מצאנו עבורך 9 משרות מנהלת אדמיניסטרטיבית
תיאור המשרה:
לחברה לייעוץ והשקעות דרוש/ה עובד/ת במשרה מלאה לתפקיד אדמיניסטרציה (PA).במסגרת התפקיד - ניהול יומנים, תיאום שיחות, קבלת אורחים/פגישות וכו'.
התפקיד כולל ניהול שני יומנים, ותמיכה ביומנים של שאר הבנקאים (כ-8)
דרישות המשרה:
אנגלית ברמה טובה (כתיבה, דיבור) – חובה (חלק גדול מהתקשורת נעשה מול גורמים בחו"ל).
ניסיון קודם בתחום
נכונות לעבודה במשרה מלאה- שעות העבודה: 09:00-18:00
על החברה
חברה לייעוץ והשקעות
תיאור המשרה:
לחברה טכנולוגית מובילה בעיר מודיעין דרוש/ה מנהל/ת אדמינסטרציה.
התפקיד כולל ניהול משרד: ניהול וביצוע כל ההיבטים של פעילות נסיעות לחו"ל, ניהול ציוד משרדי, סידורי אירוח למבקרים מקומיים ובינלאומיים בחברה,ניהול יומנים ברמת המנהלים הבכירים, יומן החברה וחדרי ישיבות, משאבי אנוש:- חניכה והכוונה ראשונית של עובד חדש,רווחת עובדים ואירועי חברה.
דרישות המשרה:
ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה
יישום Microsoft Outlook, – במיוחד Word,Excel, Powerpoint
מיומנויות תקשורת בין אישית מצוינות
כישורי אנגלית בכתב ובעל פה
על החברה
חברה בתחום מכשור רפואי. מפתחים פיתרון- הנחייה- בתחום רדיותרפיה. מכונות בתחום של הקרנה לחולי סרטן.
תיאור המשרה:
חברה גלובלית מובילה בתחומה דרוש/ה :
Office Operation Manager
תהיה בלב העסק בישראל ,תקבל את פני האורחים והעובדים שלנו.
ניהול משא ומתן על חוזים ומחירים עם ספקי משרד ונותני שירותים
ארגון התפעול והנהלים של המשרד
דרישות המשרה:
ניסיון מוכח בניהול משרד, אדמיניסטרטיבי ורב לאומית – חובה
מיומנויות מחשב ואופיס – חובה
שליטה שוטפת בשפה העברית ובאנגלית ברמה גבוהה – חובה
יכולת עבודה בריבוי משימות
יכולות ארגון ותכנון
ניסיון בעבודה עם צוות הנהלת החשבונות, טיפול ומעקב אחר חשבוניות.
על החברה
חברה בעלת אפליקציה יחודית ברמת שירות וחווית לקוח יוצאת דופן. החברה שמה דגש על שירות איכותי ולא מתפשר, מענה שליחויות ברמה גבוהה וחווית לקוח. בימים אלו נכנסת החברה לתחומי קמעונאות וצרכנות חדשים בענפי המזון ושיווקו בישראל.
תיאור המשרה:
ניהול והובלת פרויקטים לשווקים הקמעונאים והתעשייתיים.
תמיכה באנשי המכירות בשטח.
אחריות על עיצובי גרפיקה לפי התקן של מוצרי החברה.
קידום הרשתות החברתיות של החברה.
הפקת דוחו"ת שוטפים לאנשי המכירות.
התקשרות ותיאומים למול גורמי וממשקים פנים ארגונים (כגון תפעול, הפצה, כספים).
תמיכה טלפונית מעת לעת במידת הצורך למול לקוחות קיימים.
מעקב על סטטוס לקוחות (לקוחות בשוטף ולקוחות חדשים) והזמנות פתוחות.
דרישות המשרה:
תואר ראשון רלוונטי- חובה
ניסיון מעולם השיווק והמכירות בבק אופיס- יתרון משמעותי.
יכולת הובלת פרויקטים חוצי ארגון.
ניסיון בשיווק דיגיטלי.
שליטה מלאה ביישומי מחשב.
אנגלית ברמה טובה- חובה.
יכולת סדר, ארגון ויכולת השפעה לרתום אנשים.
ניסיון מחברה תעשייתית יהווה יתרון משמעותי.
על החברה
חברה מובילה בתחומה.
