העסקיים.
ניהול ניתוחי עלות תועלת.לספק המלצות פיננסיות לתמיכה ביוזמות אסטרטגיות.
דרישות המשרה:
תואר ראשון בכלכלה (עדיפות ל-MBA).
3-5 שנות ניסיון בתפקידי FP&A.
ניסיון מוכח בדיווח רווחים וניתוח נתונים במגזר הקמעונאי/סיטונאי.
מיומנויות אנליטיות ומתמטיות חזקות בגישה שיטתית ומתודולוגית.
שליטה באנגלית.
כישורי מחשב ברמה גבוהה, במיוחד בתוכנת FP&A ו- Microsoft Excel.
על החברה
חברת מזון ומשקאות מובילה במשק.
תיאור המשרה:
אחריות על ניתוח ובקרה של סעיפי תקציב
שותפות בבניית תקציב שנתי ומעקב אחרי השינויים
ניתוח נתונים והצגת התוצרים להנהלת החברה
אחריות על תהליכים של סגירת חודש/רבעון של החטיבה
מתן שרות ללקוחות פנים ארגוניים
יום בשבוע היברידיות - לאחר חפיפה
דרישות המשרה:
ניסיון בניהול תקציבים בעולמות של מערכות מידע – חובה !!
תואר ראשון בתחום פיננסי (כלכלה, מנהע"ס, ראיית חשבון)
ניסון של 2 – 3 שנים
שליטה טובה בExcel (ברמה של VLOOKUP + PivotTable) וPower Point
ניסיון עבודה עם מערכת ERP (יתרון לSAP) וBI
תודעת שרות גבוהה
על החברה
גוף פיננסי מוביל
תיאור המשרה:
לחברה בינלאומית העוסקת בשירותי אבטחה, דרוש/ה FP&A
במסגרת התפקיד : בניית תקציבים, ביצוע תחזית חודשית/שנתיות, תכנון וביצוע אנליזות של נתונים פיננסים, הסקת מסקנות ותובנות עסקיות, בדיקת כדאיות כלכלית, בניית מודלים כלכליים, זיהוי מגמות.
ביצוע בקרות. עבודה שוטפת עם אקסל.
דרישות המשרה:
ניסיון קודם בתחום FP&A ( תקציבים, תחזיות, אנליזה)- חובה (אפשרי ניסיון שנה שנתיים)
רו"ח מוסמך- חובה
אנגלית ברמה גבוהה(התנהלות באנגלית)- חובה
יכולת אנליטית גבוהה והבנה של דוחות כספיים
וורבלי וכושר ביטוי גבוה, אסרטיביות ויחסי אנוש טובים
שליטה מצוינת באופיס בדגש על אקסל- ברמה גבוהה מאוד
על החברה
חברה בינלאומית העוסקת בשירותי אבטחה
תיאור המשרה:
אחריות על בניית תקציב, ניהול תקציב ודוחות הנהלה לחברה
ניהול צוות כלכלנים - 3 עובדים
ביצוע בקרה תקציבית חוצת ארגון ביחידות העסקיות, תפעול, מכירות, לוגיסטיקה
בקרה עיסקית שוטפת של התוצאות
אחריות על תמחיר כולל בקרה על עצי מוצר ומחירונים
ביצוע ניתוחים ובניית תחזיות ככלי לקבלת החלטות
ניתוחי כדאיות כלכלית ובקרה על פרויקטים
כפיפות לסמנכ"ל כספים
דרישות המשרה:
השכלה רלוונטית בתחום
ניסיון קודם בחברה תעשייתית ו/או קמעונאית – חובה
ניסיון בניהול צוות עובדים – חובה
יכולת ייזום, הובלה וקידום פרויקטים / נושאים לשלב קבלת החלטות
שליטה במערכות BI ו SAP – יתרון
גמישות מחשבתית, פרואקטיביות
יכולת עבודה אינטנסיבית בסביבה מרובת ממשקים
על החברה
חברת מזון ומשקאות ותיקה ויציבה מאוד. בשנים האחרונות בגדילה והתפתחות יזמית- רכשה חברות חדשות
תיאור המשרה:
דרוש/ה Economy Manager לתפקיד הכולל אחריות על תמחור וכלכלנות על מנת לתרום לצמיחת הכנסות החברה, פיתוח מערכות כלכלה ותגמול על מנת למשוך ולשמור משתמשים, ניתוח ופיקוח על ביצועי KPI לייעול והתאמת אסטרטגיית התמחור בהתאם. עובדים יום אחד מהבית - אין גמישות.