תיאור המשרה:
אחריות על ניהול יומני סמנכלי"ם, אירוחים, פגישות
דרישות המשרה:
אנגלית ברמה גבוהה מאוד – כתיבה, קריאה , דיבור
תואר ראשון – יתרון
ניסיון בניהול יומנים.
על החברה
אחת הקבוצות הפיננסיות הגדולות בעולם. מספקת מגוון שירותי בנקאות לשוק הפרטי, העסקי וכן לממשלות בעשרות מדינות בכל רחבי העולם.
תיאור המשרה:
ניהול ותחזוקה של יומנים מורכבים של Executive ניהול המשימות היומיומיות של Executive ומעקב אחר פרויקטים.
הכנת חומרים הדרושים לפגישות , כתיבת מסמכים, דוחות, מצגות- באנגלית!
טיפול בלוגיסטיקה של נסיעות בינלאומיות.משרת אמון- יד ימינו של המנכ"ל
דרישות המשרה:
ניסיון של שנתיים לפחות כעוזר/ת אישית בסביבה דינמית ומשתנה
ניסיון בחברה גלובאלית-חובה
אנגלית שפת אם חובה
ניסיון בכתיבה ותרגום לאנגלית ללקוחות ומשקיעים.
ניסיון בניהול סדרי עדיפויות מרובים, תיאום אדמיניסטרטיבי ולוגיסטיקה
ניסיון רב עם Office , מצגות , הכנת דוחות – באנגלית
המנכ"ל נמצא חודשיים בארץ וחודשיים בחו"ל ולכן נדרשת זמינות לאורך היום.
על החברה
קרן הון סיכון להשקעות בסטארטפים בתחום אבטחת סייבר, מודיעין והתחום הטכנולוגי מבוססי בינה מלאכותית.
תיאור המשרה:
עובד/ת בק אופיס.
העבודה כוללת הפקת דוחות, בדיקת נתונים וטיובם, עבודה מול בנקים שונים, גופים פיננסים אחרים ולקוחות
היקף משרה 70% - 100%
אפשרי יום בשבוע מהבית
דרישות המשרה:
ניסיון בעבודת תפעול או מזכירות
אקסל ברמה טובה, ידע וניסיון בבניית דוחות
יכולת עבודה תחת לחץ
סדר וארגון
יכול עבודה עצמאית ולמידה מהירה
ייצוגית ואחריות
תואר ראשון – יתרון
רקע פיננסי- יתרון משמעותי
על החברה
חברה מתמחה בתכנון פיננסי מקיף ואסטרטגי ובתכנון השקעות עבור הון משפחתי.
תיאור המשרה:
החברה מגייסת: Adminכרגע בהיקף 60% משרה, יכול להיות שבהמשך תהפוך למשרה מלאה. אין ישיבה בקבלה. תחומי אחריות:אחריות על כלל המענה האדמיניסטרטיבי ותפעול החברה בין היתר: קבלת אורחים, ביצוע הזמנות רכש, אחריות בעבודה מול חברת ניקיון, עבודה מול הנהלת חשבונות- ארגון חשבוניות ללקוחות וכו'.
דרישות המשרה:
ניסיון קודם בתפקיד דומה- חובה. ניסיון עם OFFICEהכרות בנושאי הנהלת חשבונותPRIORITY- יתרון ניסיון מחברת הייטק\חברה בתחום ה-HEALTHCARE- יתרוןאנגלית ברמה טובה- יתרון
על החברה
חברת START UP המפתחת מוצר לגיל השלישי. פיתוח מערכת המציעה את פתרון הניטור המדויק ביותר. המערכת מאפשרת גילוי מוקדם, התערבות מוקדמת ומניעה יעילה. המערכת לומדת את הפעילויות היומיומיות של האדם ומזהה מצבי חירום כגון סיכון לנפילות, מצוקה נשימתית, מעקב על איכות השינה וכו'.
- 1
- 2
אז איך פותחים את הדלת למשרה הבאה?
בישראל פועלות אלפי חברות, לכל אחת ה"נישה" המקצועית שלה.
לנישה ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים למשרות מאתגרות במיוחד, אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות וסטארטפים מובילים, החל מסטארטאפים מגניבים שזה עתה קמו ועד למרכזי פיתוח של חברות ענק בינלאומיות.
במרוצת השנים הצלחנו להרכיב נוסחה מושלמת שהופכת את תהליך חיפוש העבודה לפשוט ונוח יותר עבור אלפי מועמדים כל זאת על ידי שקיפות מלאה, דיסקרטיות וליווי מלא לאורך כל הדרך.