דרישות המשרה:
תואר ראשון במדע מדויק או בכלכלה
לפחות שנתיים ניסיון בתפקיד דומה – חובה
כישורי חשיבה אנליטית ותשומת לב לפרטים – חובה
מיומנויות טכניות מתקדמות, כולל MS Office, Excel, SQL – חובה
ניסיון B2C – חובה
ידע ב-CRM, מערכות back-office, מבני נתונים, דיווח ומתודולוגיית בדיקות AB – חובה
על החברה
חברה בתחום ה Live streaming, מפתחים פלטפורמה המאפשרת למשתמשים לצפות בשידורים חיים של משתמשים אחרים, ליצור קשרים חברתיים ולתמוך ביצירתיות. כמו כן, מפתחים פתרונות AI ייחודיים המאפשרים שיפור חווית המשתמש בפלטפורמות שידור חי, ניתוח נתונים ועוד.
תיאור המשרה:
לחברה ממשלתית וציבורית דרוש/ה כלכלן/ית / רו"ח לתחום ניתוחים כלכליים.
עבודה שוטפת הכוללת השתתפות בישיבות, הכנת מכתבים, ייצוג החברה מול גורמי חוץ.
ביצוע עבודות לצרכי הדוחות הכספיים של החברה, ביצוע תחשיבים וניתוחים כלכליים.
חישוב הכנסות תעריפי החברה,ניתוחים כלכליים של אסדרות רגולטוריות .
עבודה בצוות, בסביבה דינאמית מרובת שינויים, הדורשת נכונות לעבודה בשעות נוספות.
המשרה הינה היברידית, ולאחר השלמת 3 חודשי עבודה בפועל, העבודה תבוצע מרחוק בהיקף של יום עד יומיים בשבוע (והכל בכפוף לתנאי ההסדר הקיים בחברה בנושא).
דרישות המשרה:
תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות וכלכלה – חובה.
תואר שני בתחום – יתרון
ידע מקצועי קודם בניתוחים כלכליים לרבות דוחות כספיים ורקע מחקרי כלכלי – יתרון
ידע בתוכנת OFFICE ו-EXCEL- חובה
ידיעות השפה העברית והאנגלית וכושר ביטוי בכתב ובע"פ ברמה גבוהה- חובה
על החברה
לחברה ממשלתית וציבורית
תיאור המשרה:
לחברה ממשלתית וציבורית דרוש/ה כלכלנ/ית למחלקת כספים וכלכלה של חטיבת שירות, שיווק ורגולציה.
התפקיד כולל- בניית תקציב ובקרתו,תחקור וניתוח נתונים כספיים שונים, הכנת דוחות ומצגות, ביצוע בקרות כספיות ותמחיריות וביצוע בדיקות כדאיות כלכלית.
דרישות המשרה:
תואר ראשון בכלכלה/ חשבונאות -חובה
שליטה בתוכנות אקסל ופאוור פוינט – חובה
ניסיון בעבודה תקציב ובקרות – יתרון
היכרות עם SAP- יתרון
ידיעת השפה העברית ברמה גבוהה- חובה.
המשרה הינה היברידית, ולאחר השלמת 3 חודשי עבודה בפועל, העבודה תבוצע מרחוק בהיקף של יום עד יומיים בשבוע
והכל בכפוף לתנאי ההסדר הקיים בחברה בנושא
על החברה
חברה ממשלתית וציבורית מובילה
אז איך פותחים את הדלת למשרה הבאה?
בישראל פועלות אלפי חברות, לכל אחת ה"נישה" המקצועית שלה.
לנישה ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים למשרות מאתגרות במיוחד, אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות וסטארטפים מובילים, החל מסטארטאפים מגניבים שזה עתה קמו ועד למרכזי פיתוח של חברות ענק בינלאומיות.
במרוצת השנים הצלחנו להרכיב נוסחה מושלמת שהופכת את תהליך חיפוש העבודה לפשוט ונוח יותר עבור אלפי מועמדים כל זאת על ידי שקיפות מלאה, דיסקרטיות וליווי מלא לאורך כל הדרך.